quote:Het is (gek genoeg) duurder om direct te boeken. Alleen Basiq-Air en EasyJet zijn rechtstreeks cheapy te boeken.
Op woensdag 17 december 2003 18:04 schreef Omkron het volgende:
Toch zou je verwachten dat het bv. mogelijk zou zijn om direct bij de maatschappij te kunnen boeken.. maar is mij nog niet gelukt. Tussenhandel uitschakelen zeg maar..
Verder kan je proberen bij d-reizen.nl, dan heb je wel incl. hotel, maar daar hoef je geen gebruik van te maken, is vaak goedkoper dan alleen een ticket kopen
quote:Zie www.klm.nl onder 'click&go lastminutes'
Op woensdag 17 december 2003 18:04 schreef Omkron het volgende:
Toch zou je verwachten dat het bv. mogelijk zou zijn om direct bij de maatschappij te kunnen boeken.. maar is mij nog niet gelukt. Tussenhandel uitschakelen zeg maar..
quote:Er bestaad nog wel meer dan Europa en Azie hoor..... Tegenwoordig kun je (bijna)overal ter wereld goed dingen zelf regelen,je moet je gewoon goed voorbereiden
Op woensdag 17 december 2003 17:50 schreef Omkron het volgende:[..]
Nou.. eigenlijk wil ik enkel nog maar naar Azie toe.. Europa zuigt enorm.. maar das mijn mening.. Thailand is een land waar je zeer makkelijk alles zelf ter plekke kunt regelen. Dus eigenlijk enkel een ticket.
/offtopic : die XeriuM is wel bezig zeg.. moet je eens kijken..
Is trouwens mijn manier om op vakantie te gaan.. geen planning. Zie vanzelf wel waar ik terecht kom..
Zelf heb ik ook al een paar keer last-minute geboekt,alleen tickets en ook complete reis en het scheelt altijd wel (niet zo veel meer als voor de euro dat wel) je moet alleen heel erg goed zoeken..
quote:En kunnen die andere dingen ergens anders dan niet verkeerd gaan..
Op vrijdag 19 december 2003 09:46 schreef sabyne het volgende:[..]
In Thailand kun je heel goed dingen zelf regelen totdat er iets verkeerd gaat (verkeersongeval,beroving etc.) want dan valt er niks meer te regelen,je moet gewoon uitkijken voor de politie dat vind ik echt heel eng aan dat land.Maargoed iedereen zijn ding natuurlijk!
quote:ja maar er is verschil...
Op vrijdag 19 december 2003 13:05 schreef Omkron het volgende:[..]
En kunnen die andere dingen ergens anders dan niet verkeerd gaan..
En met de politie in aanraking komen moet je nergens.. zeker niet buiten je eigen grenzen..
quote:leg het verschil eens uit dan...?
Op zondag 21 december 2003 15:34 schreef sabyne het volgende:[..]
ja maar er is verschil...
quote:Naar de 'mainstream' bestemmignen neem ik aan..?
Op zondag 21 december 2003 21:20 schreef michelz het volgende:
boek al jaren op het laatste moment een last minute is me altijd goed bevallen en stuk goedkoper
Dat is bets spannend, want soms ben je ineens over 4 dagen weg. 1 keer was het zelfde de volgende dag al! En toch been je veeel goedkoper uit. Bevalt mij erg goed dus!!
quote:Weet je als je zin hebt moet je gewoon gaan,ik maak alleen een opmerking die jou blijkbaar niet aanstaat en dan vraag je ook nog eens wat het verschil is.....nou neem me niet kwalijk maar als ik dat nou nog moet gaan uitleggen....
Op zondag 21 december 2003 15:44 schreef Omkron het volgende:[..]
leg het verschil eens uit dan...?
Ik wil met 4 vrienden (met zijn vijven dus) 11 dagen naar Alanya. Als we nu met Gogo boeken kunnen we mooi voor ¤ 429 een 5-persoonsappartement regelen in een appartementencomplex, wat ons leuk lijkt.
Maar nou liggen er een paar dwars die vinden dat we beter een last minute kunnen boeken. Naar mijn idee lopen we dan het risico dat we niet makkelijk met zn 5en(!) ergens terecht kunnen, plus dat we dan wel eens alleen maar veel minder gunstig gelegen appartementen/hotels etc. kunnen kiezen...
Zijn er mensen met ervaring hiermee die er wat zinnigs over kunnen zeggen en me kunnen vertellen hoe ik de anderen ervan overtuig dat we beter nu kunnen boeken? Of juist dat ik me niet druk hoef te maken natuurlijk
quote:Hey wen(dy?)
Op maandag 27 mei 2002 19:32 schreef Wen het volgende:
hallo ik heb een vraagje, ik wil samen met een vriendin een lastminute gaan boeken wie heeft hier ervaring mee?? alvast bedankt!
quote:Het topic is uit 2002, dus ik denk dat die "last minute" vakantie ALLANG voorbij is!
Op maandag 12 januari 2004 18:02 schreef J-ROON het volgende:
Hey wen(dy?)
ik heb een goede ervaring met last minute ik ben naar kreta geweest vorige jaar t heeft me 150,- euro gescheelt t.o.v iemand die al in januarie geboekt heeft.
MAAR je met echt last minute gaan 1 a 2 dagen van te voren want op internet en bij reis buro's hebben ze ook last minute's die dan pas over een week of twee vertrekken en dan bespaar je zeker geen 150 euro
veel plezier en een fijne vakantie gewenst
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 13-01-2004 14:02]
quote:thanks
Op dinsdag 13 januari 2004 13:35 schreef Dagobert het volgende:
edit:
Mijn vraag is dus.... valt er echt voordeel te behalen door een 5-persoons jongerenvakantie later te boeken, of lopen we dan onnodige risico's?
quote:Als je echt op goedkope reizen wil wachten zul je echt op de lastminutes moeten wachten.. een paar weken vantevoren dus.
Op dinsdag 13 januari 2004 14:27 schreef Jape het volgende:[..]
thanks
Mijn vraag is dus.... valt er echt voordeel te behalen door een 5-persoons jongerenvakantie later te boeken, of lopen we dan onnodige risico's?
In je eentje is geen optie, je moet dan gewoon net zo veel betalen als dat je met z'n tweeën gaat.
Groep vrienden zijn een paar weken geleden geweest. Toen kon ik helaas niet mee. Balen man...
Als iemand nog een goedkope vlucht+hotel weet laat het me dan maar weten!
quote:dat had je hier ook wel kunnen zeggen
Op dinsdag 13 januari 2004 21:19 schreef Lucille het volgende:
In ons (sticky) handige links topic staan websites met lastminutereizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |