Whaha XD ja goeiequote:Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef JustAsEasy het volgende:
Kromme toeter en Naar Huis zijn de leukste plekjes van Heerlen.
En voor te winkelen moet je naar 'T Loon
klopt ja, hoorde ook zoiets, moet druk bezocht worden zei menquote:Op zondag 29 april 2012 20:01 schreef sl44 het volgende:
Ik hoorde dat ons prachtige stadsdeel hoensbroek, een oranjemarkt/braderie op de markt georganiseerd door de lokale scoutings op het programma heeft staan morgen?
Nope het tijdelijke station komt in het kantoorgebouw naast het zorgkantoor wat weer direct naast het station ligt, het afsluiten van de stationsstraat is voor de cityring.quote:Op maandag 30 april 2012 11:00 schreef huize het volgende:
Voor zover ik het begrijp kun je vanuit de kant van kinderstad niet meer langs het station maar moet je naar rechts richting schouwburg. Er komt een tijdelijk treinstation op de parkeerplek voorbij het station richting kinderstad.
Dit samen met die achterlijke rotondes bij de laanderstraat en het loon, afsluiten van de laanderstraat richting het centrum maakt de binnnenstad autoluw.
Nee die gedeeltes zijn afgezet ivm overlast voor de buurt.quote:Op maandag 30 april 2012 18:42 schreef huize het volgende:
Ow ok, ik dacht dat ze een gedeelte van de parking meenamen omdat ze zowel links als rechts gedeeltes hebben afgezet.
En de cityring...wat moet ik me hier bij voorstellen? (Ik denk praktisch en baal dus dat als ik met de auto richting centrum wil nu dus constant moet omrijden)
Vanaf het appartement van je moeder zie je deze mensen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Eigen foto's vanaf Elkenrade (onderweg op de fiets) bijna 10 km van de brand:
[ afbeelding ]
En vanaf het appartement van m'n moeder:
[ afbeelding ]
Tinypic verwijderd automatisch na een x tijd de foto en de url word weer in omloop gebrachtquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:59 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Vanaf het appartement van je moeder zie je deze mensen?hahaha. Ik kwam bij dit topic uit (Dood ja, ik weet het
) en scrolde langs die foto's , huh?!
Omdat de oude te klein was.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef icloud het volgende:
Is er iemand die weet waarom gamma een nieuwe vestiging heeft gebouwd op de woonboulevard? Terwijl de oude leeg staat?
dr heeft een stuk van in de krant gestaan een tijdje terugquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee de oude is juist groter dan de nieuwe.
Dat weet ik heel zeker, de nieuwe is 4700m2 de oude was 5300m2 allebei inclusief kantoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat betwijfel ik, dr heeft een stuk van in de krant gestaan een tijdje terug
Ach zooooooooo....... (had ik zelf ook kunnen bedenken...stom!)quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:47 schreef icloud het volgende:
[..]
Tinypic verwijderd automatisch na een x tijd de foto en de url word weer in omloop gebracht
Yns! Babe!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr heeft een stuk van in de krant gestaan een tijdje terug
hoor net dat t ook te maken heeft met de regels van de woonboulevard waar ze zich dan niet meer aan hoeven te houden.
en ook de concurrentie met de praxis
Heey Sexy!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ach zooooooooo....... (had ik zelf ook kunnen bedenken...stom!)
[..]
Yns! Babe!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |