quote:Beetje gechargeerd dit. Ik lees en hoor genoeg mensen die er anders over denken na zijn tweede auditie, het zij positief, het zij negatief. En niet alleen bij Kevin maar ook bij de andere artiesten. Zelf ben ik wel 10 keer van mening veranderd na gisteren, alleen bij Kevin niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:06 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij is het gewoon een sympathieke gast hoor die een fout maakte tijdens de audities. Maar ja, in Nederland is het vaak zo dat 1e indrukken niet meer uitgewist mogen worden, want als je eerst iemand een lul vond dan moet je 'm een lul blijven vinden anders ben je een draaikont. Beetje boerenmentaliteit he. "Ik mot je niet' en dat eigenwijs blijven volhouden
quote:Want jij stond er naast?!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is me helemaal niet opgevallen dat hij zo klein is. Komt denk ik door mijn lengte.
quote:Wat heeft lengte er sowieso mee te makenOp dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want jij stond er naast?!
Wat heeft jouw lengte te maken met het beeld dag jij van anderen hebt
quote:Bijna iedereen is klein. En onderkruipsel natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 02:27 schreef Bartjebart het volgende:
Wat heeft jouw lengte te maken met het beeld dag jij van anderen hebt
quote:Met zingen niksOp dinsdag 26 oktober 2010 10:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heeft lengte er sowieso mee te maken
quote:Oow ik las het even alsof jij ook 'klein' bent... maar jij steekt overal bovenuitOp dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bijna iedereen is klein. En onderkruipsel natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |