Vond ik ook wel, maar dat einde.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:22 schreef speknek het volgende:
Ik vond hem echt fantastisch, een van de beste films van de laatste jaren. Heb een paar keer hardop gelachen, en nieuwe signature nu. Mijn vriendin vond de film zwaar klote. YMMV schijnbaar.
Idd, ik dacht dat het meer rechtszaak zou zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Trailer geeft een heel ander beeld.
Het einde op zich was prima, ik denk dat we allemaal gewoon lekker langer in de film wilden blijven en ons eruit gekegeld voelen. Compliment voor de film dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Einde is echt bagger ja. Veel te abrupt.
Hadden ze echt veel beter kunnen doen, dit maakt wel een beetje de film kapot.
Nee het einde voelde zo gehaast. Dat heb ik altijd met van die eindes waarbij je tekst in het beeldscherm krijgt die je vertellen hoe het verder is gegaan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:08 schreef skudkind het volgende:
[..]
Het einde op zich was prima, ik denk dat we allemaal gewoon lekker langer in de film wilden blijven en ons eruit gekegeld voelen. Compliment voor de film dus.
Welke dan? tips? Laatste tijd nogal uien in de bios namelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:44 schreef Loodje het volgende:
Ik had er meer van verwacht na al dat hypen van de Amerikanen. Ik vond hem een beetje tegevallen. Geen slechte film, maar heb er recentelijk betere gezien
Het is idd een slecht filmjaar. Heb geloof ik maar 1 of 2 films gezien die ik echt geweldig vond. Kickass is daar een van. Inception was ook niet wat ik er van verwachtte, al moet je die wel in de bios zien eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Welke dan? tips? Laatste tijd nogal uien in de bios namelijk.
Kickass was inderdaad een film waarvan ik weinig verwachtte maar die me toch heel erg heeft verrast. Stuk minder kinderachtig en gewoon harde actie.quote:Op zondag 7 november 2010 01:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is idd een slecht filmjaar. Heb geloof ik maar 1 of 2 films gezien die ik echt geweldig vond. Kickass is daar een van. Inception was ook niet wat ik er van verwachtte, al moet je die wel in de bios zien eigenlijk.
Idd Inception was wel een film voor de bios maar sloeg mij niet zo achterover als toen ik The Matrix voor het eerst zag. Misschien is The Town wat maar ik twijfel nog. Bedankt voor de tip Kickassquote:Op zondag 7 november 2010 01:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is idd een slecht filmjaar. Heb geloof ik maar 1 of 2 films gezien die ik echt geweldig vond. Kickass is daar een van. Inception was ook niet wat ik er van verwachtte, al moet je die wel in de bios zien eigenlijk.
Dat vind ik zo stom in die film. Je hoort dat hij met de muis klikt. Maar zn cursor staat niet op Refresh.quote:Op zondag 7 november 2010 13:42 schreef speknek het volgende:
Ik vond het einde ook prima, je ziet duidelijk dat ie een epiphany krijgt, dat zich vervolgens uit in het f5en van z'n vriendschapsverzoek. Dat zegt eigenlijk genoeg, veel meer hoef je dan niet meer te zien vond ik.
Die percentages waren gebaseerd op het aantal aandelen binnen het bedrijf en de hoeveelheid aandelen waren flink toegenomen waardoor die 35% opeens 0.3% was geworden. Zal wel juridisch dichtgetimmerd zijn hoorquote:Op zondag 7 november 2010 14:26 schreef Stefan het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat contract. Hoe kon hij van 35 procent ineens naar 0,3 procent gaan en dat dat nog eens rechtsgeldig was ook.
Het feit dat het schikking bedrag niet wordt genoemd geeft aan dat deze meneer zich geen zorgen hoeft te maken over zijn financiele toekomstquote:Op zondag 7 november 2010 14:38 schreef Stefan het volgende:
Ja, maar geen rechter zal Zuckerberg & Co er mee laten wegkomen. Hij was zelf ook een lul dat hij niet het contract las natuurlijk. Maar goed, hij kreeg naar verluidt een miljard dollar en 5 procent aandelen dus das niet verkeerd voor een paar duizend dollar investerig.
Hij had waarschijnlijk als enige een contract ondertekend waarbij hij die aandelen met anderen moest delen mocht daar sprake van zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 14:26 schreef Stefan het volgende:
Ik snap nog steeds niks van dat contract. Hoe kon hij van 35 procent ineens naar 0,3 procent gaan en dat dat nog eens rechtsgeldig was ook.
Eigenlijk wel zijn eigen fout, maar vind die vergoeding wel terecht.quote:Op zondag 7 november 2010 14:38 schreef Stefan het volgende:
Ja, maar geen rechter zal Zuckerberg & Co er mee laten wegkomen. Hij was zelf ook een lul dat hij niet het contract las natuurlijk. Maar goed, hij kreeg naar verluidt een miljard dollar en 5 procent aandelen dus das niet verkeerd voor een paar duizend dollar investerig.
Wat had je verwacht dan? Het was eigenlijk wel precies wat ik verwacht had en zeker wat ik gehoopt had.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
50 minuten aan het kijken, de film is nu al heel anders dan ik had gedacht.
Ah, ik kijk nooit trailers.quote:Trailer geeft een heel ander beeld.
Een enorme klootzak a la Gordon Gekko. Maar in feite was Zuckerberg gewoon een naieve nerd die door de juiste mensen werd geholpen. Denk zeker dat die Napsterdude belangrijk is geweest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |