quote:Dat is dan je humor, want ik vind 2 1/2 men ook leuk, maar als er iets hetzelfde is is het die serie welOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vond het vergeleken met 2-half-men en TBBT nogal slecht. En hetzelfde. En matig.
Voor moeder met kindquote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Warmpess
En daarnaast:
[ afbeelding ]
Van welke film is jouw avatar? Hij initrigeert mequote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef Stefan het volgende:
Verder belachelijk dat Randy alles kon doen. Volgens mij is een ontslag op staande voet genoeg reden dat ie geen vette cheque meekrijgt.
Click op het linkje in mijn sigquote:Op donderdag 4 november 2010 12:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Van welke film is jouw avatar? Hij initrigeert me
Deed me ook denken aan een aflevering van Seinfeld. Dan probeert George alles om ontslagen te worden door de Yankees.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef Stefan het volgende:
Verder belachelijk dat Randy alles kon doen. Volgens mij is een ontslag op staande voet genoeg reden dat ie geen vette cheque meekrijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |