In combi met spugen kan ik je weinig zeggen, maar ik ben wel blij dat we het gedaan hebben. Stef's hoofd is nog steeds platter dan gemiddeld, maar hij had elders vervormingen die wel weg zijn gegaan. Dat is voor ons al mooi

En bedenk je dat je, als het allemaal erg tegenvalt, altijd nog de brui eraan kunt geven. Aanmeten kan maar even, dus als je dat niet tijdig doet is je kans verkeken, maar niemand kan jou vertellen hoe je ermee om moet gaan.
Stef was een buikslapertje, dus die kon alleen overdag zijn helm op en dat heeft de werking wel beïnvloed. Zo kun je natuurlijk meer vaeiaties bedenken op 'dan wel, dan niet'. Mijn ervaring is dat wij er uiteindelijk meer voor zijn gegaan als we vooraf gedacht hadden, maar de eerste anderhalve maand ofzo zijn we minder streng geweest daarin omdat er juist toen hij moest wennen een hittegolf was en dat vond ik niet fijn in het kader van oververhitting.
Ohja, en Stef's oortjes zijn bijna altijd gelijk geweest, alleen de allerlaatste meting voor hij zijn helm kreeg was er ineens toch een afwijking. De helm zat er toen toch al aan te komen, maar als we daar niet al mee bezig waren geweest waren we te laat geweest. Oftewel: afwijking aan de oren zóu nog kunnen ontstaan.