quote:HAhahahahahaOp woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de tv-gids van De Pers van vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:ja, lach maar....op een internethelpdesk krijg je een dwarsdoorsnede van nederland aan de lijn....hele domme mensen en ook mensen die denken dat ze slim zijn
quote:vraag michiel via PM of hij stendersbaas wil informeren die freek weer informeertOp woensdag 20 oktober 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb hem al 2 keer op een fok-3fm reeks gewezen via twitter....maar hij komt maar niet....
quote:[..]
sommige klanten bij ons ook hoor
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik ga slapen dagdag en dag Rudy hartjehartje
quote:Zal best! Vooral dat laatste volk zal lastig zijnOp woensdag 20 oktober 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, lach maar....op een internethelpdesk krijg je een dwarsdoorsnede van nederland aan de lijn....hele domme mensen en ook mensen die denken dat ze slim zijn
quote:yup....nog erger zijn de "ict'ers"....Op woensdag 20 oktober 2010 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal best! Vooral dat laatste volk zal lastig zijn
quote:JAAHH!! Die hebben echt o-ve-ral verstand van! Kom ze binnen mijn werk ook nogal eens tegenOp woensdag 20 oktober 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup....nog erger zijn de "ict'ers"....![]()
quote:Black Parade, die vind ik nog beter dan die van nuOp woensdag 20 oktober 2010 23:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
WHEN I WAS
A YOUNG BOY
MY FATHER
TOOK ME INTO THE CITY
TO SEE A MARCHING BAND
quote:Da's de enige leuke van ze. Die nananaanan is gewoon zo toegankelijk en slecht dat tie leuk wordt. Maar Black Parade vind ik zooo chill haha.Op woensdag 20 oktober 2010 23:53 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Black Parade, die vind ik nog beter dan die van nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |