quote:Waarom loop je niet ff binnen? Wie weet wat er in het verschiet ligtOp zondag 24 oktober 2010 10:59 schreef Vortix het volgende:
Haha thanks. Het helpt voor de rest ook niet echt dat mijn huisgenoot momenteel 'bezig' is met een meisje dat ik al ken sinds haar zevende
quote:Sorry...Op zondag 24 oktober 2010 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn Nilfisk doet het toch echt iets té goed zeg
quote:GecondoleerdOp zondag 24 oktober 2010 11:31 schreef Remco026 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Maar weer eens bedenken wat ik vandaag ga doen
Ik zou naar het voetbal van mijn team gaan kijken, maar alles is eruit gegooid ivm het overlijden van een van de sponsoren.
quote:OGRV en GRO hebben in de AMO beiden de C7.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
bij luchtmacht gebruitk alleen de OGRV de C7 zover ik weet. Dus werken wij op de kma ook met de C8. Veel KL'ers zijn trouwens jaloers op ons vanwege de inschuifbare kolf, het formaat en het gewicht
quote:Jawel hoor. Maar wel eentje met een handleiding.
quote:Je hebt een persoonlijk wapen, en daaraan zit een wapennummer en wapenkaartje aan verbonden.Op zondag 24 oktober 2010 14:26 schreef Iska het volgende:
Wat bedoel je met precies met 'krijgen'? Je hebt toch niet een 'eigen' wapen? (sorry, nog geen insider)
quote:je bouwd zegmaar een soort haat-liefde relatie op met dat ding. Je onderhoud je wapen beter dan jezelfOp zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Iska het volgende:
Dat's wel gaaf! En die haal je dan telkens op als je gaat werken?
quote:Onzin, gewoon afhangen dat ding, maar wel zorgen dat hij binnen handbereik is. Je mag maar een stap zetten en dan moet hij te pakken zijn. En ermee omgehangen slapen is nog grotere onzin, gewoon in je bivakzak leggen. Kan me ook niet voorstellen dat jij met je wapen op je rug hebt geslapen.Op zondag 24 oktober 2010 15:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
je bouwd zegmaar een soort haat-liefde relatie op met dat ding. Je onderhoud je wapen beter dan jezelf. Schieten ermee is vet en voor de rest heb je hem de hele dag om je rug hangen. Dat laatste is tevens ook waarom je dat ding gaat haten. Ook met graven, eten en slapen heb je dat ding om. En graven met een loshangend wapen op je rug is geen pretje.
quote:Ja, wanneer je op oefening gaat, onderhoud aan het plegen gaat, of marsen. En uiteraard naar de schienbaan gaan.Op zondag 24 oktober 2010 15:06 schreef Iska het volgende:
Dat's wel gaaf! En die haal je dan telkens op als je gaat werken?
quote:afhangen moet je bij ons niet proberen. Ons kader grijpt elke kans die ze krijgen om dat ding van je af te pakken. Heb een paar keer met ops-vest, cbrn en wapen op de borst op mn slaza gelegen. Wil toch zo snel mogelijk in mn sleuf liggen als we weer eens een nachtelijke 'aanval' krijgen.Op zondag 24 oktober 2010 15:19 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Onzin, gewoon afhangen dat ding, maar wel zorgen dat hij binnen handbereik is. Je mag maar een stap zetten en dan moet hij te pakken zijn. En ermee omgehangen slapen is nog grotere onzin, gewoon in je bivakzak leggen. Kan me ook niet voorstellen dat jij met je wapen op je rug hebt geslapen.
quote:Tijdens de opleiding iig niet. Met een beetje geluk word er wat vaard achter de modernisatie gezet en kunnen we binnen een paar jaar met de vernieuwde diemaco's werken.Op zondag 24 oktober 2010 15:32 schreef Iska het volgende:
Kan je hem ook zelf customizen? Of is dat opdracht/oefening specifiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |