abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87828375
jupp ik spreek inderdaad 1 als un uit.
pi_87956765
Hoop voor je dat ie nog binnen komt..
Ik heb ooit een laptop besteld via internet, was eerst niet leverbaar en vervolgens bleek bedrijf failliet te zijn gegaan. Dagdag ¤600
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_87956831
beste alle even 1 update. over mijn oplichting via internet.

heb weer 1 e-mail gekregen van de beste man en dit staat er in:

Hallo had een drukke week achter de rug en ivm met weekend gaat het maandag op de post

gr

(1 normaal mens ontkent toch als hij iets heeft gedaan. hij zegt niet eens dat hij niet 1 oplichter is dus het blijft al met al duister ik hoop het voor woensdag binnen te hebben. tja anders klopt het weer niet en komt hij weer zijn zegje niet naar.)

gegroet.
pi_87958362
Die krijg je zeker niet......

Hij houd je aan het lijntje....
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 23:02:29 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87959871
Je bent té goed van vertrouwen en tja daar kunnen ze gebruik van maken!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88009550
nu dit weer als reactie.::

Hallo heb brief van tnt was druk met werk het product is onderweg kapot gegaan ik krijg eind deze maand schadevergoeding dan krijgt u het geld terug

gr

terug gestuurd ::

of ik 1 scan van de brief kan krijgen zo niet. dan volgende stap door ing zijn bankrekening laten blokeren met 1 proces verbaal er bij.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 01:42:32 #32
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_88010381
Gewoon een oplichter dus die je nu aan het lijntje probeert te houden. Die brief van TNTpost, die is er niet. Als een zending beschadigd is, zal ie gewoon bezorgd worden met een sticker van TNTpost erop. En, wachten op schadevergoeding. Dat schiet ie maar voor, maar aangezien het een oplichter is zal ie dat niet doen. Zo snel mogelijk zn rekening laten blokkeren: meneer doet die 100% vaker want de smoesjes heeft ie al klaarliggen.

Zoveel mogelijk gegevens verzamelen en deze beste man aanpakken. Bij voorkeur hard...

Zelf heb ik een keertje van mijn oplichter alle leden van zn hyves-vriendenlijstje een mail gestuurd met een verwijzing naar zn topic. Altijd leuk om te doen :) Weten ze gelijk wat ze aan iemand hebben.
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')