quote:Waar is de pils gebleven in dit verhaal ?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Eerst een rondje rennen en dan gamen?
quote:Hij rijdt er nu zelf op. Dus hij staat niet stilOp vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Hij snapt het heel goed en hij vind dat ding zo mooi dat die het zonde vind dat dat pracht apparaat stil staat.
quote:Dat spreekt voor zich leek me?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar is de pils gebleven in dit verhaal ?
quote:Waarom rijdt hij op zo een vrouwen motor .Op vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij rijdt er nu zelf op. Dus hij staat niet stil
quote:Omdat -ie ook met chocoladecakejes gooit?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom rijdt hij op zo een vrouwen motor .
quote:Is geen vrouwen motorOp vrijdag 22 oktober 2010 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom rijdt hij op zo een vrouwen motor .
quote:Dat leek mij eigenlijk ook ?
quote:Maar goed T wanneer gaan we weer is lekkere wijfen kijken op het terras ?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Is geen vrouwen motorDie mot ik toch ook nie!!!!!!!
quote:Zodra ik geworpen heb J. dan is het ook lekker weer geloof ik..Op vrijdag 22 oktober 2010 20:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar goed T wanneer gaan we weer is lekkere wijfen kijken op het terras ?
quote:Eerst GTST nu. Dan Voice.
quote:Neuken ? Ah dat doe ik later wel ofzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Eerst GTST nu. Dan Voice.
Maar misschien gaatie neuken ofzo
quote:DealOp vrijdag 22 oktober 2010 20:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Zodra ik geworpen heb J. dan is het ook lekker weer geloof ik..
Kenne we weer kijken.
quote:En dan mijn kinderen geen eten geven. Strak planOp zondag 24 oktober 2010 11:43 schreef Joene het volgende:
Dna moet je niet janken en 5k ipv 3k bijbetalen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |