quote:Het is even wennen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
hmm... is het goed of slecht die nieuwe lay out?
quote:ach...
quote:Waarom zou je moeten solliciteren?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik haat solliciteren. 't Is dat het af en toe moet, maar anders...
quote:Ik gebruik het al een maand en ik wil niet meer terug. Het is even wennen, maar die autorefresh is relaxtOp dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
hmm... is het goed of slecht die nieuwe lay out?
quote:Omdat het ervaring in m'n toekomstige veld betekent. En ik moet het vooral van mezelf.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten solliciteren?
[..]
Ik gebruik het al een maand en ik wil niet meer terug. Het is even wennen, maar die autorefresh is relaxt.
quote:Ik heb nu ook groter lettertype in de topiclistOp dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga een beetje betalen om dan dingen in te stellen waarvan ik mijn god niet weet wat ik moet doen
quote:Tja, als het van jezelf moet, dan moet het heOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat het ervaring in m'n toekomstige veld betekent. En ik moet het vooral van mezelf.
quote:Waar?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:34 schreef Ayca het volgende:
Ik heb vandaag ook een sollicitatiegesprek.
quote:Ja.
quote:Bij de Appie?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:05 schreef Ayca het volgende:
Misschien kom je me wel tegen bij mijn nieuwe baantje.
Als ik aangenomen word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |