quote:If Robin's beaver devours six inches of wood every half-hour, and Jessica's beaver devours eight inches of wood every 45 minutes, how much wood will I need to keep both of these beavers well-fed all weekend long?
Was 't niet Kim Kardashian?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:49 schreef DUK het volgende:
Vermakelijk wederom. Wow..2 op een rij.
Pussycat doll FTW!
![]()
ach, die paar zinnetjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nicole was wel leuk om naar te kijken maar vond niet dat goed acteerde
Dat stukje in die tv-serie deed ze goed, wanneer het serieus wordt minder idd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nicole was wel leuk om naar te kijken maar vond niet dat goed acteerde
Goed onderbouwd en zoquote:
In de buurt van Scrubs niet nee maar in de buurt van Friends toch wel.quote:Op maandag 22 november 2010 15:07 schreef Jaapvaak het volgende:
Heb de eerste 4 seizoenen gezien en ben toch echt afgehaakt. Ik stoor me altijd gigantisch aan het slechte acteerwerk van marshall, Ted moet ik zeggen is beter geworden in de loop van de seizoenen, Lily is ronduit saai en Robin nooit echt grappig. Barney is daarentegen meester en maakt de serie met 30% inbreng van Ted.
Nee, deze serie komt niet in de buurt bij Scrubs of Friends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |