Die kunnen lekker blijven lopen, maar omdat de meerderheid de andere kant op gaat zullen ze alleen maar achteruit gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dus feitelijk moeten alto's met een raket naar een rechtsdraaiende planeet geschoten worden ?!
Mochten ze niet met de rest van de kudde linksom willen lopen ?!
Het zonnestelsel is een fruitmand in een supermarkt vol andere fruitmanden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN, HET LEVEN IS EEN HOLOGRAM
De moord op Theo van Gogh was een inside job. Tevens een hologram.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
Begin over holografische projectie van vliegtuigen en Lambiekje heeft je rug. Altijd.
En dus?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een topic aangemaakt in TRU
Jij bent raar. Je bent echt niet normaal jij. Misschien is er wel hulp voor jou. Jij bent raar. Echt niet normaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dus?
Ik heb zoveel topics aangemaakt in TRU:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Vooral doorgaan met die beledigingen! Dan zal ik je even gaan bevoodoo'en en astraal vernederen!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
Jij bent raar. Je bent echt niet normaal jij. Misschien is er wel hulp voor jou. Jij bent raar. Echt niet normaal.
Doe nog 1x hard tegen deze fan van Zanger Petro dan. Wij Petroļanen komen voor elkander op.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent raar. Je bent echt niet normaal jij. Misschien is er wel hulp voor jou. Jij bent raar. Echt niet normaal.
Alle graancirkels in Engeland zijn massagraven gevuld met Petroļanen die ik heb omgelegd. Je bent gewaarschuwd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe nog 1x hard tegen deze fan van Zanger Petro dan. Wij Petroļanen komen voor elkander op.
HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Kun je nagaan hoeveel fans Zanger Petro daadwerkelijk heeft!Op woensdag 20 oktober 2010 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
Alle graancirkels in Engeland zijn massagraven gevuld met Petroļanen die ik heb omgelegd. Je bent gewaarschuwd.
quote:Ja jaOp woensdag 20 oktober 2010 12:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En de discussie in het topic is los hoor
Stiekem vind ik het toch gewoon interessant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |