quote:jesus, ik was ff vergeten wat een mongolen het ook alweer waren
quote:Oh geweldig... net nu ik in het sollicitatietraject zitTijdelijke sollicitatiestop (21-10-2010)
Met ingang van 21 oktober is solliciteren op functies bij de marine tijdelijk niet meer mogelijk. Dit heeft te maken met aangekondigde bezuinigingsmaatregelen bij Defensie. Hoe deze bezuinigingen precies uitvallen is nu nog niet zeker, maar ze kunnen natuurlijk ook van invloed zijn op het aantal nieuwe militairen wat in 2011 bij de marine kan instromen.
We begrijpen dat dit voor iedereen die wil solliciteren bij de marine heel vervelend is. Maar we hopen op deze manier geen verwachtingen te wekken die we misschien niet kunnen waarmaken. Hoe lang het niet mogelijk is om te solliciteren bij de marine is nu nog niet bekend. Wij verwachten dat we hierover na 2 november 2010 meer duidelijkheid kunnen geven.
Na 2 november 2010 nemen we persoonlijk contact op met iedereen die heeft gesolliciteerd voor een opleidingsplaats in 2011.
Let op, dit geldt niet voor de opleidingen die nog in 2010 starten. Voor deze opleidingen verandert niets.
quote:Gaat ook bij landmacht en luchtmacht gebeuren heb ik gister gehoord. Was te verwachten...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Cesp het volgende:
[..]
Oh geweldig... net nu ik in het sollicitatietraject zit
quote:De paarse restaurant organisatie is een heel ander verhaal. Maar weet je wat er met de prijs gebeurd bij een overheidscontract? Wat de gevolgen van aanbestedingen zijn? Hoeveel geld er links en rechts daadwerkelijk verspild word?
quote:Zelfde hier, wanneer begint jou opleiding?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef Vortix het volgende:
Als ze het flikken om mijn startdatum nog een keer te verplaatsen doe ik ze wat...
Bij wijze van spreken, want echt iets kan ik er natuurlijk niet aan doen
quote:Waarop wil je solliciteren? Want bij de TD en WD hebben ze altijd mensen nodig!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:58 schreef Cesp het volgende:
[..]
Oh geweldig... net nu ik in het sollicitatietraject zit
quote:Ik kan 31 januari beginnen, door de bezuinigingen ook later dan gepland.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef Vortix het volgende:
Ik zou eigenlijk 18 augustus begonnen zijn in Breda. Is nu verplaatst naar 7 februari. Ik heb zelfs de brief die vermeldde dat ik, als ik momenteel werk zou hebben, dat moest gaan opzeggen. Niet dat ik momenteel werk heb, maar als ze dit grapje nog een keer flikken... Dan moet ik weer een half jaar wachten![]()
Maar gezien de doorstroom/uitstroom zullen ze tegen die tijd wel weer vers bloed nodig hebben. Hoop ik dan, want anders had ik dit jaar net zo goed een master kunnen gaan doen in plaats van een minor.
quote:@jankaas020, het is nu 2010... voor 2011 is het opgeschoven... Maar laat maar jij zit bij de marine en zult op de hoogte zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarop wil je solliciteren? Want bij de TD en WD hebben ze altijd mensen nodig!
@esses: alleen voor bepaalde dienstvakken, want er is net ook weer een EMMV opgekomen.
quote:Vertrek datum al bekend?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:30 schreef Eraser127 het volgende:
heb vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik binnenkort toch nog een keer naar Afghanistan mag. In dit geval niet als avt-er, maar voor de redeployment (lees Apache's inpakken). Lekker veel voorbereidingstijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |