quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Shieldz het volgende:
Als jij de boom zou zijn, zou ik je omarmen als een Koala beertje.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
als jij een burger bij de McDonalds was dan was jij de McBeauty
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 01:04 schreef zalkc het volgende:
Ik ben mijn telefoon kwijt, kun je me even bellen?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
We zitten te eten, we babbelen over van alles en nog wat. Ik vertel ze over de wedstrijd op fok!. Je kunt een boek winnen wanneer je je beste pick up line plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongste vraagt wat dat is, een pick up line. Waarop mijn oudste 'ey chickie wil jai samen met mai fietsuh' zegt. We lachen erom. 'Doen ze dat weleens bij jou mama?', vraagt hij me. Ik denk even na. Een van de mooiste die ik ooit gehoord heb was in het Italiaans. De broer van mijn vriend fluisterde 'siete dolce' in mijn oor. Hij droeg een stropdas en sprak Italiaans, een goede combinatie. Nadat hij een paar dagen later op een feestje dronken tegen z'n broertje 'jouw vriendin hoort bij mij, broertje' zei, was een rel geboren.
Vriendlief sloeg hem met volle vuist in zijn gezicht.
'Mooie benen, lopen die straks met mij mee?', de vadsige, zweterige man keek me hoopvol aan. Ik kreeg het voor elkaar hem beleefd maar doeltreffend af te wijzen.
Mijn jongste zoon lacht. 'Wat een loser', zegt hij. Ik lach met hem mee. 'Zo gaat dat, mannen zijn zelden origineel'. Mijn oudste roept, 'net als die ene keer op de tennisbaan! Die man zei, 'tennis jij ook?' terwijl je met ons aan het tennissen was!'. Ik grinnik bij de herinnering.
'Maar hoe ging dat dan met jullie?', vraagt jongste, terwijl hij naar de foto van vriendlief kijkt. Ik graaf in in mijn herinnering. 'Fuck! I think i'm falling in love with you!', zei hij terwijl me verbijsterd aankeek. 'Wat is het laatste dat hij tegen je zei voordat hij dood ging, mama?', vraagt jongste. 'Bonjour', wat hij altijd als afscheid zei', is m'n antwoord.
'Die ene trainer was ook grappig', mompelt oudste tussen 2 happen door. 'Oh ja! Die was ik alweer vergeten', zeg ik. Ik stond naar een tennisles te kijken. Achter glas, 10 meter en 2 deuren verderop. Jongste had zijn tennisbal even in mijn handen gedrukt. De trainer kwam naar me toe lopen en zei; 'is dat een bal van mij?'. Ik kon niet anders dan glimlachen. Dan: 'ik wist wel dat die bal niet van mij was, maar ik wilde even je lach zien'.
'Doe je dat zelf ook weleens mama? Wanneer je een leuke man ziet?'. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, da's mijn stijl niet', antwoord ik. Jongste trekt een diepe rimpel in zijn voorhoofd. 'Maar je praat weleens met mannen, toch?'. Ik knik met volle mond, slik m'n eten door. 'Dan zeg ik gewoon, lekker weertje hé?', of 'wat een weer hé', wanneer het prutweer is'. Oudste slaat zich voor z'n voorhoofd. 'Dat zou ik maar niet op fok! posten, dat is zó afgezaagd'.
We ruimen de tafel af. Oudste weet er nog eentje voor fok!, beweert hij, 12 jaar jong. 'Ey chick, ik heb het koud. En jij bent hot dus dat komt mooi uit!'. Daarmee zal ik wel winnen, hij weet het zeker. We zullen zien.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef vossen6 het volgende:
1) zet een bierglas of dergelijke op je hoofd.
2) Loop naar het meisje van de dromen heen.
3) Vraag aan de dame of zij het bierglas op je hoofd heeft gezet
(variant 2: vraag of zij jouw bierglas heeft gezien)
4) Het meisje weet niet wat ze moet zeggen dus begint daarom maar te lachen.
5) en daar heb je een nieuwe date voor het weekend.
Hij is raar, maar geloof mij, het werkt ook nog echt!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Psssst, je hebt per ongeluk iets anders getypt dan 'Gefeliciteerd, winnaars!'
quote:Thanks!Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef brunette82 het volgende:
Gaaf!!! Miracle_drug!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd...
Voor de rest uiteraard ook!!
Leuke prijsvraag was het!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:56 schreef zalkc het volgende:
Ik heb nu wel een nieuwe voor het arsenaal
"ik heb een prijswinnende openingszin"
Tof! Ook de andere winnaars gefeliciteerd!!
Ik kwam een keer een meisje tegen op het station met wie ik op de basisschool heb gezeten, en toen ik zei 'volgens mij ken ik jou', reageerde ze alsof ze dat voor de honderdste keer hoorde die week en er echt geen zin in had ('nee, ik denk het niet hoor'). Toen ik haar naam zei had ze door dat ik haar echt herkende, en toen hebben we in de trein nog even zitten praten. Het was wel komisch dat ze in eerste instantie zo lomp reageerde aangezien ik in groep 4/5 echt smoorverliefd op haar was.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef Ivo1986 het volgende:
"Ken ik jou niet ergens van?"
Dat is wel vaak zo!_!
Vandaag anders raak. Misschien kwam het door mn looks, zou ook kunnen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef shiznuts het volgende:
'Roken', wat een walgelijk en not-sexy/not-interesting onderwerp van opening zeg.
Zeg gewoon dat haar haar leuk zit en vraag of ze net een reis gewonnen heeft ofzo, want ze straalt zo... laat vallen dat je zelf zo dol bent op reizen. De meeste vrouwen kicken nu eenmaal op complimentjes en avontuur.Schwing!
Die klap in je gezicht zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |