quote:Ik heb helemaal niks meer (Op vrijdag 22 oktober 2010 20:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hou dr van J. Heb je ook nog zo een commodore 64 of een MSX ?
quote:Zoeen 2600?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:01 schreef Tally het volgende:
Hier was het ook pasta.
En hier heb ik een oude Atari staan
quote:ik heb nog een c64 met tapedeck en floppydrive en de supercardridge , dat ding gaat nooit wegOp vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks meer () maar ik zag dat dat spul helemaal niet zo duur meer is. Euro of 30 heb je een knappe Megadrive voor, misschien nog een SNES of Nintendo 64 erbij...
quote:Uhm ja geloof ik wel. Zal morgenochtend eens kijken.
quote:Met van die kekke geluiden !
quote:Die had ik nog. Totdat Oma ging opruimenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb nog een c64 met tapedeck en floppydrive en de supercardridge , dat ding gaat nooit weg
quote:Topwijf ook he.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm ja geloof ik wel. Zal morgenochtend eens kijken.
Kan ik meteen het televisiekabeltje uit de doos (wheheheh) halen en er een nieuwe voor maken op mijn werk.
Deze is stoek. Maar zo eentje waar je de spelletjes aan de bovenkant in moet drukken.
En een hele doos vol spelletjes.
quote:Mag ik komen Sonicen !Op vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ik was echt van de Sega's altijd. Heb er echt zin an. Maar eerst maar eens puinruimen op zolder dan.
().
quote:Die heb ik ook gehad! En de NES. En de C64 en de Amiga.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Ik was echt van de Sega's altijd. Heb er echt zin an. Maar eerst maar eens puinruimen op zolder dan.
().
quote:Whehehehe je zei grot T!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef Tally het volgende:
Met Space Invaders en Popeye
Dat vond ik de leukste spelletje.. O en de smurfjes ook..
En dan nog zo'n spelletje waarbij je met een vliegtuigje door een grot (whehehehe) heen moet vliegen.
quote:ZO op de eetkamer tafel racen tussen de ontbijtbordenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja en Micro Machines! Weet je hoe tof!!
quote:Dus ik moet er ook maar een koelkastje neerzetten hoor ik al, elke keer helemaal naar beneden voor een pilsje gaat snel vervelen denk ik J.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Joene het volgende:
[..]
ZO op de eetkamer tafel racen tussen de ontbijtborden
quote:Uit ervaring (slaapkamer bij ouders thuis) een hangmat gamed heel chillOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet alleen nog iets verzinnen om goed op te kunnen zitten/hangen/liggen/spelen (whehehe). 't Is niet zo heel groot op zolder dus moet wel passen allemaal.
quote:Wat dacht je van een Tap J en een frituurpannetje.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dus ik moet er ook maar een koelkastje neerzetten hoor ik al, elke keer helemaal naar beneden voor een pilsje gaat snel vervelen denk ik J.
quote:BRON LINK?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:09 schreef Tally het volgende:
Zo een game stoel! Waar de boxen al in zitten en je je spelcomputer er op kan aansluiten.
quote:Alleen nog een plee dan en ik hoef er nooit meer vanaf te komen.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Tap J en een frituurpannetje.
quote:Ken je niet uit je zolderraam vandaan pissen ?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alleen nog een plee dan en ik hoef er nooit meer vanaf te komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |