abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11769145
Omdat het me leuk leek en ik ook de last second verhalen had gehoord, ben ik ook een keer met koffers enzo naar Schiphol gegaan, en toen bleek dat het niet kon.
Er zit inderdaad een reisburo op Schiphol voor last minutes (meerdere zelfs), maar je kunt net zo goed naar een reisburo in je stad om daar te reserveren, dezelfde dag vertrekken is niet mogelijk.
Dat heb ik toen ook gedaan, terug naar huis, stad in, reisburo gezocht en daar een reis geboekt, kon na 1 of 2 dagen vertrekken toen.

Succes en veel plezier!

pi_11772862
Het zijn meestal zeer goedkope aanbiedingen en op Schiphol zelf te vinden. Het is aan de ene kant wel avontuurlijk, maar je weet nooit vantevoren waar je precies terechtkomt als je zo gaat reizen
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:39:46 #53
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_11854226
Vraagje... ik wil nog op vakantie wil waarschijnlijk wachten tot
een goede last minute langs komt...
M'n vakantie is 23 -8-2003 tot 7-9-2003

maar een alternatief sta ik ook wel open voor...
heeft er iemand een site waar ik een beetje leuke aanbiedingen tegen kan komen..

En dan bedoel ik niet texel.. maar eerder
Mexico...Tunesië of Gran Canaria
(Costa brava/Del Sol.., Griekenland en turkije heb ik wel gezien..)

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:42:17 #54
18611 Herble
TOET !!!!!!!!!!
pi_11854265
Ik heb precies hetzelfde..:@
maar een tip is www.schiphol.nl kijken wat daar is en gewoon naar schiphol gaan, je krijgt tot 50% korting op de catalogis prijs en het is altijd een verrassing waar je uitkomt
Uhhh ja ok.. doe er nog maar 1.. Ik heb zoveel soep gegeten..:)
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:42:29 #55
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_11854270
er zijn over het algemeen behoorlijk veel last-minutes naar de kanariese eilanden.

ga gewoon langs je reisburo.

vraag om palmbomen en lekker weer en t komt helemaal goed.

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:45:50 #56
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_11854326
Ik heb een keer van mijn kapper dit gehoord:

Hij gaat naar schiphol op de bonnefoi (of whatever) en daar meld hij zich aan voor een vlucht voor als er misschien plaatsen vrijkomen. Kan zijn dat je een halve dag zit te wachten en je dan de tering moet rennen naar de gate, maar je betaalt bijna geen kont en nog-later-minuut is vrij onmogelijk

Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_11854684
...jouw kapper heeft lef....

kijk eens op http://www.lastminute.nl/

...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_11891082
Iemand die een site weet met last minute prijzen naar spanje ?
after turn the volume up, it's my beat !
  zondag 20 juli 2003 @ 14:45:11 #59
41017 Rikku
Guardian
pi_11891138
www.peterlanghoutreizen.nl

www.dreizen.nl --> daar kan je 2 tickets boeken (zonder accomodatie) voor de prijs van 1 .

www.oad.nl

Succes ermee.

zondag 20 juli 2003 @ 15:03:06 #60
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_11891408
Soms dan typen ze verkeerde prijzen op internet dus bv ipv 110 euro 10 euro
dan moet je meteen bestellen
ik ken iemand die hier alleen maar naar kijkt en dus vaak voor bijna nix vliegt
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zondag 20 juli 2003 @ 15:16:19 #61
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_11891590
quote:
Op zondag 20 juli 2003 15:03 schreef dabadbass het volgende:
Soms dan typen ze verkeerde prijzen op internet dus bv ipv 110 euro 10 euro
dan moet je meteen bestellen
ik ken iemand die hier alleen maar naar kijkt en dus vaak voor bijna nix vliegt
Yeah right, staat er niet zo goed als altijd iets bij in de trant van: Typefouten voorbehouden?
Maar genoeg last minutes volgens mij...
Gewoon ff zoeken bij de verschillende reismaatschappijen
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_12017366
Ik kom net van schiphol en heb hier ( http://www.ltur-ams.com/) twee tickets gehaald. Het is er echt veel goedkoper dan al het andere wat ik op internet heb gezien. Je kan niet via internet boeken maar wel bellen.
Ik ben er langs gegaan omdat er of niet werd opgenomen of het was in gesprek.
Je bent pas echt te dik als je lekker op het strand ligt te zonnen en je door Greenpeace terug in zee wordt gegooid (Loesje)
pi_12017470
quote:
Op maandag 27 mei 2002 19:45 schreef Jipje het volgende:
www.sunweb.nl
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ga het deze zomer met mijn vriendje doen. Mijn ouders hebben hier een last-minute geboekt, elke donderdag nieuwe! En verder moet je gewoon alles een beetje afzoeken, ook de kranten enzo. Succes ermee!
www.sunweb.nl is een hele goede en betrouwbare!
En er komen ELKE DAG nieuwe lastminutes bij!
Ik heb zelf al 2 keer een reis geboekt bij Sunweb via internet, en ging beide keren prima. We kregen de 1e keer zelf allemaal extra's omdat ze echt van die reis afwilde, een extra groot appartement en een nog betere huurauto!

Je kunt ook even kijken op:
www.vakantiediscounter.nl
www.vakantiedirect.nl
www.d-reizen.nl <-- alleen hier zeggen ze wel dat ze zo'n goede aanbiedingen hebben, maar je kunt veel goedkopere lastminutes krijgen!

Succes en alvast een fijne vakantie!

pi_15487841
Wie kent heeft er wel eens last-minute gevlogen en geboekt. Werkte dat goed? Kun je direct naar Schiphol en dan vertrekken? Uit mijn ervaring blijkt dat last-minute meer een kreet aan het worden is dan dat het werkelijk zo goedkoop, en snel, is. Waar kan ik de echte last-minute aanbiedingen vinden?
pi_15487978
wij vlogen volgens mij met basiqair... beviel prima
we zijn naar italië gevlogen btw.

kijk eens op http://www.basiqair.com/
succes

NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_15488050
Die ken ik. Die werkt inderdaad goed, snel en goedkoop. Maare voor verre reizen?
pi_15488366
Mijn ervaring is dat er heel veel 'last minutes' worden aangeboden die helemaal geen last minutes zijn.

De term 'last minute' is een beetje een mode woordje geworden.

pi_15488380
zoek je dan complete reizen of alleen een ticket
ik zie dat je eerder gepost hebt over thailand
pi_15488577
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:42 schreef moorkoppie het volgende:
zoek je dan complete reizen of alleen een ticket
ik zie dat je eerder gepost hebt over thailand
Nou.. eigenlijk wil ik enkel nog maar naar Azie toe.. Europa zuigt enorm.. maar das mijn mening.. Thailand is een land waar je zeer makkelijk alles zelf ter plekke kunt regelen. Dus eigenlijk enkel een ticket.

/offtopic : die XeriuM is wel bezig zeg.. moet je eens kijken..

Is trouwens mijn manier om op vakantie te gaan.. geen planning. Zie vanzelf wel waar ik terecht kom..

[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 17-12-2003 17:52]

woensdag 17 december 2003 @ 17:51:33 #71
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_15488611
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_15488733
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:51 schreef fotoloog het volgende:
www.schiphollastminute.nl
Tickets only is enkel in Europa.. helaas..
pi_15488782
Nou ik kan je wel zeggen.. oeps sorry mijn vliegtuig gaat..

Krijg je met last minute he.

pi_15488850
Je kunt alleen maar bellen volgens mij naar dat schipholgebeuren. Je wordt niet specifiek gelinkt naar last-minute, alleen een nummer. Met natuurlijk de nodige kosten per minuut.
pi_15488964
Toch zou je verwachten dat het bv. mogelijk zou zijn om direct bij de maatschappij te kunnen boeken.. maar is mij nog niet gelukt. Tussenhandel uitschakelen zeg maar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')