quote:Heb er alleen flitsen van voorbij zien komen, maar het lijkt me vreselijk idd.Op woensdag 20 oktober 2010 20:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohhh groeten uit de rimboe, tenenkrommend
quote:schrikkenOp woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi!
Vandaag heerlijk gewandeld op het Mantigerzand, nou ja, eerst 3 uur besteed aan het uitwerken van verzekeringspapieren nadat we bijna waren platgereden door een Scania truck met opleggerGelukkig konden we uitwijken zonder boom of lantaarnpaal in de weg...
quote:heel leuk ja, je kunt er zo veel mee... ik wou dat KPN het aanbood...Op woensdag 20 oktober 2010 20:20 schreef DarkElf het volgende:
Mijn nieuwe Iphone 4 is echt heel mooi
Nu eerst eens erachter komen hoe alles werkt
quote:Gaan ze volgend jaar wel doen geloof ik.Op woensdag 20 oktober 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heel leuk ja, je kunt er zo veel mee... ik wou dat KPN het aanbood...
quote:Nee, heerlijk zonnetje gehad! En nadat we thuis waren stortregenOp woensdag 20 oktober 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
schrikkenaltijd eng, zo'n groot voertuig
![]()
gelukkig is alles goedgegaan! geen last gehad van het weer tijdens het wandelen?
quote:JézusOp woensdag 20 oktober 2010 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi!
Vandaag heerlijk gewandeld op het Mantigerzand, nou ja, eerst 3 uur besteed aan het uitwerken van verzekeringspapieren nadat we bijna waren platgereden door een Scania truck met opleggerGelukkig konden we uitwijken zonder boom of lantaarnpaal in de weg...
quote:Yep, wielen ernstig beschadigd en waarschijnlijk ook de onderkant etc. Maar dat is aan de garage.Op woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef Leintjeuh het volgende:
JézusAuto beschadigd? Waarom doe je me na, Isa? Autoschade is niet tof hoor
quote:Ja, maar over prijzen staat er nog niksOp woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Aure het volgende:
Hi krijgt m binnenkort ook (iphone 4) dus KPN ook wel denk ik.
quote:ik hoop het! zouden ze dit jaar ook doen! toen ik een nwe telefoon kon halen hadden ze toch besloten om het niet te doenOp woensdag 20 oktober 2010 20:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gaan ze volgend jaar wel doen geloof ik.
quote:Zie mijn linkje, zal wel geen anderhalf jaar meer duren.Op woensdag 20 oktober 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het! zouden ze dit jaar ook doen! toen ik een nwe telefoon kon halen hadden ze toch besloten om het niet te doenmoet nog 1,5 jaar dus met deze tel en hopelijk heb ik daarna ook een iPhone
quote:is die truck wel gestopt daarna? de eerste maand zul je wel bibberend langs een truck gaan, als je er niet 15 meter achterblijftOp woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, wielen ernstig beschadigd en waarschijnlijk ook de onderkant etc. Maar dat is aan de garage.
quote:Ik heb al een nieuwe telefoon.
quote:Lijkt me wel als ze papieren ingevuld hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is die truck wel gestopt daarna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |