abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 13:00:20 #276
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_49848919
Het kan wel, maar is vaak érg duur
Luchtvaartmaatschappijen rekenen op zakenmensen die op het laatste moment nog mee willen, en vragen dus vragen ze meestal bedragen die vér liggen boven de prijs die je zou betalen bij vooruitboeken.

Dan is er ook nog reisbureau Ltur dat een balie heeft op Schiphol vanuit waar ze 'last second' aanbiedingen hebben, maar echt heel erg goedkoop is dat ook niet, meer gewoon het 'normale' prijsniveau; en dan ook nog eens enkel naar kustplekken in Spanje, Griekenland en Italië.
  Moderator maandag 28 mei 2007 @ 15:02:08 #277
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_49852982
Volgens mij hadden we hier al een topic over: Het grote 'Last Minute'-topic

We voegen het later wel weer samen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_49856648
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens mij hadden we hier al een topic over: Het grote 'Last Minute'-topic

We voegen het later wel weer samen.
Dit gaat om zgn 'last second' aanbiedingen, weer iets anders dan last minute
  maandag 28 mei 2007 @ 17:14:24 #279
14827 Kogando
Modelprutser
pi_49857069
Schijnt niet echt lucratief meer te zijn tegenwoordig. Je kan dus beter gewoon last-minute boeken bij een normaal reisbureau als je graag korting hebt.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_49888074
Hè jammer zeg. Dat is nou echt iets wat me ook altijd al leuk heeft geleken!!
 FR
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:23:59 #281
167723 sanni
Acima de seu
pi_49904863
quote:
Op zondag 27 mei 2007 23:23 schreef Earry het volgende:
Ik hoorde een tijdje geleden van iemand dat ze een aantal jaar geleden wel eens naar het vliegveld gingen met alleen wat kleren ingepakt (veel dunne kleding zodat laagjes mogelijk zijn), paspoort bij en that's it. Vervolgens kochten ze terplekke een ticket (érg goedkoop) en gingen ze naar een land waarvan ze voordat ze het ticket boekten geen flauw idee hadden. Kan dit nog steeds? Hoe? Heeft iemand hier ervaring mee?
Het lijkt mij namelijk wel leuk om te doen
Ja als je veel onzekerheden wilt hebben. Bedoel op de bonnefooi gaan is leuk en spannend voor de eerste keer maar om nu daar aan te komen en vervolgens aan te horen dat je maar wat uurtjes wat moet gaan achten en dan hopen dat er iets komt,tja...dan heb ik wel wat beters te doen. Maar goed, c'est moi..
pi_50563837
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:01 schreef Earry het volgende:

[..]

Dit gaat om zgn 'last second' aanbiedingen, weer iets anders dan last minute
Of last call, zo wordt het ook genoemd.
Voeg je me toe op je Wii?
Mijn nummer: 3707-5008-7748-3551
pi_50564031
quote:
LOL, ik selecteer de goedkoopste aanbieding.

Commentaar van een eerdere bezoeker:
quote:
Ronduit slecht, nooit meer. Poep drijft gewoon in de douche tijdens het douchen.
Manager is onbeschoft en arrogant. Zo een hotel als Slavei heb ik nog nooit meegemaakt.

Edit:
dit staat op de site van schiphol:
quote:
Algemeen:
Eenvoudig, maar leuk hotelcomplex. Het vriendelijke personeel spreekt onder andere Engels en zal er alles aan doen om het u naar de zin te maken.

[ Bericht 11% gewijzigd door kree op 18-06-2007 00:42:01 ]
Do what you love, love what you do!
pi_50574172
Je moet hiermee waarschijnlijk ook veel geluk hebben. Dit is natuurlijk wel weer een heel erg slechte ervaring, moet er niet aan denken. Maar de kans is er natuurlijk ook dat je in Januari boekt en een zelfde soort complex aantreft. Toch is last second boeken een mooie optie voor mensen met een klein budget. Maar is dit nou veel goedkoper dat een last minute? Een week van te voren boeken bij het reisbureau kan ook veel schelen.
pi_51431059
Last minutes is kut.

Ik heb me ooit eens laten vertellen dat er een hal is op schiphol, waar je gewoon naar toe moet gaan, met je koffertje gepakt, credit card mee en dat er aanbiedingen staan, die je bijvoorbeeld 2uur later moet pakken, klopt dat?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:58:52 #287
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51431206
Als je last minutes kut vindt, waarom vraag je dat dan?
Iemand ervaringen met strauss.nl?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51431419
Omdat ik ze wil boeken, wellicht, maar dan moeten ze niet 400 euro kosten, sterf dan maar. vind ik.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:07:08 #289
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51431532
Minder dan 400 euro...
Veel plezier
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51432634
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef t0n het volgende:
Omdat ik ze wil boeken, wellicht, maar dan moeten ze niet 400 euro kosten, sterf dan maar. vind ik.
Moet je in oktober terugkomen. Of gewoon zelf wat boeken / regelen in plaats van het gemak van het reisbureau te gebruiken.

Goedkoopste last-minutes op Schiphol waren vorige week 500 euro voor 8 dagen.
pi_51433197
Maar, staan die ergens in een hal dan, of hoe werkt dat?
pi_51436112
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef t0n het volgende:
Maar, staan die ergens in een hal dan, of hoe werkt dat?
Boven in Vertrekhal 2 staan een paar reisbureaus. Overigens blijft het makkelijker en goedkoper om op de genoemde sites wat te boeken. Want om nou een paar keer naar Schiphol te gaan hiervoor is toch wat overdreven. Direct vertrekken is er niet meer bij tegenwoordig.
pi_51436941
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Minder dan 400 euro...
Veel plezier
Als je goed zoekt en niet te hoge eisen stelt, kun je op internet nog wel wat vinden voor die prijs.
pi_51437461
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:19 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Boven in Vertrekhal 2 staan een paar reisbureaus. Overigens blijft het makkelijker en goedkoper om op de genoemde sites wat te boeken. Want om nou een paar keer naar Schiphol te gaan hiervoor is toch wat overdreven. Direct vertrekken is er niet meer bij tegenwoordig.
Jammer.
pi_51438910
Last Minutes moet je gewoon via internet regelen,
http://zon.sunweb.nl/nl/prd_sz/offers/index.aspx?lng=nl

Voor 200euro zit je 6 dagen aan de costa del sol, voor 269 zit je er 15 dagen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 04:44:37 #296
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_51547326
Ik ben pas geleden met een verder totaal ongeregelde last minute op vakantie geweest.
We zijn naar Croatië (Dubrovnik) gegaan en we hadden eigenlijk alleen de tickets geregeld en de treinkaartjes naar Brussel Zaventem (omdat de vlucht daarvandaan vertrok)
Aangekomen in Dubrovnik zijn we met een taxi naar het centrum gereden en naar het goedkoopste hotel volgens de reisgidsen gegaan.
Helaas was een kamer lokaal huren veel te prijzig dus zijn we het hotel maar snel weer uitgelopen, buiten werden we echter aangesproken door een persoon die kamers te huur had.
Wij kijken en we waren moe dus kamer voor 1 nacht genomen voor een redelijke prijs (¤20 P.P/P.N)
Helaas beviel de kamer niet helemaal dus zijn we dezelfde avond naar een camping in de buurt gelopen (ik had ook een tentje bij me), maar nog voor we daar aan waren gekomen sprak een jonge vent ons aan die ook kamers te huur had, en we mochten de kamer nog voor dezelfde prijs als de caming hebben ook (¤13 P.P/P.N)
Hiervoor hadden we een ruime kamer met 3 bedden (we waren met z'n 2en) en we konden gebruik maken van een ruim terras, BBQ, strechers, keukentje, koelkast ( ) en we hadden nog uitzicht op zee ook (even trap naar beneden lopen en je was er al).

De verhuurder was ook een aardige vent, altijd in de weer om nieuwe mensen naar zijn kamers te krijgen (hij had 25 bedden, sommige kamers zelfs met airco) en omdat wij nederlanders zoveel gezelliger en aardiger waren dan de engelsen, amerikanen, noren, turken en russen mogen we de volgende keer gratis daar verblijven en krijgt iedereen die wij aanbevelen ook korting.

Dus als je nog een kamer zoekt in Dubrovnik, PM maar voor het adres.

Ps. ik heb zelf niets met die verhuurder te maken, ken 'm amper, dus ik heb er geen commerciële belangen bij om hem aan te bevelen.
Ik heb een leuke en goedkope vakantie gehad (143 euro voor6 dagen en 2 personen) en wie wil dat nou niet??
  dinsdag 17 juli 2007 @ 05:50:57 #297
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_51547473
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 04:44 schreef SiGNe het volgende:
Ik ben pas geleden met een verder totaal ongeregelde last minute op vakantie geweest.
We zijn naar Croatië (Dubrovnik) gegaan en we hadden eigenlijk alleen de tickets geregeld en de treinkaartjes naar Brussel Zaventem (omdat de vlucht daarvandaan vertrok)
Aangekomen in Dubrovnik zijn we met een taxi naar het centrum gereden en naar het goedkoopste hotel volgens de reisgidsen gegaan.
Helaas was een kamer lokaal huren veel te prijzig dus zijn we het hotel maar snel weer uitgelopen, buiten werden we echter aangesproken door een persoon die kamers te huur had.
Wij kijken en we waren moe dus kamer voor 1 nacht genomen voor een redelijke prijs (¤20 P.P/P.N)
Helaas beviel de kamer niet helemaal dus zijn we dezelfde avond naar een camping in de buurt gelopen (ik had ook een tentje bij me), maar nog voor we daar aan waren gekomen sprak een jonge vent ons aan die ook kamers te huur had, en we mochten de kamer nog voor dezelfde prijs als de caming hebben ook (¤13 P.P/P.N)
Hiervoor hadden we een ruime kamer met 3 bedden (we waren met z'n 2en) en we konden gebruik maken van een ruim terras, BBQ, strechers, keukentje, koelkast ( ) en we hadden nog uitzicht op zee ook (even trap naar beneden lopen en je was er al).

De verhuurder was ook een aardige vent, altijd in de weer om nieuwe mensen naar zijn kamers te krijgen (hij had 25 bedden, sommige kamers zelfs met airco) en omdat wij nederlanders zoveel gezelliger en aardiger waren dan de engelsen, amerikanen, noren, turken en russen mogen we de volgende keer gratis daar verblijven en krijgt iedereen die wij aanbevelen ook korting.

Dus als je nog een kamer zoekt in Dubrovnik, PM maar voor het adres.

Ps. ik heb zelf niets met die verhuurder te maken, ken 'm amper, dus ik heb er geen commerciële belangen bij om hem aan te bevelen.
Ik heb een leuke en goedkope vakantie gehad (143 euro voor6 dagen en 2 personen) en wie wil dat nou niet??
dat is wel heel bizar goedkoop man!
Maar je zegt 146 euro in totaal?? Hoeveel was je vlucht dan en heb je zelf je eten ook uit nederland meegenomen ofzo
Dubrovnik is een mooie stad met rijke geschiedenis maar ook heel duur dus ik ben benieuwd hoe jullie het zo goedkoop hebben kunnen doen. Mijn zojuist geboekte lastminute kost me per dag veel meer dan jij voor hele vakantie kwijt was
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 06:42:34 #298
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_51547670
Nee, die ¤143,- was alleen voor de overnachting met z'n 2en, de vlucht was ¤125,- p.p vanaf brussel airport, treinkaartjes (retour) waren ¤47 p.p vanaf utrecht.
Dus voor de reis en overnachting waren we ¤243,50 per persoon kwijt voor een week.
en daar kwam dan dus ook nog eten en drinken bij, maar dat ben je ook kwijt als je niet op vakantie gaat.

We vlogen overigens met jetairfly.com en hebben geen maaltijd genomen aan boord en als we geen anuleringsverzekering hadden genomen waren we nog eens ¤45,- p.p minder kwijt.
Oh en reisverzekering hadden we eigenlijk ook niet (wat kan er nou gebeuren en als je in nederland beroofd wordt wordt het ook niet vergoed)

[ Bericht 12% gewijzigd door SiGNe op 17-07-2007 06:50:14 ]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 20:49:17 #299
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_51673880
Mijn vakantie moet hier aan voldoen:
- 15 dagen
- vanaf 10 september
- 1 persoon
- min 4 sterren hotel

Ga ik hier last minutes voor vinden? Meeste wat ik zie zijn 8 daagse reizen voor 2 personen?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:55:14 #300
186604 Lindadalinda
Life is a bitch
pi_51695801
Ik heb maar 1 site gevonden waar je echte lastminutes kan boeken: http://www.echtelastminutes.nl, maar ik ben iedere keer te laat, ze hebben meestal maar 3 of 4 lastminutes die voor je neus worden weggeboekt. Je moet dus dagelijks (denk smorgens) op die site kijken. Misschien heb je geluk.

Linda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')