Edit:
Voor de volledigheid: Star Wars Episode 2: Attack of the clones [deel 3]
[Dit bericht is gewijzigd door Skull-splitter op 27-05-2002 18:03]
quote:Tjah, ik denk dat ik ook nog een keer ga eigenlijk... Hij was erg gaaf.
Op maandag 27 mei 2002 17:42 schreef Ez3 het volgende:
Ik ga morgenavond lekker weer
quote:Ben ik het wel mee eens ja. Niet alleen met SW maar ook met andere groot opgezette fils (LotR bijv.) Vond de oude SW sowieso beter, maar komt ook door het gevoel wat je erbij hebt denk ik.
Nog even de stelling: In episode 4,5 en 6 werd beter geacteerd omdat er echte decors waren. Tegenwoordig wordt 95% opgenomen in een blauwe loods. En dat inspireert niet echt om je in te leven.
quote:Ouder Star Wars waren gewoon natuurlijker, op zich.
Op maandag 27 mei 2002 18:02 schreef stinkie het volgende:[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Niet alleen met SW maar ook met andere groot opgezette fils (LotR bijv.) Vond de oude SW sowieso beter, maar komt ook door het gevoel wat je erbij hebt denk ik.
quote:ben ik het mee eens
Op maandag 27 mei 2002 17:57 schreef SunChaser het volgende:
Nog even de stelling: In episode 4,5 en 6 werd beter geacteerd omdat er echte decors waren. Tegenwoordig wordt 95% opgenomen in een blauwe loods. En dat inspireert niet echt om je in te leven.
vooral Ewan McGregor heeft het daar in TPM echt moeilijk mee, dat zie je gewoon......vooral dat stukje als ie kennis maakt met JarJar....
des te beter vind ik hem in AOTC, daar zit ie gewoon perfect in zn rol, schijt aan blue screens
het kan dus wel, alleen het is moeilijker voor de acteurs dat zeker
quote:Dat vond ik juist wel, hoe hij no-nonsense zijn saber onder de kin drukt in die arena is gewoon schitterend. En zoals in een interview, die man heeft gewoon stijl van zichzelf.
Op maandag 27 mei 2002 18:11 schreef SunChaser het volgende:
Het vergt gewoon veel van je als acteur. Daarom van die Haydensen ook door de mand. Al vind ik Samuel L Jackson ook niet overtuigend als Bad Motherfucker Jedi.
quote:Palpatine is die oude gast die later de emperor wordt
Op maandag 27 mei 2002 18:29 schreef Kwartjuh het volgende:
LOL! wat een arrogantie...btw, wie is die Palentine ofzoets?
ik vind dat moment dat SLJ in gesprek is met Dooku super, midden op het slagveld, Jedi's worden ingesloten en doen allemaal op rij hun lightsabers uit.....cool wat SLJ dan zegt
btw vanaf de dood van Shmi vind ik Anakin echt wel goed spelen hoor,
alleen op het begin af en toe wat 'knullige' dialogen maar dat ligt niet echt aan de acteurs...
Ewan McGregor verdient toch de meeste waardering van mij: hij IS gewoon eindelijk echt de Obi Wan die we ook in IV zien.....ook omdat hij in TPM juist het minste acteert van iedereen vind ik hem nu juist zo goed
en daarnaast vind ik het goed gedaan om te laten zien dat Yoda het sterkste is met de Force.....voor het gevecht gaat beginnen merk je gewoon aan hem dat hem niks zal gebeuren.......Dooku kan doen wat ie wil, Yoda zal nooit wat gebeuren.
Yoda blijft daarom ook later als 1 vd enige Jedi's over.......dat Obi Wan ook overleeft is gewoon een beetje geluk denk ik, want hij is juist niet zo strong with the force, mede door hem wordt Anakin nl Darth Vader
[Dit bericht is gewijzigd door Bolderbast op 27-05-2002 18:43]
quote:Palpatine is de Emperor uit delen 5 en 6.
Op maandag 27 mei 2002 18:29 schreef Kwartjuh het volgende:
btw, wie is die Palentine ofzoets?
quote:hij verdient wel nog een 1 op 1 gevecht in EpIII
Op maandag 27 mei 2002 18:26 schreef SunChaser het volgende:
Hij heeft ook gevraagd om in deel 3 vechtend ten onder te gaan, niet dat hij door een droid in zijn rug wordt geschoten.
veel te weinig actie gehad in II
quote:Maar wat zegt hij dan? Ik kan me het niet meer herinneren..
Op maandag 27 mei 2002 18:35 schreef Bolderbast het volgende:[..]
Palpatine is die oude gast die later de emperor wordt
ik vind dat moment dat SLJ in gesprek is met Dooku super, midden op het slagveld, Jedi's worden ingesloten en doen allemaal op rij hun lightsabers uit.....cool wat SLJ dan zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |