quote:Ik moet nog ontbijten
quote:zal ik niet doen. ook geen chocolaOp vrijdag 22 oktober 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Maar dan geen pakjes roomboter in de cheesecake gooien
quote:tevreden zijn op een gewicht dat je gezondheid in gevaar kan brengen lijkt me dan weer wat minder ehm, gezondOp vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh die TT!
Maar ik ben het wel eens met Sarabi: tevreden zijn met jezelf is nog veeeeeeeeeeel cooler!
quote:Ik ben jarenlang tevreden geweest met mezelf, maar nu ik een paar kilo lichter ben voel ik me toch beter!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tevreden zijn op een gewicht dat je gezondheid in gevaar kan brengen lijkt me dan weer wat minder ehm, gezondmaar als niet, dan ja
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef Tezz het volgende:
Oh die TT!
Maar ik ben het wel eens met Sarabi: tevreden zijn met jezelf is nog veeeeeeeeeeel cooler!
quote:Braam 2.0
quote:Groene salade met onder andere sugarsnaps erbij en een stukje rood vlees???Op vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu gauw vluchten! boodschappies doen voor de taart en de gratin![]()
(en vanmiddag nog een keer voor het avondeten bij de gratin als ik weet wat ik wil)
quote:Hij is op uitzending toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
Die Braam heDie was 25 dagen geleden voor het laatst op FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |