quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:56 schreef zalkc het volgende:
Ik heb nu wel een nieuwe voor het arsenaal
"ik heb een prijswinnende openingszin"
Tof! Ook de andere winnaars gefeliciteerd!!
Ik kwam een keer een meisje tegen op het station met wie ik op de basisschool heb gezeten, en toen ik zei 'volgens mij ken ik jou', reageerde ze alsof ze dat voor de honderdste keer hoorde die week en er echt geen zin in had ('nee, ik denk het niet hoor'). Toen ik haar naam zei had ze door dat ik haar echt herkende, en toen hebben we in de trein nog even zitten praten. Het was wel komisch dat ze in eerste instantie zo lomp reageerde aangezien ik in groep 4/5 echt smoorverliefd op haar was.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef Ivo1986 het volgende:
"Ken ik jou niet ergens van?"
Dat is wel vaak zo!_!
Vandaag anders raak. Misschien kwam het door mn looks, zou ook kunnen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef shiznuts het volgende:
'Roken', wat een walgelijk en not-sexy/not-interesting onderwerp van opening zeg.
Zeg gewoon dat haar haar leuk zit en vraag of ze net een reis gewonnen heeft ofzo, want ze straalt zo... laat vallen dat je zelf zo dol bent op reizen. De meeste vrouwen kicken nu eenmaal op complimentjes en avontuur.Schwing!
Die klap in je gezicht zeker?quote:
Als mannen bij mij een biertje proberen te krijgen, dan draai ik dat verhaal altijd om dat ze voor mij een biertje gaan halen uiteindelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Niet zozeer een pick-up line...
Loop naar dame in kwestie toe, tik op haar linkerschouder (bv) en passeer haar rechts. Als je een beetje mazzel hebt kun je haar zo een heel rondje laten draaien voor ze je voor zich ziet staan, en dat is ruim voldoende voor een vecht- of vluchtreactie (geen overbodige luxe voor de gemiddelde fokker).
Mocht je het tot daar overleefd hebben, dan zeg je tegen de dame in kwestie: Hai, ik hoop dat je me mijn vrijpostigheid kunt vergeven, maar ik heb toch wel zo'n enorme dorst!
Dan kunnen er drie dingen gebeuren:
- ze gaat er lachend in mee en gaat met je mee naar de bar om daar een biertje voor je te halen,
- je hebt zojuist een gesprek aangeknoopt
- het blijkt een (voor dat specifieke moment) stom wijf die haar moeder gisteren heeft begraven en net een spontane abortus heeft gehad op het damestoilet. Dan zit je er soms effe niet op te wachten, kan gebeuren.
En ja, dit soort dingen werken nou echt. Dus doe er je voordeel mee
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die klap in je gezicht zeker?En hoe voelde dat, die keiharde realiteit?
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Tsja. Je bent zo vol van je eigen gelijk. Blijf er maar in geloven dan.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Als mannen bij mij een biertje proberen te krijgen, dan draai ik dat verhaal altijd om dat ze voor mij een biertje gaan halen uiteindelijk
Hij: Zei je nou dat je een biertje voor me gingen halen?
Ik: He wat? Ga je een biertje voor me halen?
Hij: Nee, jij gaat een biertje voor mij halen!
Ik: Hè? Jij ging toch een biertje voor mij halen?
Hij: Kom nou maar mee naar de bar, dan haal ik een biertje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |