abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:37:35 #151
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_34210298
Ltur, is dat. Hebben ook een website: Ltur. Misvatting is dat ze spotgoedkoop zijn, en ze doen inderdaad enkel pakketreizen.
pi_34212645
Jammer dat het zo duur is, het leek me wel leuk om op het laatste moment te vertrekken naar een warme bestemming.
pi_34310756
Stuk duurder dan vantevoren boeken. Hoe langer je wacht, hoe duurder het ticket is.

Pakketreizen zijn wel goedkoop als je ze lastminute boekt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34335657
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Douwe het volgende:
Ltur, is dat. Hebben ook een website: Ltur. Misvatting is dat ze spotgoedkoop zijn, en ze doen inderdaad enkel pakketreizen.
lTur valt inderdaad zwaar tegen
pi_34684066
Als je gewoon naar Schiphol rijd met een groep van een stuk of 6 personen, en je gaat gewoon op Schiphol wachten tot er een vlucht vrij is. Is dat dan veel goedkoper? Zo ja hoeveel? En heb je kans om met een groep van 6 zo'n last minute te kunnen krijgen? En regelen ze op Schiphol dan ook je verblijf?
pi_34685071
Tja Dirk, in een feijenoord shirt betaal je altijd dubbel
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_34685183
nee
pi_34687238
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:03 schreef Sam_Raimi het volgende:
Tja Dirk, in een feijenoord shirt betaal je altijd dubbel
idd was nou maar bij FC Utrecht gebleven! .
pi_34800189
je kunt misschien wel goedkoop heen, maar je moet natuurlijk ook terug.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:35:22 #160
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_39506666
Heeft iemand ervaring met het boeken van een last-minute op Schiphol?
Ik wil ergens halverwege volgende week voor acht dagen richting Zuid-Europa en ben uiteraard al wat aan het rondzoeken op internet.
Heb ook weleens gehoord dat het ook mogelijk is om op Schiphol reizen te boeken voor de volgende dag (ik dacht dat dit ook voor dezelfde dag nog kon, maar op de site van Schiphol staat dat dit niet mogelijk is).
Hoe is het aanbod op Schiphol en hoe verhouden de prijzen zich ten opzichte van de reisbureau's en internetshops?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:45:56 #161
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_39506991
t is altijd afwachten op schiphol. Soms zitten er wel leuke dingen tussen, maar t zou ook kunnen dat er gewoon een week lang niets interessants bij zit. Kwestie van proberen maar
pi_39507108
Volgens mij is het last minute gebeuren meer iets van de jaren 90. Ik vond het de afgelopen jaren erg tegen vallen iig. Tegenwoordig zit L'tur nog wel op schiphol, D-reizen heeft volgens mij ook nog een map liggen, maar die kun je geloof ik bij iedere vestiging boeken.
...wat een klein burgerlijk gezeik van al die muffe normen & waarden polder mensjes...
pi_39507312
Goedkope lastminutes op Schiphol zijn sinds de invoering van internet verleden tijd. Dezelfde aanbiedingen kun je gewoon thuis bekijken op. Meestal kun je tot een paar uur voor vertrek nog wel telefonisch boeken:

Online boeken
D-Reizen
Peter Langhout Reizen
lastminute.com
lastminute.pagina.nl
L 'TUR Last Minute Schiphol
Multitravel
Schiphol Lastminute Centre
Sky International Tours
Sudtours vliegvakanties
Travel Contact
Sunweb vliegreizen
Jan Doets (voor reizen in de VS en Canada)
Easy Booking
Happy Travel

Last minutes
lastminute.nl
Tiptravel.nl
lastminuteaanbiedingen.nl
D-Reizen
Oad Reizen
Elmar
Vakantiediscounter
Jiba
Reiskrant

of: http://lastminute.startpagina.nl/
  dinsdag 4 juli 2006 @ 15:13:56 #164
53851 BoNi
pi_39507912

Dan laat het daar maar niet van af hangen en boek ik gewoon een reisje via internet.
Schitterend!
pi_39508458
heeft er iemand hier ervaring met standby vliegen?
pi_39508936
En voor iedereen die in dit zoveelste topic over dit onderwerp nog een TVP wil plaatsen...

... kijk eens in [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten

En zet 'm in je bookmarks
pi_39508999
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:33 schreef JoleX het volgende:
heeft er iemand hier ervaring met standby vliegen?
dat doe je toch alleen als je bij een luchtvaartmaatschappij werkt?

In ieder geval een mooie vraag voor: Vragen over vliegen
pi_39734625
quote:
Op zondag 22 januari 2006 05:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

lTur valt inderdaad zwaar tegen
hoezo valt dat tegen dan? om maar even een bump te geven.. ik ga morgen in ieder geval even naar schiphol, kijken of er nog een leuke last minute is. ik heb dit dus nog nooit gedaan maar het lijkt me best leuk. tenminste als er wat te vinden is, anders kan ik weer naar huis

anywayyy ik laat het nog wel weten voor degene die het een ruk uitmaakt
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:45:32 #169
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_39734668
Het valt tegen omdat hiet niet zo goedkoop is als veel mensen denken
pi_39738692
Het is niet goedkoop. Je kan beter bij reisburo's in de stad even checken wat ze hebben. Je hebt tegenwoordig ook bij diverse reisburo's na een bep. tijd in de middag last minutes, die zijn echt een stuk beter...
pi_39768901
goed het was dus inderdaad kut... ltur had helemaal niet veel inderdaad en als ze al wat hadden was het nog reteduur.. daarnaast zat er een bitch die totaal niet behulpzaam was. toen zijn we maar wat balies afgegaan (best leuke meisjes achter de balies daar) en uiteindelijk hadden we wel wat tickets kunnen krijgen, maar weer geen accomodaties. of wel accomodaties maar geen tickets

toen maar naar een reisbureau in de stad gegaan, ook niets te vinden. net maar even op internet gegeken en op een reisje naar tunesie uitgekomen.. vrij redelijke prijs all inclusive. nu komt het volgende probleem.. ik heb geen vaccinaties, het is weliswaar niet verplicht maar toch... iemand daar ervaring mee? ik weet dat er een topic bestaat, en die ga ik ook wel doorlezen.

dus advies: niet met je koffers naar schiphol zonder ticket..

desalniettemin toch nog best een leuke dag gehad

ps. de dames van arke zijn het best!
  Redactie Games woensdag 12 juli 2006 @ 22:14:59 #172
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39769075
Misschien was het een tijdje zo, dat die dinger spotgoedkoop waren. Maar dat zal dan wel geweest zijn voor dat EasyJet en consorten langs kwamen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_39773950
Ik denk dat die Schiphol balie dump prijzen meer iets zijn van voor het internet tijdperk.
Ook reisbureaus en organisaties zijn tegenwoordig veel beter vernetwerkt. Vroeger werden lege chartervliegtuigstoelen eerst in reisbureaus aangeboden en als het erg krap tijd werd, werden ze op Schiphol gedumt. De prijs van een vliegticket was toen ook behoorlijk duur. Tegenwoordig plakt het overkoepelende reis organisatie een suf hotel in het dorp naast het vliegveld aan de stoel vast en dumpt het als paket op internet.

Anders is niet te verklaren waarom last minute reizen hoofdzakelijk alleen naar de bekende steden en dorpen met vliegveld zijn.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:14:57 #174
71164 simra
o ja joh ?
pi_40599739
Goede morgen mensen,

Ik ben op zoek naar een site ( of site's ) waar ik Last Last minute vakanties kan boeken.

Dus het liefste vanavond of morgen vertrekken.

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want de site's die ik bezocht heb, hebben allemaal vertrek datums vanaf volgende week.

Mvg, Robert
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:17:27 #175
53851 BoNi
pi_40599785
Ik heb begin juli bij Ferio geboekt.
Maandag boeken, dinsdagochtend vertrekken.
Vandaag vertrekken vind je (volgens mij) nergens.....
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')