quote:Idd alhoewel Amazon DE geen verzendkosten rekent vanaf 20 euro.Op donderdag 21 oktober 2010 12:42 schreef DragonFire het volgende:
Als dat trouwens dezelfde all stars set is als bij game.co.uk dan ben je met verzenden toch goedkoper af bij game. Omgerekend is de prijs daar namelijk 21 euro ex verzenden.
quote:RTFMOp maandag 25 oktober 2010 12:44 schreef Maartel het volgende:
Aaargh, ik heb eindelijk weer een werkende Wii (althans heb net een nieuwe ontvangen omdat de laser stuk was), maar nu kom ik niet voorbij het 'press A to continue' scherm omdat allebei mijn wii-motes even knipperen en vervolgens niets doen.. is er een manier om te checken of dit aan mij sensor,mijn wii-motes of toch aan de Wii zelf ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Je bent in de war met Wii Party denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef DragonFire het volgende:
Omdat GoldenEye een epic fail gaat worden.
quote:Jeetje.... Hoe oneens kun je het met iemand zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 10:19 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je bent in de war met Wii Party denk ik.![]()
Mijn verwachtingen voor GoldenEye waren niet hoog, maar zijn enorm gestegen door alle trailers. Donkey Kong Country vind ik dan er toch minder uit zien dan het origineel... en van Epic Mickey kan ik ook nog steeds niet warm of koud worden. Geweldig concept, maar de uitwerking ziet er naar mijn mening uit als een vrij basic 3D-platformer waarmee we op de N64 werden dood gegooid.
quote:GoldenEye om te cashen en DK een eerbetoon?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeetje.... Hoe oneens kun je het met iemand zijnGoldeneye is in mijn ogen een opgepoetste N64 game die puur gemaakt is om te cashen. Epic Mickey is helemaal nieuw en neemt een verfrissende twist ten opzichte van alle brave Mickey games van voorheen. DKCR ziet eruit als een mooi eerbetoon aan de oorspronkelijk reeks en speelt aan de hands-on te zien heerlijk.
Verder zijn er uberhaupt te weinig platformgames, dus beide zijn bij voorbaat al gewild.
quote:Yup.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
GoldenEye om te cashen en DK een eerbetoon?
quote:Dat dus. Ik had het idee dat ik weer in de N64 tijdperk leefde toen ik de trailer zagOp dinsdag 26 oktober 2010 12:34 schreef DragonFire het volgende:
Ik heb zelf een N64 gehad en echt uren en uren met vrienden Goldeneye gespeeld.
Maar kom op, die trailers zien er echt bagger uit. Dan sluit ik liever de N64 aan en gaan we met ze alle retro gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |