Mijn probleem:
De problemen begonnen toen ik zwaar verliefd werd op een meisje en zij ook op mij. Probleem was we mochten geen contact hebben van de fam

We dachten elkaar te kunnen vergeten maar dit lukte niet we gingen beiden zwaar kapot toen we dit probeerden vol te houden.
Dus toen zijn we alles in het geheim gaan doen. Dit was met name voor mij moeilijk aangezien ik met fam leden werk en dus alles aan elkaar gelogen heb om het geheim te houden. We begonnen echt een dubbel leven te lijden en daar had ik veel moeite mee. De situatie had zoveel effect op me dat ik me op school totaal niet meer kon concentreren. We hielden dit lang vol omdat we zo'n sterke band hadden en ontzettend van elkaar hielden. Ik heb nog nooit zoveel van een meisje gehouden als van haar ze was het echt voor me. Maar door de situatie was het heel moeilijk om elkaar te zien toch hadden we stiekem elke dag echt ontzettend veel contact. Uiteindelijk wilde ze niks meer met me omdat we samen niks mochten doen terwijl ze wel gevoelens had voor me.
Op dat moment brak ik totaal toen ik dat hoorde. Ik was zo zwaar gebroken verdrietig en de pijn was zo intens erg dat ik niet meer wilde leven ik wilde de pijn niet voelen. Er was 1 vriend die van de situatie wist hij is naar me toegekomen en heeft me in de gaten gehouden heel lang omdat hij doorhad dat ik anders rare dingen ging doen. De pijn bleef aanhouden en ik begon ontzetten veel te drinken en te feesten zodat ik het niet voelde. Door dit alles ging het ontzettend slecht op school. Ik deed niks meer en kwam structureel me afspraken niet meer na. Ik voelde me steeds verder weg zaken en de pijn ging niet weg terwijl mijn vriend nu denkt dat ik er wel overheen ben.
Probleem is dat ik nog steeds de pijn voel en haar niet uit mijn hoofd krijg na maanden. Ik heb mezelf niet meer onder controlle school begint door dit alles zo slecht te gaan dat ik dreig van school te gaan zonder diploma. Ik ben echt radeloos ik weet niet meer hoe ik van dit alles af kom.
Ik wil gewoon weer normaal kunnen functioneren zoals ik altijd deed maar het lukt gewoon niet
Ik weet niet wat ik moet doen maar als ik niet snel weer de oude word ga ik het niet meer redden met school.......
[ Bericht 2% gewijzigd door ikbengewooneenkloon op 22-10-2010 00:55:07 ]