quote:Inderdaad ja.Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef MelR het volgende:
misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat de meeste openingszinnen beter bij mannen passen dan bij vrouwen...en dan niet alleen de seksistische maar ook de gewone?!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn meer verhaaltjes, niet echt zinnen.
99% van dit topic staat in deze lijst:Allemaal prima, maar dit is een prijsvraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De discussie of iets wel of niet een originele openingszin is kan je misschien in een eigen topic houden
Daarbij, bij het stemmen zal er echt wel op gelet worden, heb een beetje vertrouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-10-2010 17:19:17 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef MelR het volgende:
wat k zelf welleens gedaan heb: als je n lekker ding in een discotheek zoekend om zich heen ziet kijken of zelfs met drankjes in zn handen..
zwaaien! (of naar hem toe lopen)
zeggen: hier ben ik hoor!,
(in geval van drankje) dankjewel voor het drankje
(of in geval van geen drankje in handen) zullen we wat gaan drinken?
quote:Die faalt zo hard...Op donderdag 21 oktober 2010 18:09 schreef Ferdii het volgende:
"wist je dat een mens 101 botten in het lichaam heeft?"
"wil je er 1 bij?"
quote:Hij werkt anders vaak genoeg
quote:Welk bot ga je er dan bij doen?Op donderdag 21 oktober 2010 18:09 schreef Ferdii het volgende:
"wist je dat een mens 101 botten in het lichaam heeft?"
"wil je er 1 bij?"
quote:onderarmpjeOp donderdag 21 oktober 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welk bot ga je er dan bij doen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De meeste van de openingszinnen zijn geweldig! Hiermee kun je als man de hele avond gratis drinken. Je hoeft alleen maar op het juiste moment je mond open te doen.
quote:Ja ik denk namelijk dat de meeste chicks die hun middelbare school hebben afgemaakt wel weten dat hetgeen waar jij op doelt geen bot bevatOp donderdag 21 oktober 2010 18:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hij werkt anders vaak genoeg![]()
/edit,
wel een chick zoeken zonder enige opleiding, anders krijg je een semi intelligent antwoord terug![]()
quote:Als je je echte onderarm bedoelt; daar zitten 2 botten in (en dan heb ik het nog niet eens over de botten in je vingers/hand die er dan ook in moeten)
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik denk namelijk dat de meeste chicks die hun middelbare school hebben afgemaakt wel weten dat hetgeen waar jij op doelt geen bot bevat
quote:Nee, minstens twee keer zoveel volgens mijOp donderdag 21 oktober 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
En het menselijk lichaam heeft ook geen 101 botten.
quote:Dit antwoord geeft precies aan waarom er zoveel maagden op fok zittenOp donderdag 21 oktober 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
En het menselijk lichaam heeft ook geen 101 botten.
quote:Lezen is ook moeilijk:Op donderdag 21 oktober 2010 18:17 schreef Ferdii het volgende:
"hoi ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin...."
Dat die nog niet genoemd was
Iets serieuzere:
Bij de bar glaasje met ijsblokjes halen, deze voor de dame in kwestie neergooien terwijl zei kijkt. Dan zeggen "nu is het ijs gebroken, ik ben ...." Als je een iets slimmere dame hebt kan daar nog best om lachen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:34 schreef pgrferrari het volgende:
Jij hebt een opening en ik heb zin.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef Aleria het volgende:
*gooit wat ijs op de grond, en trapt het kapot*
Zo, nu is het ijs gebroken...
quote:Uh-huh, want met 2 van die pickup-lines als die van jou is het natuurlijk instant sexOp donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit antwoord geeft precies aan waarom er zoveel maagden op fok zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |