quote:Duurde bij mij ook een aantal draaibeurten, maar nu.. Geweldig! Vooral dit up-tempo stukje met de gitarenOp woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het eerst een grote bak pleurisherrie maar sinds gisteravond valt het kwartje.
quote:Dat is de alarmschijf bij 538.Op woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer hoor
quote:Dat was 90s week, toen is ie wel een paar keer gedraaid..Op woensdag 20 oktober 2010 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb echt in m'n hoofd dat die plaat vaak gedraaid wordt. Is de laatste keer al 19 dagen geleden.
quote:Fout. Jij vind het een kudzender. Het grootste gedeelte van Nederland luistert al jaren naar 538.Op woensdag 20 oktober 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een kud zender is dat toch ook
quote:nooooooooooittttttttttt CLAUDIAAAAAAAAAAAAAAAOp woensdag 20 oktober 2010 19:38 schreef Waalwijker het volgende:
Wanneer gaat Claudia D'r Af en Ekdom vijf dagen per week?
quote:+ 1 Goede opmerking.Op woensdag 20 oktober 2010 19:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Fout. Jij vind het een kudzender. Het grootste gedeelte van Nederland luistert al jaren naar 538.
quote:En ik moet eerlijk zeggen, tijdens de avonduren wilde ik ook nog weleens inschakelen met Frank Dane en Mark Labrand.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
zosnelmogelijkkkkkkkkkk CLAUDIAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
quote:Eens jammer dat Mark weg is uit de avond vond hem erg prettig om te horenOp woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En ik moet eerlijk zeggen, tijdens de avonduren wilde ik ook nog weleens inschakelen met Frank Dane en Mark Labrand.Veder is het een prima zender, maar met wel een paar dieptepunten.
Jens Timmermans.![]()
Jeroen Nieuwenhuize![]()
Niels en Froukje!!!!1111
quote:Heb eigenlijk al vanaf kinds af aan een aardige ' hekel ' aan die zender, maar misschien is het tegenwoordig beter met de playlist. Vroeger was het echt onwijs veel van hetzelfde. Kan mij 1 super goede actie van die zender voor de geest halen en dat was uit de tijd van Roger Sanchez - Another Chance. Die plaat was eerst DanceSmash? en de week daarop Alarmschijf. Motivatie? Omdat het zo'n super goede plaat was. Toen scoorden ze bij mij wel puntenOp woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En ik moet eerlijk zeggen, tijdens de avonduren wilde ik ook nog weleens inschakelen met Frank Dane en Mark Labrand.Veder is het een prima zender, maar met wel een paar dieptepunten.
Jens Timmermans.![]()
Jeroen Nieuwenhuize![]()
Niels en Froukje!!!!1111
quote:Ik denk dat die toch door dr platenmaatschappij is gedwongen om een lovesong te schrijven... en er toen maar mee is gekapt.
quote:Mmmtja, qua playlist is het toch nog steeds veel Top 40. Dat valt enorm op als op vrijdag de Top 40 is geweest, dan draaien Niels en Froukje in het eerste uur ineens heel wat oudere en andere platen. Zelfde voor Mark Labrand op zondag na de Nonstop 40.Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb eigenlijk al vanaf kinds af aan een aardige ' hekel ' aan die zender, maar misschien is het tegenwoordig beter met de playlist. Vroeger was het echt onwijs veel van hetzelfde. Kan mij 1 super goede actie van die zender voor de geest halen en dat was uit de tijd van Roger Sanchez - Another Chance. Die plaat was eerst DanceSmash? en de week daarop Alarmschijf. Motivatie? Omdat het zo'n super goede plaat was. Toen scoorden ze bij mij wel punten.
quote:Inderdaad, typisch voorbeeld van een eendagsvlieg. Of zou ze net als Lifehouse negen jaar later een comeback maken?Op woensdag 20 oktober 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat die toch door dr platenmaatschappij is gedwongen om een lovesong te schrijven... en er toen maar mee is gekapt.
In ieder geval, NOOIT meer wat van gehoord.
quote:Ze heeft dit jaar nog een album uitgebracht, kwam op 1 binnen in de Billboard albumlijst, maar blijkbaar heeft het hier héél weinig gedaan.Op woensdag 20 oktober 2010 19:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Inderdaad, typisch voorbeeld van een eendagsvlieg. Of zou ze net als Lifehouse negen jaar later een comeback maken?
quote:Misschien toch maar eens proberen of het wat isOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mmmtja, qua playlist is het toch nog steeds veel Top 40. Dat valt enorm op als op vrijdag de Top 40 is geweest, dan draaien Niels en Froukje in het eerste uur ineens heel wat oudere en andere platen. Zelfde voor Mark Labrand op zondag na de Nonstop 40.![]()
Mwah, ik heb wel iets met die zender. Weet ook niet wat dat is. Ben er een aantal keer te gast geweest en het voelt daar ook gewoon enorm professioneel aan. Op de een of andere manier doen ze daar toch iets goed, anders ben je niet al jaren de nummer 1 van Nederland.
quote:godzijdank ja.Op woensdag 20 oktober 2010 19:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze heeft dit jaar nog een album uitgebracht, kwam op 1 binnen in de Billboard albumlijst, maar blijkbaar heeft het hier héél weinig gedaan.
quote:Nee! nee! nee! Die plaat hoor ik elke dag en serieus al weken lang op de radio. Kan 'm niet meer horen. Groot nadeel van WaterstadFM.Op woensdag 20 oktober 2010 20:24 schreef Sersjee het volgende:
Plain White T's? Verdomd geinig plaatje!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Dat dus! 1 van de beste platen van de Stereophonics
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Dat dus! 1 van de beste platen van de Stereophonics![]()
quote:The 'Phonics.Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Timo20 het volgende:
![]()
[..]
quote:Ik moet dan altijd aan 't plaatje naast de lyrics van dat lied in 't cd-boekje van What's the Story denken, grote weckpot met suiker o.i.d. erin en een klein poppetje.Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Timo20 het volgende:
Kwam deze net tegen op youtube, gelijk maar als mp3 gekuikt
Wat een track!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Timo !!!!Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Timo20 het volgende:
![]()
[..]
quote:Misschien eens kuiken, moet deel 1 ook nog kuikenOp woensdag 20 oktober 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timo !!!!. + Agree
![]()
. Ga jij binnenkort ook Paranormal Activity 2 checken? Morgen draait ' ie
quote:Tjeezzzz inderdaad zeg.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef themauster het volgende:
Wat een drama maken die tienermeisjes als je de 3FM hashtag op twitter ziet en de shoutbox op social radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |