quote:i know, maar krijg ik dan wel eenzelfde soort laagje? want als het precies hetzelfde zou zijn,
quote:Gewoon een simpele bloemkoolschotel. Maakt dat uit dan?Op donderdag 21 oktober 2010 19:16 schreef edcetera het volgende:
Het verschil wordt een dikke laag i.p.v dat het kunt doseren zoals bij rasp.
Wat wil je voor een ovenschotel maken?
Beste alternatief is de lapjes kaas in reepjes snijden
quote:Ik zou ze ff beetje in stukken scheurenOp donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Gewoon een simpele bloemkoolschotel. Maakt dat uit dan?
quote:Hmm, bloemkoolschotel met kaas, nu heb ik hongerOp donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef mango_cream het volgende:
[..]
quote:Hahaha, probeer je jezelf uit te nodigenOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Hmm, bloemkoolschotel met kaas, nu heb ik honger
quote:Haha, doe ik dat wel, thanks!!Op donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou ze ff beetje in stukken scheuren
quote:das denk ik echt irritant, haha, maar ik scheur het wel in stukjes en gooi t er zo wel overheen! thanks iig!Op donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef VikingChild het volgende:
als je de plakjes opvouwt en samendrukt kun je ook raspen, maar gewoon een paar plakken erop ipv geraspte kaas is geen enkel probleem.
quote:Haha, dat maakt mn moeder altijd, vind ik echt niet lekker!Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef VikingChild het volgende:
gefrituurde bloemkool is nog beter
quote:Mooi, dat is wat ik wilde horen, nu nog even zin maken om de schotel in elkaar te flansen... pfff..Op donderdag 21 oktober 2010 19:27 schreef ry4life het volgende:
Ik denk dat het enige verschil de hoeveelheid is, plakje kaas gaat prima en is ook lekker en knapperig
quote:ja,Op donderdag 21 oktober 2010 19:23 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, probeer je jezelf uit te nodigen
quote:Jammer, had net geraspte kaas gehaaldOp donderdag 21 oktober 2010 19:42 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb echt geen zin om het te maken, pfff!! Maar is echt lekker ja!
quote:Hahahaha! Kom je het even brengen danOp donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Jammer, had net geraspte kaas gehaald
quote:Dan gewoon je lappen kaas erover of een kassaus makenOp donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef mango_cream het volgende:
[..]
quote:Haha, maar ik zei ovenschotel he, geen pizzaOp donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dan gewoon je lappen kaas erover of een kassaus maken
Eh ja, een pizza bv ga je niet met lappen kaas beleggen (tenzij je wel heel veel van kaas houdt)
quote:Je vroeg je af of dat wat uitmaakt, vandaar dat voorbeeld van de pizza.Op donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, maar ik zei ovenschotel he, geen pizza!!
Toch bedankt hoor!!
quote:thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je vroeg je af of dat wat uitmaakt, vandaar dat voorbeeld van de pizza.
Laat je overschotel smaken trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |