Na paar afleveringen van seizoen ben je verkocht, zeker de 1e paar seizoenen zijn origineel en scherp en hilarischquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef BB-King het volgende:
Viel me laatst op hoe populair deze meuk blijkt te zijn. Heb het zelf echter nog nooit gevolgd. Is dit weer zo'n typische serie van, "het verhaal is zwak maar er spelen mooie mensen in dus we blijven kijken?"
Voor de lekkere wijven kijk ik niet en op Ted, Barney of Marshall geil ik nu ook niet bepaald.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef BB-King het volgende:
Viel me laatst op hoe populair deze meuk blijkt te zijn. Heb het zelf echter nog nooit gevolgd. Is dit weer zo'n typische serie van, "het verhaal is zwak maar er spelen mooie mensen in dus we blijven kijken?"
maar maar.....Neil Patrick Harris......quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Voor de lekkere wijven kijk ik niet en op Ted, Barney of Marshall geil ik nu ook niet bepaald.
Ga downloaden dan, is veel leukerquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waar ging de aflevering over? Precies toen ik wilde gaan kijken werd ik gebeld.
Het was eenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga downloaden dan, is veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. grapje![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het was eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. grapjeAw man, natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waar ging de aflevering over? Precies toen ik wilde gaan kijken werd ik gebeld.![]()
My bad, hij was goed
![]()
Download hem en kijk het, je zal het leuk vinden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |