quote:Spreek jij alleen chicks aan op lan-party'sOp donderdag 21 oktober 2010 00:49 schreef rijsttafel het volgende:
Een compilatie van mijn beste openingszinnen. Beproefd en lukt altijd! Inclusief tips!
Begin met een interessant feitje om je intellect te tonen
- Wist je dat een mier 10 keer zijn eigen gewicht kan dragen? Ik wou dat ik een mier was, dan kon ik je over de drempel tillen.
Nonchalant doen over je werk
- *in de kroeg met leuk een nummer van DJ Thiesto op* Tof nummer, hè? Al moet ik zeggen, het is 1 van m'n mindere.
Tonen dat je veel fantasie hebt
- Ik zou willen dat we in de wereld van Starwars leefden, dan had ik tenminste wel een goede wingman en een groot lightsaber gehad.
Laten merken dat je een beter geheugen hebt dan de ander
- Ken je me nog? Nee? Gelukkig maar.
Als al het andere tegenzit, werkt deze altijd bij vrouwen met een pittig kort kapsel
- Ik ben niet wanhopig, ik ben een vliegtuig.
quote:Chicks op lanparty's is een contradictio in terminisOp donderdag 21 oktober 2010 01:42 schreef superbad het volgende:
[..]
Spreek jij alleen chicks aan op lan-party's![]()
![]()
quote:Waarmee je dus aangeeft dat er minstens 4 vrouwen zijn die je net zo mooi vindtOp donderdag 21 oktober 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik een cent kreeg voor iedere keer dat ik een vrouw zag zo mooi als jij, dan had ik nu een stuiver.
quote:Ja maar, ja maar, das toch heul niet veelOp donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarmee je dus aangeeft dat er minstens 4 vrouwen zijn die je net zo mooi vindt
Daar zou ik niet voor vallen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:49 schreef rijsttafel het volgende:
Een compilatie van mijn beste openingszinnen. Beproefd en lukt altijd! Inclusief tips!
Begin met een interessant feitje om je intellect te tonen
- Wist je dat een mier 10 keer zijn eigen gewicht kan dragen? Ik wou dat ik een mier was, dan kon ik je over de drempel tillen.
quote:Wij vrouwen willen graag uniek zijnOp donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, das toch heul niet veel
Jaloerse wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |