abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48639536
Het beste is minimaal 4 of 5 maanden tevoren boeken OF 1 of 2 weken tevoren. Daartussen betaal je over het algemeen de volle mep.. BIj 4 of 5 maanden tevoren boeken heb je zekerheid, bij een échte last minute betaal je weinig, maar de kans dat het aansluit bij je wensen is klein.
pi_48645677
Ik zou voor een last minute gaan. Als ik kijk wat ik zelf voor een weekje Spanje betaal met mijn last minute, denk ik dat ik het nooit meer anders ga doen.
pi_48646286
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:25 schreef mirannie het volgende:
Ik zou voor een last minute gaan. Als ik kijk wat ik zelf voor een weekje Spanje betaal met mijn last minute, denk ik dat ik het nooit meer anders ga doen.
Dat was dan wel een lastminute op dit moment. Op 20 juni is het iets meer hoogseizoen en zal de keuze beperkter zijn, dat is wel iets om rekening mee te houden
pi_48649214
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:37 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat was dan wel een lastminute op dit moment. Op 20 juni is het iets meer hoogseizoen en zal de keuze beperkter zijn, dat is wel iets om rekening mee te houden
Mijn vakantie is in de meivakantie, toch ook niet bepaald laagseizoen te noemen. is normaal gesproken zelfs duurder dan eind juni...
pi_48650567
Komt door pinksteren
pi_48816463
Tip: Check http://www.bookryanair.com, met goed zoeken zit je voor ¤20 incl. alle belastingen & retour in Barcelona, Marseille of wat andere steden!! . Wel goed zoeken trouwens, had net een paar keer beet! En reken vaak voor het vervoer van/naar vliegveld ook nog een tientje (let op dat er wel bussen/treinen reiden snachts als je aankomt).
  zondag 29 april 2007 @ 11:34:53 #232
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_48827841
Wil ergens in de laaste 3 weken van september voor twee weken weg. Het zal waarschijnlijk Turkije of Griekenland worden. Vorig jaar vroeggeboekt, en daar sprak ik met iemand die onder vergelijkbare omstandigheden last minute had geboekt. Dat scheelde toen bijna niets. Maar mijn gevoel zegt me, dat dit jaar last-minute toch goedkoper is. Weet iemand dit misschien?

Reden voor mij om niet last-minute te boeken is dat je dan over het algemeen breder kunt kiezen. Last minute is toch meestal een vaste aanbieding voor enkele hotels.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_48828060
Hoe erg last minute?
Want het kan zo last minute dat je met je koffer en paspoort naar schiphol gaat en daar bij L'ature boekt en een uur later instapt in het vliegtuig en dat scheelt aanzienlijk
  zondag 29 april 2007 @ 11:44:45 #234
12349 Nutcaze
Nobody fucks with the Jesus
pi_48828083
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe erg last minute?
Want het kan zo last minute dat je met je koffer en paspoort naar schiphol gaat en daar bij L'ature boekt en een uur later instapt in het vliegtuig en dat scheelt aanzienlijk
Is onzin, is niet meer zo tegenwoordig. Heb 't pas nog geprobeerd maar er is geen maatschappij meer die dit doet, tickets zijn juist duurder.
You want a toe? I can get you a toe, believe me. There are ways, Dude. You don't wanna know about it, believe me.
pi_48828126
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:44 schreef Nutcaze het volgende:

[..]

Is onzin, is niet meer zo tegenwoordig. Heb 't pas nog geprobeerd maar er is geen maatschappij meer die dit doet, tickets zijn juist duurder.
heb het half jaar geleden nog gedaan naar Thailand, scheelde 500 euro voor 2 personen en bij het boeken kon ik 6 uur later instappen
  zondag 29 april 2007 @ 11:49:44 #236
12349 Nutcaze
pi_48828207
Heb 't 4 maanden geleden nog geprobeerd, last second proberen te regelen. Niet 1 maatschappij die goedkope tickets kon bieden. Elke balie waar we kwamen kregen we ook hetzelfde te horen: "last second bestaat niet meer meneer. Dat was vroeger. Tegenwoordig betaal je alleen maar meer. Achterliggende reden is dat er altijd wel iemand met zo'n vlucht mee moet en die dan de hoofdprijs betaalt, levert meer op dan 10 gasten die voor niets mee gaan." Bij ELKE balie hebben ze ons dit verteld.....
You want a toe? I can get you a toe, believe me. There are ways, Dude. You don't wanna know about it, believe me.
pi_48828313
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:49 schreef Nutcaze het volgende:
Heb 't 4 maanden geleden nog geprobeerd, last second proberen te regelen. Niet 1 maatschappij die goedkope tickets kon bieden. Elke balie waar we kwamen kregen we ook hetzelfde te horen: "last second bestaat niet meer meneer. Dat was vroeger. Tegenwoordig betaal je alleen maar meer. Achterliggende reden is dat er altijd wel iemand met zo'n vlucht mee moet en die dan de hoofdprijs betaalt, levert meer op dan 10 gasten die voor niets mee gaan." Bij ELKE balie hebben ze ons dit verteld.....
L'ature verkoopt alleen aanbiedingen die echt wegmoeten, als je bij maatschappijen balie's langsgaat ben je idd meer kwijt Dat komt omdat ze bepaalde hoeveelheid in hebben gekocht en afspraken hebben gemaakt dat het niet onder een bepaalde prijs verkocht mag worden, L'ature heeft deze afspraken niet

http://www.ltur.com/shops/AM2/index.ltml
  zondag 29 april 2007 @ 11:55:01 #238
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_48828352
is btw D-reizen echt de goedkoopste internetaanbieder, of zijn er meer?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zondag 29 april 2007 @ 11:55:51 #239
12349 Nutcaze
pi_48828380
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

L'ature verkoopt alleen aanbiedingen die echt wegmoeten, als je bij maatschappijen balie's langsgaat ben je idd meer kwijt Dat komt omdat ze bepaalde hoeveelheid in hebben gekocht en afspraken hebben gemaakt dat het niet onder een bepaalde prijs verkocht mag worden, L'ature heeft deze afspraken niet

http://www.ltur.com/shops/AM2/index.ltml
OK cool, zal 't onthouden. Heb er nog nooit van gehoord maar ze hebben wel een hoop bestemmingen zie ik. Interessant...
  zondag 29 april 2007 @ 15:11:11 #241
167723 sanni
Acima de seu
pi_48834875
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:49 schreef Nutcaze het volgende:
goed gesegd.
pi_49094468
Heeft iemand dit wel eens gedaan? Je gaat dan naar het vliegveld en kijkt ter plekke of er nog plaats is voor een vakantie. Je weet niet waar je heen gaat.
- Vielen de kosten mee/ tegen?
- Waar ging je heen?
- Neem je kleding mee voor warm en koud klimaat?
- Zijn er nog andere zaken waar je aan moet denken als je een last-second boekt?

Thanks!!
  maandag 7 mei 2007 @ 11:53:51 #243
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_49094633
Het lijkt me hardstikke leuk om eens een keer te doen. je moet echter wel flexibel zijn voor de terugvlieg datum, omdat in zo'n geval de meeste terugvluchten ook al volgeboekt zijn. Waar je ook rekening mee moet houden is het feit dat je niet zomaar naar elk land kunt vliegen vanwege visumverplichtingen.

Als ik wat meer geld zou hebben, en wat meer vrije tijd zou ik het zo doen
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  maandag 7 mei 2007 @ 12:26:15 #244
178500 Der_Rudi
Arsenal o/
pi_49095798
Ik doe het wel vaker.
Die kleding is niet echt een probleem aangezien je wel in je hoofd kan hebben of je naar een warm of koud klimaat wil.

Ik moet wel zeggen dat de laatste tijd last second niet echt goedkoper is als last minute op bijvoorbeeld internet hoor.
pi_49097332
Tips in: Het grote 'Last Minute'-topic

samengevat: alleen doen als je genoeg geld hebt, geen tijd om zelf te zoeken en te boeken en geen voorkeur hebt voor je bestemming.
  maandag 7 mei 2007 @ 15:45:21 #246
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_49103627
Ik heb het niet op Schiphol gedaan, maar wel via D-reizen 2-voor-de-prijs-van-1. Dat kun je maximaal 72 uur van tevoren boeken, ik wist het toen 48 uur vooraf. Wij hadden destijds gewoon een periode vrij gegouden waarin we konden en een bepaald bedrag... en dan maar kijken wat er past. Erg grappig. Wij zijn toen voor bespottelijk weinig geld een paar weken naar Venezuela gegaan.

Houd er wel rekening mee dat je, mocht je een verre reis ambiëren, wel al je inentingen vooraf moet hebben, want als je geboekt hebt is daar dus gene tijd meer voor!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_49140186
Ja maar ik bedoel geen last-minute, want dat is iets anders dan een last-second. Een last-minute is vaak even duur dan een normale reis en niet wat ik wil gaan doen.
pi_49146365
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef Swowie het volgende:
Ja maar ik bedoel geen last-minute, want dat is iets anders dan een last-second. Een last-minute is vaak even duur dan een normale reis en niet wat ik wil gaan doen.
Ik kijk wel eens op Schiphol en die prijzen voor die last-second reizen vallen best tegen en komen vaak duurder uit als een lastminute.
Beter boek je een week van te voren via sunweb of dergelijke, die hebben dan vaak echt superaanbiedingen.

Dus tenzij het je alleen om de kick te doen is dat je niet weet waar je heen gaat, anders zou ik gewoon voor een last-minute gaan.
  maandag 14 mei 2007 @ 20:59:35 #249
39210 StonedKinG
Discofrisco
pi_49378539
Hallo, wegens student-geen-geld en geen zin om een dure last-minute in het hoogseizoen te kopen willen mijn vriendin en ik het volgende doen:

Naar schiphol gaan, kijken wat er beschikbaar is tegen lage prijs en gewoon gaan. Heb wel eens wat verhalen gehoord maar toch :

- Wie heeft hier ervaring mee?
- Hoe gaat dit in z'n werk?
- Heb je alleen de reis of ook een vakantieadres?
pi_49378599
zo ver ik gehoord heb betaal je gewoon de normale prijs
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')