Maar stel het je eens voor.. Rachel en Jennifer als roommatesquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze heeft geen gele paraplu, ze is niet de huisgenote van Rachel Bilson.
Ted gaat voor The Belt!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Maar stel het je eens voor.. Rachel en Jennifer als roommates![]()
Dit was overigens de beste aflevering sinds A LONG TIME!!!
www.watch-series.comquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef 2Mini het volgende:
Mijn streaming bron.. watchhowimetyourmother doet het niet meer
ik ook !quote:
Vond ik ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:30 schreef bigbass het volgende:
two beavers are better than one![]()
Vrij geniale aflevering
Geen idee, ik vond de laatste twee afleveringen in ieder geval juist beter dan wat daarvoor kwam.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:28 schreef Dale. het volgende:
Ligt het aan mij of begint het saai te worden?
Ik heb 't gevoel alsof er veel minder in de afleveringen zit dan voorheen. Nu zat er alleen maar eenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:28 schreef Dale. het volgende:
Ligt het aan mij of begint het saai te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in, en een klein beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:
?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Punchy!
Schmosby!
Mooi ook die totaal onverwachte twist in het begin van Barney's corsage naar Robin Sparkles III y'all
Nu weten we ook van wie het huwelijk is van de eerste aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |