Ik heb wel wat verhalen gehoord van mensen die voor een prikkie (stoelprijs) ergens heen kunnenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:00 schreef daanski82 het volgende:
zo ver ik gehoord heb betaal je gewoon de normale prijs
Hoe gaat het in z'n werk? Wat ben je ongeveer kwijt? En waar kun je dit precies doen? Schiphol zelf, ergens er buiten ?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:26 schreef Norro-tje het volgende:
het is erg leuk om te doen allen, moet je je bagage wel een beetje algemeen en voorbereid inpakken, en wat cash reserveren op spullen ter plekke te kopen.
Voor jou welquote:Op maandag 14 mei 2007 21:07 schreef Viswijfje het volgende:
whaha wat is stoelprijs dan? net als bij de ikea voor een stoel??
En wat ben je dan kwijt voor een vlucht? Ervaring? Want op die website van L'TUR zie ik veel dure reizen vooral...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:38 schreef schatje het volgende:
L'TUR Schiphol, Vertrekhal 3 tegenover balie 23
Dan kijk je niet goed, zie genoeg koopjesquote:Op maandag 14 mei 2007 21:43 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
En wat ben je dan kwijt voor een vlucht? Ervaring? Want op die website van L'TUR zie ik veel dure reizen vooral...
Zoals? Link? Maargoed, ik zoek dus eigelijk mensen die ervaring hebben met het naar een luchthaven gaan, vragen wat er beschikbaar is en 3 uur later in de lucht zitten... Lijkt me super!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, zie genoeg koopjes
Ervaring mee jaquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Zoals? Link? Maargoed, ik zoek dus eigelijk mensen die ervaring hebben met het naar een luchthaven gaan, vragen wat er beschikbaar is en 3 uur later in de lucht zitten... Lijkt me super!
Ja, dat zijn dan die 5+1 sterren hotels. (zoals ze zich zelf profileren) Bijvoorbeeld met ultra-allinclusive of dat soort dingen. (heb je vaak in die resorts)quote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef Vogue het volgende:
6 sterren hotels? Ik wist niet dat die bestonden... Je hebt max. 5 sterren, en 1 hotel heeft er 7, dat lelijke ding in Dubai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |