quote:Ik vind het echt tof als ik een boos iemand tegenover me heb staanOp woensdag 20 oktober 2010 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een callcenter maak je iedere week wel verbale agressie mee. niets bijzondershowel het bij mij wel meeviel, maar xommige collegás werd echt van alles toegewenst.
quote:Echt hè. Ik snap er helemaal compleet niets van. Nekschot voor die mensen.Op woensdag 20 oktober 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe kan je het in je botte kop halen om een ambulancebroeder of brandweerman te bedreigen
quote:UiteraardOp woensdag 20 oktober 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, spannend allemaalAls het wat is geworden dan deel je het toch wel met ons ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe kan je het in je botte kop halen om een ambulancebroeder of brandweerman te bedreigen
quote:http://forum.fok.nl/user/history/206054Op woensdag 20 oktober 2010 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/321541
quote:tja, aan de telefoon kan dat niet. terugschelden is not done. aan de klant vragen normaal te doen en anders het gesprek verbreken. maar uit ervaring (ben nu beluisteraar van dergelijke gesprekken) weet ik dat veel weerstand ook aan de agent zelf ligt....Op woensdag 20 oktober 2010 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het echt tof als ik een boos iemand tegenover me heb staan![]()
. Kan me dan heel gemakkelijk verlagen tot het scheldniveau van de ander, helpt binnen mijn werk ook het beste
Ik werk op een woongroep voor oa lvg btw.
quote:outbound (dsu mensen onder het eten bellen) zou ik niet kunnen, maar klantenservice of helpdesk is best te doenOp woensdag 20 oktober 2010 23:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
CallcentersIk heb er 2 uur gewerkt en ik was drie dagen chagrijnig.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/206054
quote:Klopt, maar dat hangt ook van het niveau af van degene die uit z'n plaat loopt te gaan. Is bij ons aardig laagOp woensdag 20 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, aan de telefoon kan dat niet. terugschelden is not done. aan de klant vragen normaal te doen en anders het gesprek verbreken. maar uit ervaring (ben nu beluisteraar van dergelijke gesprekken) weet ik dat veel weerstand ook aan de agent zelf ligt....
[..]
quote:Dat is een goede, is ook zowat de enige op de radio die hier alleen maar lof krijgt
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uit de tv-gids van De Pers van vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
bedankt roel!
http://twitpic.com/2zbqqt
![]()
![]()
quote:ik heb hem al 2 keer op een fok-3fm reeks gewezen via twitter....maar hij komt maar niet....
quote:sommige klanten bij ons ook hoorOp woensdag 20 oktober 2010 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hangt ook van het niveau af van degene die uit z'n plaat loopt te gaan. Is bij ons aardig laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |