abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87817258
Mijn probleem:
De problemen begonnen toen ik zwaar verliefd werd op een meisje en zij ook op mij. Probleem was we mochten geen contact hebben van de fam :? We dachten elkaar te kunnen vergeten maar dit lukte niet we gingen beiden zwaar kapot toen we dit probeerden vol te houden.

Dus toen zijn we alles in het geheim gaan doen. Dit was met name voor mij moeilijk aangezien ik met fam leden werk en dus alles aan elkaar gelogen heb om het geheim te houden. We begonnen echt een dubbel leven te lijden en daar had ik veel moeite mee. De situatie had zoveel effect op me dat ik me op school totaal niet meer kon concentreren. We hielden dit lang vol omdat we zo'n sterke band hadden en ontzettend van elkaar hielden. Ik heb nog nooit zoveel van een meisje gehouden als van haar ze was het echt voor me. Maar door de situatie was het heel moeilijk om elkaar te zien toch hadden we stiekem elke dag echt ontzettend veel contact. Uiteindelijk wilde ze niks meer met me omdat we samen niks mochten doen terwijl ze wel gevoelens had voor me.

Op dat moment brak ik totaal toen ik dat hoorde. Ik was zo zwaar gebroken verdrietig en de pijn was zo intens erg dat ik niet meer wilde leven ik wilde de pijn niet voelen. Er was 1 vriend die van de situatie wist hij is naar me toegekomen en heeft me in de gaten gehouden heel lang omdat hij doorhad dat ik anders rare dingen ging doen. De pijn bleef aanhouden en ik begon ontzetten veel te drinken en te feesten zodat ik het niet voelde. Door dit alles ging het ontzettend slecht op school. Ik deed niks meer en kwam structureel me afspraken niet meer na. Ik voelde me steeds verder weg zaken en de pijn ging niet weg terwijl mijn vriend nu denkt dat ik er wel overheen ben.

Probleem is dat ik nog steeds de pijn voel en haar niet uit mijn hoofd krijg na maanden. Ik heb mezelf niet meer onder controlle school begint door dit alles zo slecht te gaan dat ik dreig van school te gaan zonder diploma. Ik ben echt radeloos ik weet niet meer hoe ik van dit alles af kom.
Ik wil gewoon weer normaal kunnen functioneren zoals ik altijd deed maar het lukt gewoon niet ;(
Ik weet niet wat ik moet doen maar als ik niet snel weer de oude word ga ik het niet meer redden met school.......

[ Bericht 2% gewijzigd door ikbengewooneenkloon op 22-10-2010 00:55:07 ]
pi_87817816
Volgens mij moet je je gewoon vermannen en beseffen dat jij de regisseur van je eigen leven bent en jij verantwoordelijk bent voor het wel of niet slagen op school. Een chick is leuk maar er zijn er zo enorm veel.
pi_87817830
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:37 schreef Sportex het volgende:
Maak dan geen puzzel, maar een tekst met alinea's.
Ok zo iets duidelijker....
pi_87817839
Waarom bemoeit je familie zich met je relatie dan? Ze is toch geen familie van je ofzo..
¯(º_o)/¯
¯(o_º)/¯
pi_87817986
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:44 schreef 1koffieKoekje het volgende:
Waarom bemoeit je familie zich met je relatie dan? Ze is toch geen familie van je ofzo..
Het was haar familie en ze was echt heel bang dat ze erachter kwamen ik snap het ook niet waarom ze zo bang was :{

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 00:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij moet je je gewoon vermannen en beseffen dat jij de regisseur van je eigen leven bent en jij verantwoordelijk bent voor het wel of niet slagen op school. Een chick is leuk maar er zijn er zo enorm veel.
Ja je hebt gelijk alleen lukt het me steeds niet om de knop om te draaien en weer normaal te doen met school }:|

[ Bericht 22% gewijzigd door ikbengewooneenkloon op 22-10-2010 01:01:15 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:52:45 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_87819064
Wat was dan het probleem dat jullie niet met elkaar om mochten gaan? :{
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_87819122
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat was dan het probleem dat jullie niet met elkaar om mochten gaan? :{
Inderdaad, dit vraag ik mij ook af. Is ze Marokkaans of zo?
pi_87819320
Ts is 40 en het meisje nog maar 14 :?
Never go to bed mad - Stay up and fight
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 06:54:16 #9
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87819947
Misschien verstandig om naar een psych te gaan? En met je begeleider van school af te spreken om het jaar over te doen omdat je je om persoonlijke redenen niet hebt kunnen focussen op je opleiding? :)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:33:27 #10
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_87820071
Moeilijke situatie, maar ik snap het meisje wel; en als je echt zoveel van haar houdt dan moet je bozer worden op je familie, dat zij het nou niet snappen.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_87820296
Get over it.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_87821124

[ Bericht 100% gewijzigd door ikbengewooneenkloon op 24-10-2010 01:12:46 ]
pi_87825785
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:10 schreef ikbengewooneenkloon het volgende:
Ja misschien maar ik vind het echt moeilijk om over persoonlijke dingen te praten met mensen die ik niet echt goed ken.
Hier zeg je dus gewoon 'nee' en daar help je jezelf echt totaal niet mee. Als je schoolwerk er onder lijdt, dan is het beter dat iemand van school (een psycholoog/decaan/whatever) er vanaf weet. Het moet docenten ook niet ontgaan zijn dat je punten zo omlaag zijn gegaan. Dus: ga praten! Schijt aan dat een of andere onbekende psycholoog, die dagelijks tig van dit soort verhalen voor de kiezen krijgt, dit van je weet. Het kan je alleen maar helpen. Zet je over die lafheid heen en zoek hulp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')