quote:Als voorpremière inderdaad. Maar hij komt morgen pas uit.
quote:jij hebt echt teveel van die foute reclames gezien. Ik kijk echt alles gedownload: 100% kwaliteit, beste beeld etc.Op woensdag 20 oktober 2010 15:19 schreef rishi120 het volgende:
[..]
In de bioscoop onder het genot van een drankje!
Daar waar je gaat genieten van een film... niet thuis achter de PC...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]En de film duurt al twee uur! Maar die vliegen inderdaad om. Best knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Stoere jongen hoor...Op donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
jij hebt echt teveel van die foute reclames gezien. Ik kijk echt alles gedownload: 100% kwaliteit, beste beeld etc.
Ik ga best geregeld naar de bioscoop maar vooral het geluid is echt slecht aangezien het gewoon stereo is.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
jij hebt echt teveel van die foute reclames gezien. Ik kijk echt alles gedownload: 100% kwaliteit, beste beeld etc.
Ik ga best geregeld naar de bioscoop maar vooral het geluid is echt slecht aangezien het gewoon stereo is.
quote:Het voelt als 1 uurOp donderdag 28 oktober 2010 21:23 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
En de film duurt al twee uur! Maar die vliegen inderdaad om. Best knap
quote:Ik vond die een stuk minder hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 11:41 schreef rubje het volgende:
Ook ik heb de film inmiddels op dvd gezien en ik vond het niet echt byzonder.
Beetje standaard film die iig minder boeide dan bijvoorbeeld Pirates of Silicon Valley.
Dat gevoel had ik ook! Ineens kwam het einde met de tekst van wat er uit de rechtzaak kwam, en ik dacht 'huh, hij moet nog een uur!'. Terwijl ik van veel mensen hoorde dat het langdradig was. Niet dus.quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het voelt als 1 uur
ja je gaat er toch vanuit dat een zanger niet kan acteren.. maar goed, hij blijft aantonen dat ie het wel kan.quote:Op maandag 1 november 2010 10:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het een topfilm, beste die ik dit jaar al heb gezien (Inception, Kick-Ass en Scott Pilgrim vond ik niet helemaal aan hun sowieso wat overdreven hype voldoen)
Goede muziek, knap acteerwerk en vooral een erg sterk script. Regie was ook goed, maar nergens opvallend of erg aanwezig, wat op zich ook wel een talent is. Iig. herpakt Fincher zich (voor mij dan toch) na Benjamin Button wat ik eigenlijk een pompeuze misser vond.
Ik begrijp trouwens niet goed waarom er bij Timberlake steeds moet gezegd worden dat zelfs hij goed is. Het is zeker niet zijn eerste acteerrol en in zijn vorige rollen was hij ook gewoon altijd goed (soms waren de films wat matiger, maar dat was niet zijn schuld). Ik had mijn vragen bij Eisenberg, die speelt altijd hetzelfde personage, maar die is hier echt wel goed en bewijst mijn ongelijk.
Ik ben best wel een grote fan van Sorkin en wist na 2 minuten al dat ik de film geweldig zou vinden (wat bij Sorkin altijd het geval is).
Klopt, dat begint me ook al een beetje te storen. In de film Alpha Dog had JT een grote rol en hij deed dat met verve.quote:Op maandag 1 november 2010 10:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp trouwens niet goed waarom er bij Timberlake steeds moet gezegd worden dat zelfs hij goed is. Het is zeker niet zijn eerste acteerrol en in zijn vorige rollen was hij ook gewoon altijd goed (soms waren de films wat matiger, maar dat was niet zijn schuld).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |