abonnement Unibet Coolblue
pi_87875369
Mijn PC is helaas gecrasht en hierdoor kan ik daar dus geen WOW meer spelen. Ik heb wel een mac, en had hier al wow op! Maar ik zie nergens een update knop? Als ik inlog krijg ik disconnect omdat ik nog de oude update heb. In de launcher staat geen update or something.. :')
pi_87875587
Anderen zullen denken; 'Ach, 100g voor een minor glyph, ik hoef hem toch maar één keer te kopen'.

Ze verkopen prima hoor.
pi_87875686
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 19:58 schreef ufopiloot het volgende:
Anderen zullen denken; 'Ach, 100g voor een minor glyph, ik hoef hem toch maar één keer te kopen'.

Ze verkopen prima hoor.
En ik koop ze :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:07:54 #204
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87875907
Echt? Jeetje hey. 100g voor een glyph vind ik echt compleet bezopen. Maar ik zwem dan ook niet in het geld. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_87875975
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:07 schreef Rikketik het volgende:
Echt? Jeetje hey. 100g voor een glyph vind ik echt compleet bezopen. Maar ik zwem dan ook niet in het geld. :')
Ik heb net zonder na te denken 8 elementium ingots voor ca. 1200 gold each gekocht voor een quest :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87876233
Ik ben trouwens wow cinematics op blizzcom aan het kijken en dat is echt tof!
Net de worgen cutscene voor het eerst gezien _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87876370
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:51 schreef Berend. het volgende:
Mijn PC is helaas gecrasht en hierdoor kan ik daar dus geen WOW meer spelen. Ik heb wel een mac, en had hier al wow op! Maar ik zie nergens een update knop? Als ik inlog krijg ik disconnect omdat ik nog de oude update heb. In de launcher staat geen update or something.. :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:25:12 #208
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_87876411
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben trouwens wow cinematics op blizzcom aan het kijken en dat is echt tof!
Net de worgen cutscene voor het eerst gezien _O_
Op welke stream is dat?
Ik zit nu op de free WoW stream maar dat zijn tournament battles?
pi_87876438
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:25 schreef Granaatappel het volgende:

Op welke stream is dat?
Ik zit nu op de free WoW stream maar dat zijn tournament battles?
Ja, alleen die zijn gratis. Ik kijk illegaal en dat mag niet op fok vermeld worden.

En Berend: geen flauw idee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87876527
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:23 schreef Berend. het volgende:

[..]


Start wow ff op via de wow map ;)
Er zijn 2 opties:

Wow.exe & Launcher.exe ;)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:30:49 #211
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_87876552
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Ja, alleen die zijn gratis. Ik kijk illegaal en dat mag niet op fok vermeld worden.

En Berend: geen flauw idee.
Oh op betaalde stream, die had ik hier laatst gepost free lol, dacht dat je de free bedoelde maar ik zie nu alleen diablo op mijn streampje, even zoeken dan
pi_87876588
Net vrijwel heel ZG gecleared, ongeveer 50 bijou's en een berg coins rijker maar naar het eiland gegaan.

Begon de run toen ik ongeveer 500/6000 friendly was, zit nu op 3000/12000 revered. Schoot wel aardig op dus, 9k in 1 run. Morgen de rest maar clearen en overmorgen na de reset weer een verse run. Exalted gaat nog wel lukken dus :) .
pi_87876594
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef Granaatappel het volgende:

Oh op betaalde stream, die had ik hier laatst gepost free lol, dacht dat je de free bedoelde maar ik zie nu alleen diablo op mijn streampje, even zoeken dan
Die link die hier gisteren stond was alweer uit de lucht gehaald. Er zijn er diversen en aangezien er ook verschillende kanalen zijn kan je soms ook diablo gedoe zien ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87876629
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Die link die hier gisteren stond was alweer uit de lucht gehaald. Er zijn er diversen en aangezien er ook verschillende kanalen zijn kan je soms ook diablo gedoe zien ja.
Wel fijn dat er ook gratis streams zijn. *O*
Maar na een uur kun je toch sowieso gratis kijken? :@
pi_87876687
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:33 schreef Faithfulness het volgende:

Wel fijn dat er ook gratis streams zijn. *O*
Maar na een uur kun je toch sowieso gratis kijken? :@
Mijn vriend kijkt het graag live :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87876795
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Mijn vriend kijkt het graag live :7
Mijn man ook ;)
En maar commentaar geven op hoe hard wij zuigen @ Arena.
Hallooooooo, dit zijn wel de toppers van wow hoor :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:41:49 #217
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_87876871
Vind die free stream met tournaments ook wel erg leuk om te kijken hoor. :s)
pi_87876888
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Faithfulness het volgende:

Mijn man ook ;)
En maar commentaar geven op hoe hard wij zuigen @ Arena.
Hallooooooo, dit zijn wel de toppers van wow hoor :')
lol ja! Vergeleken met hun ben ik ook echt waardeloos in Arena.

Ik zit nu naar een interview te kijken waarbij de journaliste op een soccermom lijkt, maar ze weet er wel heel veel van zonder van een briefje te lezen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze wow speelt :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87877151
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]



lol ja! Vergeleken met hun ben ik ook echt waardeloos in Arena.

Ik zit nu naar een interview te kijken waarbij de journaliste op een soccermom lijkt, maar ze weet er wel heel veel van zonder van een briefje te lezen. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze wow speelt :D
Die "Bunny"? :')
pi_87877294
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:30 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Start wow ff op via de wow map ;)
Er zijn 2 opties:

Wow.exe & Launcher.exe ;)
Dat zag ik inderdaad. Maar ik kan gewoon op play klikken, nergens een update. En als ik WOW download via blizzard moet ik een disk invoeren?
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:58:02 #221
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87877299
Net G.N.E.R.D gehaald in Winterspring Wintergrasp, vroeg m'n vriend of ik die ook even voor hem wilde doen. Nou prima. Ik weet niks van een palladin, maar hoe moeilijk kan het zijn he ;) Haalt hij verdorie de ene achievement na de andere _O- :') Lucky bastard :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87877347
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:57 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dat zag ik inderdaad. Maar ik kan gewoon op play klikken, nergens een update. En als ik WOW download via blizzard moet ik een disk invoeren?
Vreemd.
Volgens mij geen disc btw, je kan gewoon downloaden.
pi_87877488
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:00 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Vreemd.
Volgens mij geen disc btw, je kan gewoon downloaden.
Please insert the disc labeled "World of warcraft"

Misschien verkeerde uitbreiding gekozen?
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:09:30 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_87877556
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Net G.N.E.R.D gehaald in Winterspring Wintergrasp, vroeg m'n vriend of ik die ook even voor hem wilde doen. Nou prima. Ik weet niks van een palladin, maar hoe moeilijk kan het zijn he ;) Haalt hij verdorie de ene achievement na de andere _O- :') Lucky bastard :D
Vandaag ook gehaald, heel makkelijk in AV. Wat ik wel flauw vind is dat bijna iedereen gold vraagt voor de Hallowed Wand transformations, als ik in een groep zit deel ik ze gewoon uit ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87877560
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:06 schreef Berend. het volgende:

[..]

Please insert the disc labeled "World of warcraft"

Misschien verkeerde uitbreiding gekozen?
Download je vanaf:
http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/
hier?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:11:42 #226
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_87877616
Mijn god, zit nu die free tournament stream te kijken en loopt nogal uit dus plempen ze wat anders erin: een gezin met twee jongens dat samen WoW speelt, vader moeder en de twee typische nerd zonen zitten samen in eigen guild met alts en spelen in dezelfde kamer te spelen. Zitten elkaar een beetje te becommentariëren, vooral die ene zoon die tegen z'n broertje en pa en ma zegt hoe het allemaal moet... _O-
Ziet het al voor me met m'n pa en ma, omg.
pi_87877709
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:11 schreef Granaatappel het volgende:
Mijn god, zit nu die free tournament stream te kijken en loopt nogal uit dus plempen ze wat anders erin: een gezin met twee jongens dat samen WoW speelt, vader moeder en de twee typische nerd zonen zitten samen in eigen guild met alts en spelen in dezelfde kamer te spelen. Zitten elkaar een beetje te becommentariëren, vooral die ene zoon die tegen z'n broertje en pa en ma zegt hoe het allemaal moet... _O-
Ziet het al voor me met m'n pa en ma, omg.
}:|
pi_87877764
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:09 schreef Karina het volgende:

Vandaag ook gehaald, heel makkelijk in AV. Wat ik wel flauw vind is dat bijna iedereen gold vraagt voor de Hallowed Wand transformations, als ik in een groep zit deel ik ze gewoon uit ;)
Ik denk ook altijd bij mensen die er op trade om vragen: ga gewoon raids in (voa, toc etc) en vraag daar of iemand ze heeft. Veel simpeler :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87877781
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:11 schreef Granaatappel het volgende:
Mijn god, zit nu die free tournament stream te kijken en loopt nogal uit dus plempen ze wat anders erin: een gezin met twee jongens dat samen WoW speelt, vader moeder en de twee typische nerd zonen zitten samen in eigen guild met alts en spelen in dezelfde kamer te spelen. Zitten elkaar een beetje te becommentariëren, vooral die ene zoon die tegen z'n broertje en pa en ma zegt hoe het allemaal moet... _O-
Ziet het al voor me met m'n pa en ma, omg.
Mijn ouders die wow spelen? :') Echt, nog niet in a million years.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:19:15 #230
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87877807
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Vandaag ook gehaald, heel makkelijk in AV. Wat ik wel flauw vind is dat bijna iedereen gold vraagt voor de Hallowed Wand transformations, als ik in een groep zit deel ik ze gewoon uit ;)
Ja ik vraag ook geen geld, als ik iemand in trade zie die eentje nodig heeft die ik heb kan die 'm zo krijgen :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_87877817
Ik wil m'n laatste mask :(

Flimsy Male Tauren Mask, pleaseeeeee visit me :P
pi_87877895
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:20 schreef Faithfulness het volgende:
Ik wil m'n laatste mask :(

Flimsy Male Tauren Mask, pleaseeeeee visit me :P
Succes! Want je hebt kans op (hoeveel zijn dat er?) x masks ipv die je nodig hebt -O-
Nog afgezien van de kans op candy, wands of gewoon een trick :{ Ik krijg vooral candy :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87877905
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:09 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Download je vanaf:
http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/
hier?
Via Battle.net ja
pi_87878436
Ik probeerde het even via "Background downloader" en die zegt "Data for patch is not available "
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:48:57 #235
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_87878569
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:44 schreef Berend. het volgende:
Ik probeerde het even via "Background downloader" en die zegt "Data for patch is not available "
Welke versie van WoW draai je op dit moment op je Mac? Als je er nog geen uitbreidingen op hebt staan, is het misschien een idee om alles eraf te gooien en gewoon de boel opnieuw te downloaden en installeren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_87878613
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:48 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Welke versie van WoW draai je op dit moment op je Mac? Als je er nog geen uitbreidingen op hebt staan, is het misschien een idee om alles eraf te gooien en gewoon de boel opnieuw te downloaden en installeren.
Voor het installeren heb ik een disc nodig zegt die. }:| :P
pi_87878933
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Succes! Want je hebt kans op (hoeveel zijn dat er?) x masks ipv die je nodig hebt -O-
Nog afgezien van de kans op candy, wands of gewoon een trick :{ Ik krijg vooral candy :'(
Twintig :(
Dit is jaar drie dat ik ermee bezig ben, en heb dit jaar vooral dubbele gehad, maar toch ook vier die ik nog nodig had.
En inderdaad, candy :(
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:10:42 #238
9859 crew  Karina
Woman
pi_87879263
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:19 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ja ik vraag ook geen geld, als ik iemand in trade zie die eentje nodig heeft die ik heb kan die 'm zo krijgen :)
Ik heb er nog geen een, omdat ik gewoon weiger te betalen :P Zojuist nog eentje weggegeven, maar de tweede bij dezelfde persoon werkte niet, kan dat niet soms? Twee transformations aan dezelfde persoon geven? Hij had de eerste al "uitgezet".
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87879330
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb er nog geen een, omdat ik gewoon weiger te betalen :P Zojuist nog eentje weggegeven, maar de tweede bij dezelfde persoon werkte niet, kan dat niet soms? Twee transformations aan dezelfde persoon geven? Hij had de eerste al "uitgezet".
Dat zou geen probleem moeten zijn. Tenzij hij tussendoor gemount is?
pi_87879736
Iemand nog ideeen? :(
pi_87879805
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:59 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Twintig :(
Dit is jaar drie dat ik ermee bezig ben, en heb dit jaar vooral dubbele gehad, maar toch ook vier die ik nog nodig had.
En inderdaad, candy :(
Ik heb op mijn shaman inmiddels meer dan 100 toothpicks! Die heeft iig de komende tijd glimmende tanden.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:30:36 #242
9859 crew  Karina
Woman
pi_87879897
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:12 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Dat zou geen probleem moeten zijn. Tenzij hij tussendoor gemount is?
Volgens mij niet, geen idee wat er nou mis ging.

Op mijn main trouwens nog steeds alleen onzindingen, geen mount, geen helmet, geen pet, en op mijn alts wel een helmet en op een andere de pet -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87879902
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 22:25 schreef Berend. het volgende:
Iemand nog ideeen? :(
In de cache map van WoW staat als het goed is ook een torrent naar evt. patches die je nodig hebt als downloaden lastig gaat.

Torrent openen, data downloaden (gaat STUKKEN sneller) en de backgrounddownloader de file laten valideren (dus wel effe in de goede map zetten als de data gedownload is).

Weet niet of het nog steeds zo werkt met het nieuwe update systeem maar is een poging waard.

Je zult denk ik hoe dan ook de patches moeten doorlopen.
Calm down, please!
pi_87880347
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



In de cache map van WoW staat als het goed is ook een torrent naar evt. patches die je nodig hebt als downloaden lastig gaat.

Torrent openen, data downloaden (gaat STUKKEN sneller) en de backgrounddownloader de file laten valideren (dus wel effe in de goede map zetten als de data gedownload is).

Weet niet of het nog steeds zo werkt met het nieuwe update systeem maar is een poging waard.

Je zult denk ik hoe dan ook de patches moeten doorlopen.
Ik zie niets. Maar volgens mij heb ik alleen de trail op me mac, nog niet verder geupdate maybe?
pi_87880626
Ik ga dit even proberen!

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
pi_87881052
Zo gaat de gemiddelde AV trouwens in de Battlegroup.. echt hopeloos :')

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:57 schreef Berend. het volgende:
Ik ga dit even proberen!

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors
Zet de wekker dan maar 23 januari 2011, dan is de download ongeveer klaar. Je kan hem beter van Usenet plukken, of torrents als je geen usenet hebt. Want die patch mirrors zijn echt om te huilen.. als ze in de eerste plaats uberhaupt werken.

[ Bericht 10% gewijzigd door ufopiloot op 23-10-2010 23:23:03 ]
pi_87881477
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:12 schreef ufopiloot het volgende:
Zo gaat de gemiddelde AV trouwens in de Battlegroup.. echt hopeloos :')

[ afbeelding ]
[..]

Zet de wekker dan maar 23 januari 2011, dan is de download ongeveer klaar. Je kan hem beter van Usenet plukken, of torrents als je geen usenet hebt. Want die patch mirrors zijn echt om te huilen.. als ze in de eerste plaats uberhaupt werken.
Als jij er eentje hebt die voor mac is(van usenet), hoor het graag!
pi_87882015
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:12 schreef ufopiloot het volgende:
Zo gaat de gemiddelde AV trouwens in de Battlegroup.. echt hopeloos :')

[ afbeelding ]
AKA daar is dus geen reet aan, geldt voor beide partijen :P
pi_87882192
De eerste Horde met een transformation tot Gnomeregan infantry :D

pi_87884480
Ik ben bezig met Shat'ari Skyguard rep halen. Ik wil in 2 dagen exalted worden. Dit betekent heel veel spelen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')