quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vermom jezelf als man. Altijd een goed begin.
quote:Oh, dat wel. Had ik er nooit achter gezocht.Op woensdag 20 oktober 2010 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zal vast wel 'verman jezelf' moeten zijn..
quote:Ik vind van niet.Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef vergezocht het volgende:
Volgens mij is "nu moest ik" grammaticaal incorrect. Het is "toen moest ik", of "nu moet ik"
quote:mooizo,Op woensdag 20 oktober 2010 17:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb het overleefd en heb koffie in huis.![]()
Het was koud onderweg en ik moest een tractor ontwijken. Maar ik heb het gehaald.
quote:was het nog wel goed dan?Op woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mijn koffie is op en ik had geen zin om naar de supermarkt te gaan, dus nu moet ik het doen met een pak koffie dat ik ooit gekregen heb, maar nog nooit gebruikt heb.
quote:ja, zoiets dacht ik dus ook.Op woensdag 20 oktober 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, daarom was het ook vies
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
jij hoorde bij die schavuiten?
quote:OkOp woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
In Hurdegaryp hebben we ook twee rivaliserende bendes.
Zo hebben we noord-side, de bende die vooral aanhang heeft ten noorden van het station, alhoewel daar bijzonder weinig bebouwing is.
South-side, de bende met de meeste aanhang, vooral ten zuiden van het station, daar ben ik de bendeleider van.
Vorige week zijn we met 12 man erop getrokken en hebben we wel 2 kilo kersen gestolen uit de boomgaard van mevrouw Joostma, een een iemand van ons heeft zelfs een wietplantage op zolder met 4 plantjes i.p.v. de toegestane 3.
En we hebben de dorpsagent uitgemaakt voor 'snor', toen zijn we wel hard weggerend hoor. Hij werd helemaal rood van woede. We hebben met deze bazenactie zelfs de dorpsbode gehaald, op pagina 21 was maar liefst 4 alinea's aan ons gewijd.Dat kwam ook omdat er de week erop fanfare zou zijn, anders hadden we minstens op bladzijde 16 gestaan.
![]()
Ook hebben we een keer allemaal stenciltjes laten drukken met de tekst 'Wie dit leest is gek' en hebben we meneer pastoor uitgemaakt voor pedofiel, gek genoeg werd hij niet boos, maar gaf hij ons allemaal 20 euro als we hier verder onze mond over zouden houden.Nou ja, dat hebben we dan maar gedaan, want we zijn wel bendeleden en eckte bazen natuurlijk, maar niemand van ons wil later in de hel belanden.
quote:stout hoorOp woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zo hebben we noord-side, de bende die vooral aanhang heeft ten noorden van het station, alhoewel daar bijzonder weinig bebouwing is.
South-side, de bende met de meeste aanhang, vooral ten zuiden van het station, daar ben ik de bendeleider van.
Vorige week zijn we met 12 man erop getrokken en hebben we wel 2 kilo kersen gestolen uit de boomgaard van mevrouw Joostma, een een iemand van ons heeft zelfs een wietplantage op zolder met 4 plantjes i.p.v. de toegestane 3.
En we hebben de dorpsagent uitgemaakt voor 'snor', toen zijn we wel hard weggerend hoor. Hij werd helemaal rood van woede. We hebben met deze bazenactie zelfs de dorpsbode gehaald, op pagina 21 was maar liefst 4 alinea's aan ons gewijd.Dat kwam ook omdat er de week erop fanfare zou zijn, anders hadden we minstens op bladzijde 16 gestaan.
![]()
Ook hebben we een keer allemaal stenciltjes laten drukken met de tekst 'Wie dit leest is gek' en hebben we meneer pastoor uitgemaakt voor pedofiel, gek genoeg werd hij niet boos, maar gaf hij ons allemaal 20 euro als we hier verder onze mond over zouden houden.Nou ja, dat hebben we dan maar gedaan, want we zijn wel bendeleden en eckte bazen natuurlijk, maar niemand van ons wil later in de hel belanden.
quote:Belhamel, met je strekenOp woensdag 20 oktober 2010 17:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
![]()
quote:Max havelaarOp woensdag 20 oktober 2010 14:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mijn koffie is op en ik had geen zin om naar de supermarkt te gaan, dus nu moet ik het doen met een pak koffie dat ik ooit gekregen heb, maar nog nooit gebruikt heb.
Ik drink normaal gesproken espresso koffie van Lavazza of anders Max Havelaar.
Nu dus dit merk 'FAVOR' geprobeerd, dit is dus echt ranzig.![]()
Nu zit ik dus zonder koffie, want dit FAVOR krijg ik niet door m'n strot. Zonder koffie kan ik niet wakker worden en als ik niet wakker ben heb ik geen energie naar de supermarkt te fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |