Dat was dan wel een lastminute op dit moment. Op 20 juni is het iets meer hoogseizoen en zal de keuze beperkter zijn, dat is wel iets om rekening mee te houdenquote:Op maandag 23 april 2007 20:25 schreef mirannie het volgende:
Ik zou voor een last minute gaan. Als ik kijk wat ik zelf voor een weekje Spanje betaal met mijn last minute, denk ik dat ik het nooit meer anders ga doen.
Mijn vakantie is in de meivakantie, toch ook niet bepaald laagseizoen te noemen. is normaal gesproken zelfs duurder dan eind juni...quote:Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was dan wel een lastminute op dit moment. Op 20 juni is het iets meer hoogseizoen en zal de keuze beperkter zijn, dat is wel iets om rekening mee te houden
Is onzin, is niet meer zo tegenwoordig. Heb 't pas nog geprobeerd maar er is geen maatschappij meer die dit doet, tickets zijn juist duurder.quote:Op zondag 29 april 2007 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe erg last minute?
Want het kan zo last minute dat je met je koffer en paspoort naar schiphol gaat en daar bij L'ature boekt en een uur later instapt in het vliegtuig en dat scheelt aanzienlijk
quote:Op zondag 29 april 2007 11:44 schreef Nutcaze het volgende:
[..]
Is onzin, is niet meer zo tegenwoordig. Heb 't pas nog geprobeerd maar er is geen maatschappij meer die dit doet, tickets zijn juist duurder.
L'ature verkoopt alleen aanbiedingen die echt wegmoeten, als je bij maatschappijen balie's langsgaat ben je idd meer kwijtquote:Op zondag 29 april 2007 11:49 schreef Nutcaze het volgende:
Heb 't 4 maanden geleden nog geprobeerd, last second proberen te regelen. Niet 1 maatschappij die goedkope tickets kon bieden. Elke balie waar we kwamen kregen we ook hetzelfde te horen: "last second bestaat niet meer meneer. Dat was vroeger. Tegenwoordig betaal je alleen maar meer. Achterliggende reden is dat er altijd wel iemand met zo'n vlucht mee moet en die dan de hoofdprijs betaalt, levert meer op dan 10 gasten die voor niets mee gaan." Bij ELKE balie hebben ze ons dit verteld.....
OK cool, zal 't onthouden. Heb er nog nooit van gehoord maar ze hebben wel een hoop bestemmingen zie ik. Interessant...quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
L'ature verkoopt alleen aanbiedingen die echt wegmoeten, als je bij maatschappijen balie's langsgaat ben je idd meer kwijtDat komt omdat ze bepaalde hoeveelheid in hebben gekocht en afspraken hebben gemaakt dat het niet onder een bepaalde prijs verkocht mag worden, L'ature heeft deze afspraken niet
http://www.ltur.com/shops/AM2/index.ltml
quote:Op zondag 29 april 2007 11:49 schreef Nutcaze het volgende:
Heb 't 4 maanden geleden nog geprobeerd, last second proberen te regelen. Niet 1 maatschappij die goedkope tickets kon bieden. Elke balie waar we kwamen kregen we ook hetzelfde te horen: "last second bestaat niet meer meneer. Dat was vroeger. Tegenwoordig betaal je alleen maar meer. Achterliggende reden is dat er altijd wel iemand met zo'n vlucht mee moet en die dan de hoofdprijs betaalt, levert meer op dan 10 gasten die voor niets mee gaan." Bij ELKE balie hebben ze ons dit verteld.....
Ik kijk wel eens op Schiphol en die prijzen voor die last-second reizen vallen best tegen en komen vaak duurder uit als een lastminute.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef Swowie het volgende:
Ja maar ik bedoel geen last-minute, want dat is iets anders dan een last-second. Een last-minute is vaak even duur dan een normale reis en niet wat ik wil gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |