quote:Ja dacht ik al. Die dummies moeten natuurlijk wel gelijksoortig qua gewicht zijn aan echt granaten, anders heb je er geen zak aan mbt oefenen skills and drills.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:29 schreef Pumatje het volgende:
Preussen dat is een Colt... verder weet ik er ook niet veel van. moet er nog les over krijgen..
in principe alles is het zelfde als bij de C8.. maar mijn dienstwapen is een Glock 17, en ja.. ook nog een C7 maar die zijn eruit gehaald bij ons.. en gebruik ik nooit.
@ rommel, die patronen zijn idd "dummies" en zijn van..kunststof met staal erin voor het gewicht denk ik.
waren er om uit te leggen hoe zo'n ding er nu uitziet etc.
De bovenste is een variant met Holle lading, zelfde principe als een RPG, alleen dan meer van het zelfde![]()
en de onderste is een KE..denk je een dartpijl in van Wolfraam die overal doorheen gaat
Mijn golfje deed even dienst als taxi voor alle zooi..het is kut een tank te moeten bepakken met een afstand
[ afbeelding ]
quote:Maakt niet uit hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef von_Preussen het volgende:
God god god, wat is mijn kennis weer beneden peil.![]()
Dank voor de info!
quote:ja iddOp zaterdag 23 oktober 2010 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja dacht ik al. Die dummies moeten natuurlijk wel gelijksoortig qua gewicht zijn aan echt granaten, anders heb je er geen zak aan mbt oefenen skills and drills.
Joue Golf steekt heel mooi af bij die Leo hahahaha
Flashback naar iets van Mr Bean en Centurion
quote:Colt Canada wel te verstaan.
quote:Wat is er mis met Kreta?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:28 schreef Remco026 het volgende:
Zoooo lekker een week vakantie. Terwijl de helft van het peloton op Kreta zit (en ik mocht niet mee) heb ik lekker een weekje vrij genomen, dat had ik wel verdiend vond ik
quote:Helemaal niks, ik mocht alleen niet mee
quote:bij luchtmacht gebruitk alleen de OGRV de C7 zover ik weet. Dus werken wij op de kma ook met de C8. Veel KL'ers zijn trouwens jaloers op ons vanwege de inschuifbare kolf, het formaat en het gewichtOp zaterdag 23 oktober 2010 21:21 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik mocht alleen niet mee
@Hoogvlieger: Opleidingen worden toch met de C7 gedraaid?
quote:Pfffft, ik krijg na de AMO of KMS ook een C8, zou me weinig boeien verderOp zaterdag 23 oktober 2010 21:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
bij luchtmacht gebruitk alleen de OGRV de C7 zover ik weet. Dus werken wij op de kma ook met de C8. Veel KL'ers zijn trouwens jaloers op ons vanwege de inschuifbare kolf, het formaat en het gewicht
quote:GefeliciteerdOp zaterdag 23 oktober 2010 21:11 schreef hoogvlieger het volgende:
maandag toets voor basisschutter op de C8 gehaaldvolgende week weer lekker bivak
quote:En veel te weinig geslapen omdat zuipen en slapen bij mij op de een of andere manier de laatste paar maanden niet echt een goede combi is.
quote:Mietje!!Op zondag 24 oktober 2010 10:51 schreef Vortix het volgende:
[..]
En veel te weinig geslapen omdat zuipen en slapen bij mij op de een of andere manier de laatste paar maanden niet echt een goede combi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |