quote:Mijn nichtje nietOp vrijdag 22 oktober 2010 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je nichtje of dat tietenkind, hoe heet ze ook alweer?.
quote:Erg he.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:39 schreef Joene het volgende:
Waarom ziet dat borden opmaken er zo simpel uit als zo een topchef dat doet .
quote:Hmmm ja en dan even dit en een rondje zo , even 2 tellen in het water etc . GRRRRROp vrijdag 22 oktober 2010 19:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Erg he.. Stukje tarbot, langoustine erbij, wat schuimende saus...
.
quote:Het ziet er allemaal zo logisch uit.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja en dan even dit en een rondje zo , even 2 tellen in het water etc . GRRRRR
quote:Sta je weer met je harses bij de snackbar!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef Joene het volgende:
Ja tot jij gvd probeert die tarbot te verkrachten dan eindigt ie in 3 brokken en de helft te gaar de andere helft niet gaar etc etc.
quote:Voor zo een heerlijk gefrituurd kroketje..Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sta je weer met je harses bij de snackbar!
quote:Ik ga die topclass terugkijken van die tarbot , mooi menuutjeOp vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef KingOfMars het volgende:
En dan als amateur die chef nog onder de indruk laten zijn ook. Ben je dan een baas of niet.
quote:Ja . Maar dat wijf bakt er niks vanOp vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef KingOfMars het volgende:
En dan als amateur die chef nog onder de indruk laten zijn ook. Ben je dan een baas of niet.
quote:Ik hou dr van J. Heb je ook nog zo een commodore 64 of een MSX ?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga trouwens op zolder een retro game hoekje maken J. Heb die oude mega 4:3 CRT nog staan, heb zin an een Mega Drive te kopen, lekkere zitzakken erbij... Goed idee of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |