Dat zij nou niet bepaald steden waar je een goedkope lastminute reis naartoe boekt. Misschien dat je op www.thalys.nl nog een goedkoop treinticket naar Parijs kan krijgen. Hotels zijn altijd zo'n beetje dezelfde prijs, ongeacht wat www.nachtjeweg.nl of www.hotelletje.nl je doen geloven.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:09 schreef FritsBom het volgende:
Er zal vast een dergelijk topic bestaan maar ik kan het zo 1,2,3 niet vinden. Mijn vraag is waar ik goedkoop veel lastminutes kan vinden. Ik wil het komende weekend namelijk weg. We denken aan bijvoorbeeld Maastricht, Parijs of Londen.
Daar zou ik an sich geen problemen mee hebben, maar we hebben ook huisdieren en daar moet voor gezorgd worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef D.Rose het volgende:
Ze zijn er wel, maar je moet ze niet bij het reisbureau halen, maar gewoon naar Schiphol gaan.
Daar hebben ze de 'echte' last minutes.
Na dit laatst weer eens in een verloren uur op Schiphol bekeken te hebben, kwam ik tot de conclusie dat lastminute boeken via internet makkelijker en goedkoper is.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef D.Rose het volgende:
Ze zijn er wel, maar je moet ze niet bij het reisbureau halen, maar gewoon naar Schiphol gaan.
Daar hebben ze de 'echte' last minutes.
geen probleem.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:45 schreef Reneuh het volgende:
Ah ok, ik had alleen op de eerste pagina gekeken voor een gelijk topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |