quote:Nee ik word keihard aangevallen en probeer mijn stad te redden.Op woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef Tezz het volgende:
Haha ik had E. al een PM gestuurd maar ze ligt in bedje denk ik....
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik word keihard aangevallen en probeer mijn stad te redden.
quote:Die van jou zwemmen graagOp woensdag 20 oktober 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
Koek wat bedoel je met: die van mij wel?
quote:Jouw kindertjes zwemmen graag! (goed laten zwemmen, al die kindertjes-in-wording).Op woensdag 20 oktober 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
Koek wat bedoel je met: die van mij wel?
quote:mijn kinderen? Ja klopt
quote:Heel goed!Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jouw kindertjes zwemmen graag! (goed laten zwemmen, al die kindertjes-in-wording).
(Koek kennende zal ze dat wel bedoelen)
quote:Nou wees welkom dan! Hier mag je gewoon binnen roken hoor....Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
Hallo
Net de asbak geleegd, alweer hard aan het werk om hem vol te krijgen
quote:Wat doe je er allemaal in?Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
Hallo
Net de asbak geleegd, alweer hard aan het werk om hem vol te krijgen
quote:mogen ze in jouw badje zwemmenOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jouw kindertjes zwemmen graag! (goed laten zwemmen, al die kindertjes-in-wording).
(Koek kennende zal ze dat wel bedoelen)
quote:Oooh ik voel me al helemaal thuis hierOp woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou wees welkom dan! Hier mag je gewoon binnen roken hoor....
quote:uhuh maar mag hetOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat was wel een hele makkelijke inkopper he!
quote:Mijn asbakken zijn vorig jaar in de prullenbak beland. Ik bewaar stiekem nog een hele kleineOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Peuken
Verder niksik haat mensen die papiertjes en kauwgom in de asbak doen
quote:In mijn badje of in de asbak?Op woensdag 20 oktober 2010 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
Je moet er eerst even warm water indoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |