quote:Wat lievv!Op woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef zarGon het volgende:
Ayca, deze PI/smiley draag op aan jou.
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]. Ik noem haar Ayscheef..
quote:Ja, toch!Op woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat lievv![ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
Het schijnt dat B2 uit Bassie en Adriaan een Turk was:
[ afbeelding ]
Top die snor dan!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sanki beni rezil ettin yedi cihanda.
quote:Ik zeg verban Arya naar de diepsten van de helOp woensdag 20 oktober 2010 18:29 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
WA ZEGGIE¿¿
whehe snap je 'm. b2 werd genoemd. wehehehehe. weheh. weh.
quote:Het wordt opgelost staat er.Op woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef Triggershot het volgende:
zG. en Ayca :
http://tweakers.net/nieuw(...)men-met-sensors.html
quote:Werkt zo fucking goed he bij de gewone DesireOp woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef Triggershot het volgende:
zG. en Ayca :
http://tweakers.net/nieuw(...)men-met-sensors.html
quote:Het is daar aardig te vertoeven! Dante heeft me al een keer meegenomen!Op woensdag 20 oktober 2010 18:29 schreef Triggershot het volgende:
Ik zeg verban Arya naar de diepsten van de hel
quote:Dat is een fotowinkel. Ik kan het zien aan de pixels en omdat ik in mijn tijd talloze fotowinkels voorbij heb zien komen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, blijft zo tot in de einder tijden.
quote:Pietro?Op woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is daar aardig te vertoeven! Dante heeft me al een keer meegenomen!
quote:Maar dan wel 'pixel' zeggen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is een fotowinkel. Ik kan het zien aan de pixels en omdat ik in mijn tijd talloze fotowinkels voorbij heb zien komen.
quote:Nee sukkel, dat is satan in levende lijve.Op woensdag 20 oktober 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is een fotowinkel. Ik kan het zien aan de pixels en omdat ik in mijn tijd talloze fotowinkels voorbij heb zien komen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:38 schreef Triggershot het volgende:
Ja joh, anders gooi je even mijn naam online.
quote:Benji is de titel van de eerste van een serie films over de gelijknamige bastaardhond.
quote:
quote:Pietro Aglieri (Palermo, June 6, 1959) was a powerful mafioso from the Guadagna neighbourhood in Palermo. He is known as "'U Signurinu" (The Little Gentleman) for his relatively sophisticated education and refined manners. He had a classical education and studied Greek, Latin, philosophy, history and literature to a level that guaranteed him entry to university. Instead he chose for a career in Cosa Nostra. The British journal The Guardian listed him as the emerging man of the year 1995 in Italy.
quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/De_goddelijke_komedieOp woensdag 20 oktober 2010 18:38 schreef Triggershot het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pietro_Aglieri
quote:Ooh dante!Op woensdag 20 oktober 2010 18:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_goddelijke_komedie
quote:En nou opgesodemieterd.Op woensdag 20 oktober 2010 18:41 schreef OsamaBinLaden het volgende:
Her Zaman Her Yerde.
En BUUUYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK.
FENEEEEEEEEEEEEEEEEEER
EN BUUYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK
FENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
quote:Echt weer zo'n misantropennaaiactie .Op woensdag 20 oktober 2010 18:46 schreef AryaMehr het volgende:
Ik had Osama uitgenodigd, vond ik wel net zo netjes.
quote:Ik ben gvd de ambassadeur van Turkse gastvrijheid.Op woensdag 20 oktober 2010 18:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt weer zo'n misantropennaaiactie .
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:46 schreef AryaMehr het volgende:
Ik had Osama uitgenodigd, vond ik wel net zo netjes.
quote:turkse gastvrijheid is een leugen van de linkse allochtonenknuffelaars.Op woensdag 20 oktober 2010 18:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben gvd de ambassadeur van Turkse gastvrijheid.
quote:Nederlandse onafhankelijkheid een cadeau van de Turken aan de kaaskoppen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
turkse gastvrijheid is een leugen van de linkse allochtonenknuffelaars.
quote:Turken zijn decadent geworden!Op woensdag 20 oktober 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
turkse gastvrijheid is een leugen van de linkse allochtonenknuffelaars.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Een cadeau? Beter hadden wij nog onderdeel uitgemaakt van het Grote Franse Rijk, dan waren we nu een wereldmacht waar niet mee te spotten valt.Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nederlandse onafhankelijkheid een cadeau van de Turken aan de kaaskoppen.
quote:Mijn leraar heette Hugo Noten. Waarschijnlijk van Franse afkomst.Op woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een cadeau? Beter hadden wij nog onderdeel uitgemaakt van het Grote Franse Rijk, dan waren we nu een wereldmacht waar niet mee te spotten valt.
quote:Zelfs Indonesië kregen jullie met gratie van de TurkenOp woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een cadeau? Beter hadden wij nog onderdeel uitgemaakt van het Grote Franse Rijk, dan waren we nu een wereldmacht waar niet mee te spotten valt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem je mij nou een dierenbeul en daarmee indirect Arya een dier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Volgens de evolutie zijn we allemaal dierenOp woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Noem je mij nou een dierenbeul en daarmee indirect Arya een dier.
quote:Opgedonderd.Op woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef OsamaBinLaden het volgende:
Jongens ik wil dat iedereen mij een wonder plezier doet?
Kan dat?
PLEASEEE
quote:Was het een protestant ja?Op woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn leraar heette Hugo Noten. Waarschijnlijk van Franse afkomst.
quote:Neem eens een lange wandeling op een korte brug.Op woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef OsamaBinLaden het volgende:
Jongens ik wil dat iedereen mij een wonder plezier doet?
Kan dat?
PLEASEEE
quote:Hij hield zeker wel van notenkraken.Op woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn leraar heette Hugo Noten. Waarschijnlijk van Franse afkomst.
quote:Oh oke.Op woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens de evolutie zijn we allemaal dieren
En ja als je een botte mes wilt ben je niet echt erelid van de partij voor dieren
quote:wat niet?Op woensdag 20 oktober 2010 18:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh oke.
Maar goed dat ik dat dan niet ben.
quote:Hoe zou jij het uitdrukken?Op woensdag 20 oktober 2010 18:57 schreef IHVK het volgende:
'volgens de evolutie' is een beetje raar uitgedrukt moet ik als bioloog zeggen.
quote:Volgens de evolutietheorie, nou blijOp woensdag 20 oktober 2010 18:57 schreef IHVK het volgende:
'volgens de evolutie' is een beetje raar uitgedrukt moet ik als bioloog zeggen.
quote:Ik ben dan ook een rotkind.Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef IHVK het volgende:
Wik is echt lief tegen newbies.![]()
Maar ik denk dat hij in dit geval gelijk heeft.
quote:Als je mijn goal vandaag zag pffff.Op woensdag 20 oktober 2010 18:57 schreef OsamaBinLaden het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
quote:Ja.Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens de evolutietheorie, nou blij
quote:Een filmpje maken?Op woensdag 20 oktober 2010 18:57 schreef Triggershot het volgende:
Hey Arya, doe je mee met die mail?
quote:Darwin lives on in all of us.Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Darwin maakt weer wat minder pirouettjes vandaag in zijn graf.
quote:IS HET NET ZO MOOI ALS DEZE VAN MIJ:Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je mijn goal vandaag zag pffff.
quote:Ja dat zeiden ze ook 50 jaar geleden over mijn grootouders.Op woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Triggershot het volgende:
Wat komen al die mensen hier doen?
quote:Dat zeg ik nog steeds.Op woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook 50 jaar geleden over mijn grootouders.
quote:Ik moest lachen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook 50 jaar geleden over mijn grootouders.
quote:MIJNE WAS MOOIER!Op woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef OsamaBinLaden het volgende:
[..]
IS HET NET ZO MOOI ALS DEZE VAN MIJ:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
quote:Yes sir. Zitten Perzen achter btw.Op woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen filmmaker. Doe jij ook mee?
quote:Voor welke console?Op woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde eigenlijk FIFA11 halen, maar toen bedacht ik me wat voor figuren van het spel houden (naast sommige toffe mensen) dus ik twijfel nu weer.
quote:Ik dacht dat Hartsoldier al een ware idiot was, maar jij bent een klasse apartOp woensdag 20 oktober 2010 18:57 schreef OsamaBinLaden het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
quote:Soort zoekt soort, hè!Op woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
Ik wilde eigenlijk FIFA11 halen, maar toen bedacht ik me wat voor figuren van het spel houden (naast sommige toffe mensen) dus ik twijfel nu weer.
quote:Gewoon doen, dan zijn er meer toffe mensen die het spel bezitten heheOp woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
quote:De enige voetbalspel die je moet halen is Football manager 2011.Op woensdag 20 oktober 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
quote:Die socioloog heeft inderdaad een Perzische naam. Waarom doe je eraan mee?Op woensdag 20 oktober 2010 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yes sir. Zitten Perzen achter btw.
quote:Hét enige voetbalspel dat je moet halen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De enige voetbalspel die je moet halen is Football manager 2011.
quote:ik speel liever osmOp woensdag 20 oktober 2010 19:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De enige voetbalspel die je moet halen is Football manager 2011.
quote:Zit in de organisatie en stichtingOp woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die socioloog heeft inderdaad een Perzische naam. Waarom doe je eraan mee?
quote:fackaff pervert..Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik noem je askim, verklaar je de liefde en jij negeert mij?
quote:Ik ben sprakeloos.Op woensdag 20 oktober 2010 19:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik noem je askim, verklaar je de liefde en jij negeert mij?
quote:Alsof jij überhaupt een kans maakt, mislukte vmbo-erOp woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef OsamaBinLaden het volgende:
[..]
fackaff pervert..
ayca is van mij
quote:Ah, vandaar. Dat dacht ik al. Maar is dat geen belangenverstrengeling?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Triggershot het volgende:
Zit in de organisatie en stichting
En reisje is nooit verkeerd als prijs.
quote:Testosteron , je kan het bijna ruiken.Op woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt een kans maakt, mislukte vmbo-er
quote:Ssst, daar praten we niet overOp woensdag 20 oktober 2010 19:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Dat dacht ik al. Maar is dat geen belangenverstrengeling?Nee, best tof, maar ik zou het verneuken.
quote:Naast de verse snorretje en zweetlucht?Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Testosteron , je kan het bijna ruiken.
quote:Oh sorryOp woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het ging kopen. Ik zei halen.
quote:Inderdaad, jij doet neit aan kopen!11 Typisch weer, hoor!Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het ging kopen. Ik zei halen.
quote:een eiland vol met verse fruit.
quote:Racist!Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naast de verse snorretje en zweetlucht?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:10 schreef OsamaBinLaden het volgende:
[..]
een eiland vol met vers e fruit.
ik zal je fruit gaan voeren met mij gespierde lichaam.
je een boot kopen.
quote:Sinds drie jaar loop je vijf niveaus achter?Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef OsamaBinLaden het volgende:
is toch mijn keuze ?
like what the fuck?
maar grammatica is goed bij mij behalve begrijpend lezen.
Ik liep altijd een niveau achter dan een gemiddelde maar sinds 3 jaar is dat niet meer zo.
quote:jij hebt ook last van begrijpend lezen zie ik.Op woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds drie jaar loop je vijf niveaus achter?
quote:Je verwart mij met OusOp woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet dan ook niet voor niets Albeda.
quote:Ik ben best benieuwd naar het resultaat. Wellicht maar eens aan mijn homeboy Ozcan Akyol vragen:Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ssst, daar praten we niet over
Ik ben nou ook niet echt handig met technische dingen, daarom pak ik gewoon een handycam en maak wat uit de samenleving ofzo.
quote:En bedanktOp woensdag 20 oktober 2010 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar het resultaat. Wellicht maar eens aan mijn homeboy Ozcan Akyol vragen:
Filmmaker pur sang. Speelt zelf ook vaak de hoofdrol.
quote:Grote jongen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:15 schreef OsamaBinLaden het volgende:
[..]
oh shit dat dronk ik nog gister:P
quote:Denk het niet hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef OsamaBinLaden het volgende:
[..]
mag je dat wel drinke...jij...
volgens mij val je in coma na de eerste slok al
quote:WTFOp woensdag 20 oktober 2010 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar het resultaat. Wellicht maar eens aan mijn homeboy Ozcan Akyol vragen:
Filmmaker pur sang. Speelt zelf ook vaak de hoofdrol.
quote:Hoelang heb jij al geen klappen meer gehad?Op woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was jij niet een fervent liefhebber van goudgele rakkers?
quote:Geef maar toe. En een paar rode Marlboro's erbijOp woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoelang heb jij al geen klappen meer gehad?
quote:leugens zeg ik je!Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe. En een paar rode Marlboro's erbij.
quote:Ik heb zwijgplicht.
quote:Nu.nl heeft een interessante wisselkoers.Drie deelnemers hadden de zes cijfers goed gegokt, plus het bijkomende nummer 2. Zij hebben elk een prijs van ruim 1,1 miljoen dollar (800 miljoen euro) gewonnen.
quote:Hoezo?Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu.nl heeft een interessante wisselkoers.![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ummers-in-maand.html
quote:Zusje van Liv?
quote:Er staat gewoon 800.000?Op woensdag 20 oktober 2010 19:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
1,1 miljoen dollar is 800 miljoen euro.?
quote:niet posten voor of namens een gebande.Op woensdag 20 oktober 2010 19:35 schreef AryaMehr het volgende:
Kreeg zojuist deze boodschap van ene OsamaBinLaden binnen:
[..]
quote:WHY HELLO THEREOp woensdag 20 oktober 2010 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zusje van Liv?
[ afbeelding ]
quote:Lan zili, ik had jou nog als een van de favo FOK!kers op fobo vanwege je historische interesses en bijdrage.Op donderdag 21 oktober 2010 14:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geber emi.
......................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allaha sukur was: 'Ona ragmen Allaha sukur'.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lan zili, ik had jou nog als een van de favo FOK!kers op fobo vanwege je historische interesses en bijdrage.Tabi canim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allaha sukur was: 'Ona ragmen Allaha sukur'.
![]()
Toch ben je lief heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tabi canim.![]()
Toch ben je lief heur.Tabi canim is voor 'Allaha sukur'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, jij dan ook hoor.
Soms![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tabi canim is voor 'Allaha sukur'?Die eerste Allah'a sukur was om mij kwaad te maken. Sonra ging je donmek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, jij dan ook hoor.
Soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die eerste Allah'a sukur was om mij kwaad te maken. Sonra ging je donmek.
Asla, zou ik niet doen toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Asla, zou ik niet doen toch!Sure, sure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Gelukkig niet zegOp donderdag 21 oktober 2010 14:23 schreef Landysh het volgende:
Trouwens, waarom is het hier niet mogelijk om reacties te beoordelen zoals op Youtube?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sure, sure.Yazayim sana birsey, ama asik olma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Yani, niet helemaal zo. Op andere forums is het bijvoorbeeld mogelijk om users te bedanken voor een reactie. Dan staat er onder een reactie 'mientje, grietje en hans bedanken de user voor deze reactie'. Negatief beoordelen is niet mogelijk.
quote:Sen asktan nekadar korkuyorsun boyle. De hele tijd met je 'asik olma'. Heb je zoveel hayrans?Op donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yazayim sana birsey, ama asik olma!
quote:op FOK kan je quoten om te beoordelen naar keusOp donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yani, niet helemaal zo. Op andere forums is het bijvoorbeeld mogelijk om users te bedanken voor een reactie. Dan staat er onder een reactie 'mientje, grietje en hans bedanken de user voor deze reactie'. Negatief beoordelen is niet mogelijk.
quote:Ayipsin, elimi salasam elisi.Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sen asktan nekadar korkuyorsun boyle. De hele tijd met je 'asik olma'. Heb je zoveel hayrans?
quote:Neehee, dat is anders. Ik wil mensen niet quoten als ik verder niks heb toe te voegen aan hun reactie. Sowieso, als iedereen dat zou doen dan zou een topic binnen no-time vol zitten met zinloze reacties.Op donderdag 21 oktober 2010 14:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
op FOK kan je quoten om te beoordelen naar keus![]()
quote:Vishhhh, yesinler.Op donderdag 21 oktober 2010 14:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ayipsin, elimi salasam elisi.
quote:Haha ja ik weet wel wat je bedoeltOp donderdag 21 oktober 2010 14:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neehee, dat is anders. Ik wil mensen niet quoten als ik verder niks heb toe te voegen aan hun reactie. Sowieso, als iedereen dat zou doen dan zou een topic binnen no-time vol zitten met zinloze reacties.
Kom op zeg, zo raar is mijn voorstel toch niet?
quote:Misschien later een keer.Op donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haha ja ik weet wel wat je bedoelt
Probeer het eens als voorstel in FB.
quote:Grapjas.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Grapjas.
Neyse, ik ga weer liggen. Heb echt koorts.![]()
![]()
Doeg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik nog op tijd om het uit te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allah acil sifalar versin![]()
quote:Je toekomstige HD zat zeker in je hoofd, materialist!Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
Gevallen van de fiets omdat mn rem het niet deedenn ik was er niet helemaal met mijn hoofd bij.
quote:One million of you have entered into a sacred club. The Club of the One Million Old Spice Facebook Fans of Old Spice Sacred Club. Congratulations. Please enjoy this heart-shaped explosion and eagle ship as a token of our gratitude.
quote:materialisme FTWOp donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je toekomstige HD zat zeker in je hoofd, materialist!
quote:Anders bel je gewoon even aan bij de buren, of woon je in een prachtwijk?Op donderdag 21 oktober 2010 15:26 schreef Ayca het volgende:
dhl heeft waarschijnlijk mijn pakketje afgeleverd bij een van mijn buren die ik niet ken (bij naam dan)
Prutsers hebben niet eens opgeschreven bij welk nummer het ze hebben afgeleverd. Nou maar hopen dat in de loop van de dag iemand komt aanbellen.![]()
![]()
quote:Ik moet alle buren afgaanOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders bel je gewoon even aan bij de buren, of woon je in een prachtwijk?
quote:Die zijn het niet want die ken ik.Op donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met je naaste buren.
Doe eens gek en maak en lekkere pan snertquote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:15 schreef IHVK het volgende:
Je bent amazing!
Ik ga trouwens koken vandaag. Iemand suggesties?
quote:Doen?Beste Ayca,
Je hebt via www.studentenwerk.nl gesolliciteerd op de vacature van “Horeca medewerkers gezocht in Alkmaar!”
Ik vroeg mij af of je hier nog in geïnteresseerd bent?
Ik zou hier graag het een en ander met je over door willen nemen. Ik heb geprobeerd contact met je op te nemen, maar dit is niet gelukt. Zou je via het onderstaande nummer contact met mij willen opnemen?
Alvast bedankt!
quote:Nou gelukkig ben ik 17.Op donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Iets is beter dan niets - en als je 16 bent verdien je sowieso amper wat per uur, dus ik zeg: DOEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |