quote:We kijken uit naar jouw originele zelf verzonnen pick up line!Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Skylark. het volgende:
Beetje jammer dat iedereen hier die standaard post en niet gewoon zelfverzonnen. Googlen kan iedereen.
quote:lolOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
'Hello! Looking for Mr. Goodbar? Here he is! Can i buy you a couple of drinks?
You must be a Libra.. What? You're Jewish?
err.. ahum.. You're place or mine?'
(Frank Zappa)
quote:Dat zijn meer verhaaltjes, niet echt zinnen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
We kijken uit naar jouw originele zelf verzonnen pick up line!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-10-2010 16:49:10 ]zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Dan zijn we benieuwd naar jouw verhalen dusOp donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn meer verhaaltjes, niet echt zinnen.
quote:die van mij staan hier niet inOp donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn meer verhaaltjes, niet echt zinnen.
99% van dit topic staat in deze lijst:
hele lijst met zinnen
quote:SerieusOp woensdag 20 oktober 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Hoi, zeg, ik moet heel nodig plassen, weet jij waar de wc is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Dale. het volgende:
[..]
Serieusdat heeft een meisje ooit aan mij gevraagd... ik dacht dat het serieus was...
![]()
Eh... ging ze daarna naar het toilet en kwam daarna weer niet meer terug bij je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef MelR het volgende:
misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat de meeste openingszinnen beter bij mannen passen dan bij vrouwen...en dan niet alleen de seksistische maar ook de gewone?!Tja, vrouwen hoeven alleen maar een beetje mooi op te zitten en met de oogjes knipperen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |