quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn hier anders ook geen heren met briljante pickup lines hoor
quote:Ja, dies konink.
quote:Die is gelukkig ook pas drie keer genoemdOp vrijdag 22 oktober 2010 14:42 schreef mcf het volgende:
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin. ^^
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef Rick_dB het volgende:
tis jammer dat ik geen pen bij me had, maar het meisje van de kassa was er weer!anders had ik mooi ff mn email/06 op geschreven op het bonnetje
quote:Nou ga ik dat bewust niet zeggen omdat het hier niet over de originaliteit van andermans openingszinnen mocht gaan, doe jij hetOp vrijdag 22 oktober 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is gelukkig ook pas drie keer genoemd
quote:Niet zo zwart-wit. Het mag best over de originaliteit gaan, als het bij hier en daar een opmerking blijft. Degene die ik heb geëdit en waar ik iets van zei kwam met een complete waslijst met 184 openingszinnen, dat was wat overdreven. En zelfs die heb ik in een spoiler gewoon laten staan, verder is er niets verboden of weggehaald.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nou ga ik dat bewust niet zeggen omdat het hier niet over de originaliteit van andermans openingszinnen mocht gaan, doe jij het
quote:Ja. Maar dan ben ik vooral ook benieuwd naar die proefkonijnen op wie het uitgeprobeerd is.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet vooral lachen om de mededelingen 'heeft echt gewerkt!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongste vraagt wat dat is, een pick up line. Waarop mijn oudste 'ey chickie wil jai samen met mai fietsuh' zegt. We lachen erom. 'Doen ze dat weleens bij jou mama?', vraagt hij me. Ik denk even na. Een van de mooiste die ik ooit gehoord heb was in het Italiaans. De broer van mijn vriend fluisterde 'siete dolce' in mijn oor. Hij droeg een stropdas en sprak Italiaans, een goede combinatie. Nadat hij een paar dagen later op een feestje dronken tegen z'n broertje 'jouw vriendin hoort bij mij, broertje' zei, was een rel geboren.
Vriendlief sloeg hem met volle vuist in zijn gezicht.
'Mooie benen, lopen die straks met mij mee?', de vadsige, zweterige man keek me hoopvol aan. Ik kreeg het voor elkaar hem beleefd maar doeltreffend af te wijzen.
Mijn jongste zoon lacht. 'Wat een loser', zegt hij. Ik lach met hem mee. 'Zo gaat dat, mannen zijn zelden origineel'. Mijn oudste roept, 'net als die ene keer op de tennisbaan! Die man zei, 'tennis jij ook?' terwijl je met ons aan het tennissen was!'. Ik grinnik bij de herinnering.
'Maar hoe ging dat dan met jullie?', vraagt jongste, terwijl hij naar de foto van vriendlief kijkt. Ik graaf in in mijn herinnering. 'Fuck! I think i'm falling in love with you!', zei hij terwijl me verbijsterd aankeek. 'Wat is het laatste dat hij tegen je zei voordat hij dood ging, mama?', vraagt jongste. 'Bonjour', wat hij altijd als afscheid zei', is m'n antwoord.
'Die ene trainer was ook grappig', mompelt oudste tussen 2 happen door. 'Oh ja! Die was ik alweer vergeten', zeg ik. Ik stond naar een tennisles te kijken. Achter glas, 10 meter en 2 deuren verderop. Jongste had zijn tennisbal even in mijn handen gedrukt. De trainer kwam naar me toe lopen en zei; 'is dat een bal van mij?'. Ik kon niet anders dan glimlachen. Dan: 'ik wist wel dat die bal niet van mij was, maar ik wilde even je lach zien'.
'Doe je dat zelf ook weleens mama? Wanneer je een leuke man ziet?'. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, da's mijn stijl niet', antwoord ik. Jongste trekt een diepe rimpel in zijn voorhoofd. 'Maar je praat weleens met mannen, toch?'. Ik knik met volle mond, slik m'n eten door. 'Dan zeg ik gewoon, lekker weertje hé?', of 'wat een weer hé', wanneer het prutweer is'. Oudste slaat zich voor z'n voorhoofd. 'Dat zou ik maar niet op fok! posten, dat is zó afgezaagd'.
We ruimen de tafel af. Oudste weet er nog eentje voor fok!, beweert hij, 12 jaar jong. 'Ey chick, ik heb het koud. En jij bent hot dus dat komt mooi uit!'. Daarmee zal ik wel winnen, hij weet het zeker. We zullen zien.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
We zitten te eten, we babbelen over van alles en nog wat. Ik vertel ze over de wedstrijd op fok!. Je kunt een boek winnen wanneer je je beste pick up line plaatst.I think we have a winner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongste vraagt wat dat is, een pick up line. Waarop mijn oudste 'ey chickie wil jai samen met mai fietsuh' zegt. We lachen erom. 'Doen ze dat weleens bij jou mama?', vraagt hij me. Ik denk even na. Een van de mooiste die ik ooit gehoord heb was in het Italiaans. De broer van mijn vriend fluisterde 'siete dolce' in mijn oor. Hij droeg een stropdas en sprak Italiaans, een goede combinatie. Nadat hij een paar dagen later op een feestje dronken tegen z'n broertje 'jouw vriendin hoort bij mij, broertje' zei, was een rel geboren.
'Mooie benen, lopen die straks met mij mee?', de vadsige, zweterige man keek me hoopvol aan. Ik kreeg het voor elkaar hem beleefd maar doeltreffend af te wijzen.
Mijn jongste zoon lacht. 'Wat een loser', zegt hij. Ik lach met hem mee. 'Zo gaat dat, mannen zijn zelden origineel'. Mijn oudste roept, 'net als die ene keer op de tennisbaan! Die man zei, 'tennis jij ook?' terwijl je met ons aan het tennissen was!'. Ik grinnik bij de herinnering.
'Maar hoe ging dat dan met jullie?', vraagt jongste, terwijl hij naar de foto van vriendlief kijkt. Ik graaf in in mijn herinnering. 'Fuck! I think i'm falling in love with you!', zei hij terwijl me verbijsterd aankeek. 'Wat is het laatste dat hij tegen je zei voordat hij dood ging, mama?', vraagt jongste. 'Bonjour', wat hij altijd als afscheid zei', is m'n antwoord.
'Die ene trainer was ook grappig', mompelt oudste tussen 2 happen door. 'Oh ja! Die was ik alweer vergeten', zeg ik. Ik stond naar een tennisles te kijken. Achter glas, 10 meter en 2 deuren verderop. Jongste had zijn tennisbal even in mijn handen gedrukt. De trainer kwam naar me toe lopen en zei; 'is dat een bal van mij?'. Ik kon niet anders dan glimlachen. Dan: 'ik wist wel dat die bal niet van mij was, maar ik wilde even je lach zien'.
'Doe je dat zelf ook weleens mama? Wanneer je een leuke man ziet?'. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, da's mijn stijl niet', antwoord ik. Jongste trekt een diepe rimpel in zijn voorhoofd. 'Maar je praat weleens met mannen, toch?'. Ik knik met volle mond, slik m'n eten door. 'Dan zeg ik gewoon, lekker weertje hé?', of 'wat een weer hé', wanneer het prutweer is'. Oudste slaat zich voor z'n voorhoofd. 'Dat zou ik maar niet op fok! posten, dat is zó afgezaagd'.
We ruimen de tafel af. Oudste weet er nog eentje voor fok!, beweert hij, 12 jaar jong. 'Ey chick, ik heb het koud. En jij bent hot dus dat komt mooi uit!'. Daarmee zal ik wel winnen, hij weet het zeker. We zullen zien.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
quote:Heel subtielOp vrijdag 22 oktober 2010 14:12 schreef Lutte het volgende:
* Lutte schrijft naam en 06 op bierviltje.
En dan 'Hee, je bent je bierviltje vergeten!' tegen een jongen zeggen als hij opstaat en aan dreigt te lopen.
Juup, waargebeurd.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
We zitten te eten, we babbelen over van alles en nog wat. Ik vertel ze over de wedstrijd op fok!. Je kunt een boek winnen wanneer je je beste pick up line plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongste vraagt wat dat is, een pick up line. Waarop mijn oudste 'ey chickie wil jai samen met mai fietsuh' zegt. We lachen erom. 'Doen ze dat weleens bij jou mama?', vraagt hij me. Ik denk even na. Een van de mooiste die ik ooit gehoord heb was in het Italiaans. De broer van mijn vriend fluisterde 'siete dolce' in mijn oor. Hij droeg een stropdas en sprak Italiaans, een goede combinatie. Nadat hij een paar dagen later op een feestje dronken tegen z'n broertje 'jouw vriendin hoort bij mij, broertje' zei, was een rel geboren.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |