waar ben je dan geweest? Vanaaf ga ik nog ff, bijkomen komt morgen op t werk welquote:Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef Rifoki het volgende:
Gisteren was voor mij de enige avond deze carnaval en de laatste carnavalsavond. Wat een droevige, vervelende bende, niet (meer) aan mij besteed.
In de Kroniek, in Bolero en in HaZus om in de nieuwe nor te eindigen. Muziek en sfeer was daar minder maar ik kon in ieder geval gewoon bewegen richting bar, toilet, vrienden en noem maar op.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ben je dan geweest? Vanaaf ga ik nog ff, bijkomen komt morgen op t werk wel
toch de volgende keer maar naar een andere plek?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef Rifoki het volgende:
[..]
In de Kroniek, in Bolero en in HaZus om in de nieuwe nor te eindigen. Muziek en sfeer was daar minder maar ik kon in ieder geval gewoon bewegen richting bar, toilet, vrienden en noem maar op.
lolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sinds wanneer ziet Heerlen centraal er zo uit?
[ afbeelding ]
dat dacht ik dus ook... dit staat op google earth zo weergegeven. Vind dat veul mooier dat dit schijthok... er is niet eens een mooie entree.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
is dat niet het oude stationsgebouw wat in de tekening op de plaats van het parkeerterrein gezet is?
Nee, ik doel meer op wat Ynske zei. De taxiparkeerplaats van het station is op dit plaatje opgevuld met een oud-uitziend gebouwquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:31 schreef Tammymara het volgende:
Dat zwarte koepeltje is het station (Waar de bussen staan), rechtsboven. Links is dat gebouw waar UWV inzit en zo....
Drama-Queenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:17 schreef TheYoung1 het volgende:
Een laatste schreeuw om aandacht, een laatste roep in een stervend topic..
Heerlen is toch niet zo slecht, dat ik de laatste inwoner van dit groeiende dorp, de laatste fok!-user alhier ga zijn?
iddquote:Op zondag 4 december 2011 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom the fuck staat er een foto met lelijke negerts die ik niet ken in mijn post
Ouwhoer niet, 't Loon gaat eraan
Bij mij werkt alleen die van L1quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Ynske het volgende:
Mocht je t nog niet weten, hier draaien twee webcamshttp://www.greenhood.nl/Heerlen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |