Ik ben een paar jaar terug in de meivakantie naar Zuid-Frankrijk gegaan, op een paar kilometer van de middellandse zee. We hadden aldaar een noodweer dat de campingeigenaar in geen 10 jaar gezien had, terwijl het in Nederland 25 graden was.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:24 schreef uszo_uszo het volgende:
[..]
is ook leuk maar het idee is wel om nederland te verlaten. Heb het vorig jaar gedaan, vakantie in Nederland, 3 weken regen![]()
Maar dat was dus alleen het vliegticket. Hoeveel kostte dat als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef i-spy24 het volgende:
Toevoegend:
Ik heb het ook weleens gedaan in een 'dronken/jolige' bui met een maat van me.
Gewoon paspoorten meegenomen na een avond stappen,cc bij ons en en verder
helemaal niks dan behalve onze gsm's en de powerbooks.
Ook geen extra kleding/schoeisel of zelfs een tandenborstel.
Tijd gedood met inkopen nadat we ons bij de balie van KLM 1st class hadden aangemeld
en kenbaar gemaakt dat we gewoon de eerste beste vlucht naar een ver land wilden voor 2 personen.
Sta je daar als een stel lullo's uren later op het vliegveld van Buenos Aires,Ezeiza, zonder ook
maar iets geboekt te hebben als in een Hotel e.d.![]()
Maar alles was snel opgelost want zoals we allemaal weten: Heb je geld dan kun je alles krijgen.
Mooi land Argentinie !
coolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef i-spy24 het volgende:
Toevoegend:
Tijd gedood met inkopen nadat we ons bij de balie van KLM 1st class hadden aangemeld
en kenbaar gemaakt dat we gewoon de eerste beste vlucht naar een ver land wilden voor 2 personen.
Sta je daar als een stel lullo's uren later op het vliegveld van Buenos Aires,Ezeiza, zonder ook
Maar alles was snel opgelost want zoals we allemaal weten: Heb je geld dan kun je alles krijgen.
Mooi land Argentinie !
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:35 schreef i-spy24 het volgende:
Toevoegend:
Mooi land Argentinie !
Ja voor zoiets vreesde ik eigenlijk al. Ik kon me al zo lastig voorstellen dat het allemaal zo eenvoudig was om een reis lastsecond te boeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:49 schreef Anja het volgende:
verhaal
Nee, zeker geen aanrader. Gewoon aantal keer bij reisbureau binnen lopen dan heb je veel meer kans op wat leuks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:57 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Ja voor zoiets vreesde ik eigenlijk al. Ik kon me al zo lastig voorstellen dat het allemaal zo eenvoudig was om een reis lastsecond te boeken.
Zakenmensen zijn dat vooral. Mensen die op het allerlaatste moment nog even op bespreking moeten en via het reisbureau geen ticket meer hebben kunnen bemachtigen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Douwe het volgende:
Dan zijn ze nog duurder
Heb het ook wel eens geprobeerd, zelfs voor simpele vluchten naar Madrid of Berlijn zou ik me dan al scheel hebben betaald. Punt is dat ze uitgaan van een bepaalde groep reizigers die op het laatste moment móet vertrekken, en zodoende toch wel de volle mep betaald.
Dat kan veel goedkoper als je gewoon tijdig boekt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:31 schreef Douwe het volgende:
Heb het vorig jaar toevallig twee keer gedaan, impuslief naar de luchthaven gaan en proberen. Enige betaalbare was destijds Coventry (220 euro, Thomsonfly) en Parijs (180 euro, Varig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |