Dit vind ik altijd zo kansloos hé... en nu is direct je vriendin..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:55 schreef BrinkydeBMW het volgende:
.. lekker naakt in bed en hebben gister dus liggen neuken:) (ja en het is nu mijn vriendin)
Dat is bij zulke typetjes voorwaarde om te neukenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:01 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo kansloos hé... en nu is direct je vriendin..
Als er een relatie uit voortkomt is het geen one night stand meer.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:12 schreef Desunoto het volgende:
Relaties die voortkomen uit one night stands.
Eigenlijk... Jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:06 schreef L.no het volgende:
Zijn er ook andere redenen waardoor ze jouw vriendin is naast dat ze er goed uitziet en jullie geneukt hebben?
Zoals ehm.. verliefd zijn, haar persoonlijkheid?
Just asking.
Jullie ervaringen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:01 schreef LePoo het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Wat wil je nou precies weten? Hoe dit de verstandhouding heeft veranderd?
Gaan jullie anders met elkaar om? Is het opgebloeid tot een relatie? Of kun je elkaar niet meer
Of bedoel je echt hoe de seks was? In dat geval; mijn god, wat sneu.![]()
![]()
![]()
Seks met je huisgenoot is als seks met een ieder ander, afhankelijk van hoe de ander presteert.
Probeer je hier nu gewoon stoer te doen dat je seks heb gehad ofzo?
Lijpe shitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja nou. Er was dus een huisgenote. En de overige 8 waren weg en toen kwam ze bij mij in bed liggen. Anders voelde ze zich zo alleen. Toen heb ik haar hersens tot moes Geneukt.
Eens:D maar als je je huisgenote 5 jaar kent en er chemie is en vriendelijk en lief is wat ook mijn vriendin nu is... Give it a shot zeg ik danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ken de problematiek. Enerzijds is het heel lastig als ze het na een paar keer toch niet helemaal is, en is het ook lastig als ze het wel helemaal is, want dan woon je bijna meteen samen. Anderzijds is het ook heel makkelijk gevoelens ontwikkelen wanneer je elkaar vaak ziet in een huiselijke omgeving met vaak ongedwongen sfeer enzo.
Volgens mij moet je het er niet om laten, maar moet je de lat wel iets hoger leggen dan voor wat je uit de kroeg meesleurt. Het geeft toch spanningen in huis als je dezelfde week weer eentje meesleurt uit de kroeg, of bij een andere huisgenote in bed kruipt. Dan kun je beter verhuizen.
Dat gaat snel!quote:
Uiteraard, voor de liefde moet alles wijken. Ik doelde vooral op de situaties dat het niet om de echte liefde gaat maar dat er juist door de huissituatie verlangen ontstaat. Dan kun je het beter laten. Maar goed dat is mij ook nooit helemaal gelukt en is verhuizen wel eens de beste optie gebleken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Eens:D maar als je je huisgenote 5 jaar kent en er chemie is en vriendelijk en lief is wat ook mijn vriendin nu is... Give it a shot zeg ik dan
Ik ook niet zo, maar ik ben dan ook weer niet van de chemie die er 5 jaar over doet.quote:Niets ten nadele van jou post hoor
Ik ben eigenlijk ook niet zo iemand van uit de kroeg halen :$
Oh, ik schrok al. Leek alsof je zat te pronken in je OP.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:23 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Eigenlijk... Jaonder andere dingen die jij dus noemt
Een vriend van me heeft gehad dat hij de dag na zijn verhuizing zijn badjas kwijt was. Loopt een vriend van hem die meehielp verhuizen daar in rond omdat die van de gelegenheid gebruik had gemaakt om meteen maar bij een van zijn nieuwe huisgenootjes in bed te duiken. En die jongen die zat altijd al achter iedereens huisgenootjes aan, met succes, dat wordt ook een keer vervelend.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik deed het altijd meer met huisgenoten van vrienden / vriendinnen. Kun je neuken zonder gezeur en je hebt 's ochtends ook nog iemand waar je mee kan praten aan tafel
Zulke typetjes?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is bij zulke typetjes voorwaarde om te neuken
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:42 schreef Micson het volgende:
Ik wil ook wel neuken met sommige van mijn huisgenotenHoe speel ik dat klaar TS?
hihi, is dit nou serieus? Er zijn echt geen andere redenen dan lekker neuken en mooi zijn. Die hele liefde is een product van de Duitse romantiek, lekker uitgemolken door popmuziek en films.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:06 schreef L.no het volgende:
Zijn er ook andere redenen waardoor ze jouw vriendin is naast dat ze er goed uitziet en jullie geneukt hebben?
Zoals ehm.. verliefd zijn, haar persoonlijkheid?
Just asking.
En toch heeft L.no een punt...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef tarantism het volgende:
[..]
hihi, is dit nou serieus? Er zijn echt geen andere redenen dan lekker neuken en mooi zijn. Die hele liefde is een product van de Duitse romantiek, lekker uitgemolken door popmuziek en films.
Geniaal dat vrouwen er tegen beter weten in aan vast blijven houden
Bij deze: waarom zou ik stoer doen over seks... Dat is nogal onzin en wat jij zegt: sneuquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:53 schreef LePoo het volgende:
[..]
Ervaringen met wat? Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
quote:Deze post deed het hem dat we hebben besloten vrienden te blijven:) Wij danken u zeer voor uitlegOp donderdag 21 oktober 2010 00:17 schreef LaTigresse het volgende:
Jup, ik heb ook seks met een huisgenoot gehad. Erg leuk, makkelijk () en achteraf nooit gezeur gehad. Maargoed, daar ben ik ook nooit een relatie mee begonnen, hadden we beide ook geen behoefte aan. Geen catastrofale verhuissituaties hier dus gelukkig
quote:Andermans huisgenoten ballenOp woensdag 20 oktober 2010 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft gehad dat hij de dag na zijn verhuizing zijn badjas kwijt was. Loopt een vriend van hem die meehielp verhuizen daar in rond omdat die van de gelegenheid gebruik had gemaakt om meteen maar bij een van zijn nieuwe huisgenootjes in bed te duiken. En die jongen die zat altijd al achter iedereens huisgenootjes aan, met succes, dat wordt ook een keer vervelend.
quote:EenschOp vrijdag 22 oktober 2010 13:04 schreef Adolecens het volgende:
Offtopic neuzelen en kamers regelen doe maar ergens anders
quote:tis wel handigOp vrijdag 22 oktober 2010 12:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Andermans huisgenoten ballen
Je eigen
quote:tja.....Op zaterdag 23 oktober 2010 17:26 schreef Chinless het volgende:
Toen we alle nog thuis woonde heb k mijn zus wellis gehad ja.
quote:Thats the spiritOp zaterdag 23 oktober 2010 18:16 schreef TR08 het volgende:
Vanavond mijn huisgenote maar eens een beurt geven
En ze is nog getrouwd ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TR08 op 24-10-2010 08:08:28 ]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 08:01 schreef TR08 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij hebt het begrepen in het leven
Brinky, de nieuwe BMW
quote:Op maandag 25 oktober 2010 09:07 schreef Catch22- het volgende:
Dit gaat backfire opleveren.
Ik wacht even
[ afbeelding ]
quote:een vrouw met een leuk karakter is wel prettig in de zin van dat je dan niet de hele tijd gezeik aan je kop hebtOp woensdag 20 oktober 2010 14:52 schreef tarantism het volgende:
[..]
hihi, is dit nou serieus? Er zijn echt geen andere redenen dan lekker neuken en mooi zijn. Die hele liefde is een product van de Duitse romantiek, lekker uitgemolken door popmuziek en films.
Geniaal dat vrouwen er tegen beter weten in aan vast blijven houden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:12 schreef Desunoto het volgende:
Relaties die voortkomen uit one night stands.
Hoe dat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef kebabkever het volgende:
meld zich ook maar even in dit topic... Echt aan te raden is het niet.
Haha... dat moet je toch echt even gaan uitleggenquote:
Nou; het heeft misschien één probleem en dat is .. dat je elkaar werkelijk waar elke dag ziet. Als vervolgens de één dan de ander gaat leuk vinden, nou het vervolg kun je bijna wel gissen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Hoe dat?
Bij mij is het 100% aan te raden
Je doet je naam wel eer aanquote:Op donderdag 18 november 2010 02:30 schreef ondeugend het volgende:
Tot nu toe zijn we elkaar eens pardoes in de badkamer naakt tegen gekomen.
En heeft hij me kennelijjk afgelopen weekend in bed gelegd.. ik mis dat stukje![]()
Verder niets aan de hand.
Uitleggen? mhh, k.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:19 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Haha... dat moet je toch echt even gaan uitleggen
[..]
Nou; het heeft misschien één probleem en dat is .. dat je elkaar werkelijk waar elke dag ziet. Als vervolgens de één dan de ander gaat leuk vinden, nou het vervolg kun je bijna wel gissen!
[..]
Je doet je naam wel eer aan
Ben je een man of een vrouw?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:21 schreef Clap het volgende:
[..]
Uitleggen? mhh, k.
Nouja, kort: Huisgenote stond te douchen, ik stond buiten de badkamerdeur te wachten tot ik de douche kon gebruiken, andere huisgenote komt ook 'in de rij' staan, en ik riep naar de huisgenote onder de douche:'Hey, als we met zn drieën douchen hoeven wij niet te wachten!'.
Huisgenotes vonden het wel goed bedacht, en een zei eigenlijk wel zin te hebben. Naja, geen probleem, ze doen beiden geen pijn aan de ogen :3
.. Ik voel me wel een beetje een slet Dx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |