SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Expres nog in een spoiler gezet. Ik denk wel een beetje om jullie welzijn, hoor.
quote:Ik ken het probleem. Heb daar ook heel lang aan vast blijven houden. Maar toen ik een keer in een topic kwam waar een plaatje van een overreden iemand ofzo gespoilerd werd, was de maat vol en ging ik overstag.
quote:Pieken.
quote:
quote:Nee niet met de pont.
quote:Wat een klootzakhufterpiemelbriehoofdvrachtwagenchauffeur.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:46 schreef Tally het volgende:
Nee niet met de pont.
Wel bijna in de kont van een vrachtwagen die net daar voor een oude citroen geramd had.
quote:Lijkt me niet erg bevorderlijk, nee.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, is het erg als je bij het banden oppompen erachter komt dat in alle banden eigenlijk 1,0 bar te weinig zit? Zeker als je weet dat ik 3 weken geleden ze nog allemaal op 2,3 bar had gevuld?
quote:Erg erg.. Je verbruik gaat omhoog bij het rijden he..Op vrijdag 22 oktober 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, is het erg als je bij het banden oppompen erachter komt dat in alle banden eigenlijk 1,0 bar te weinig zit? Zeker als je weet dat ik 3 weken geleden ze nog allemaal op 2,3 bar had gevuld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |