quote:Maar natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graag! Staan jij en je urinebuis tot mijn beschikking?
quote:Nu, in dakraams mond, litertje of 10.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Waar/wanneer en hoeveel heb je nodig?
quote:CoolOp vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu, in dakraams mond, litertje of 10.
quote:Dankje!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cool
* Michhaspist dakraam's bek onder, van hoofdhaar tot nek, voornamelijk in zijn mond, zoveel dat hij geen keuze heeft, hij zal het moeten doorslikken
quote:OehOp vrijdag 22 oktober 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje!
* Lutte geeft Michhas een kusje uit dank.
Wat hebben we toch een toffe [s]fantasiewereld[/'s] .
quote:waar blijft mijn golden shower?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje!
* Lutte geeft Michhas een kusje uit dank.
Wat hebben we toch een toffe fantasiewereld.
quote:Ik sta klaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu, in dakraams mond, litertje of 10.
quote:Sorrieknorrie.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
OehJe maakt me aan het blozen hihi
quote:Ik ook!! Bij elke post denk ik eerst tien keer na of hij wel helemaal OT is voor dat SWJ en zijn verwijderknopje komen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik sta klaar.(mannetje die klaar staat om in z'n bek gepist te worden)
Gezellig he in de bus? (Omdat dit nu een post is over de bus en geen SC-bagger, ik ben namelijk bang voor SwJ)
quote:ja het is leuk om in de bus bepist te wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook!! Bij elke post denk ik eerst tien keer na of hij wel helemaal OT is voor dat SWJ en zijn verwijderknopje komen.
quote:Dat bericht is niet OT!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook!! Bij elke post denk ik eerst tien keer na of hij wel helemaal OT is voor dat SWJ en zijn verwijderknopje komen.
quote:Onze bus, onze wereld, daar komt niemand aan. En anders plast Michhas je de bus uit.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het is leuk om in de bus bepist te worden
quote:Michhas pist als enige in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onze bus, onze wereld, daar komt niemand aan. En anders plast Michhas je de bus uit.
quote:leuke reactie, ik zal je missenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je bent dik en neemt mijn ruimte in.
quote:Ik nam niet zoveel ruimte in, dus veel zal het niet schelen. Neem wel mn ego mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
leuke reactie, ik zal je missen
quote:je doet je best maarOp vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik nam niet zoveel ruimte in, dus veel zal het niet schelen. Neem wel mn ego mee.
quote:Niemand verlaat de bus zonder sterven, we zijn een soort sekte of de maffia ofsoOp vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik nam niet zoveel ruimte in, dus veel zal het niet schelen. Neem wel mn ego mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |