Deze is zo slecht nog niet eens! Je stem heeft hier best potentie, ik hoor emotie! Vooruit gang... Dat andere wat ik van je hoorde was bar vergeleken met dit. Het doet me wel wat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:13 schreef Braddie het volgende:
Net even een simon & garfunkel track opgenomen voor een maat van me(vroeg er om) maar hij is te hoog voor me, en ik vergat een stukje text:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Troubled%20Water.mp3
Zonde van die lelijke ''bends''quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Braddie het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Floyd%20Improv.mp3
Leuke foto Braddie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Rectum het volgende:
Braddie die oordeelt over andere mensen die Sweet Child of Mine spelen.
Problemen in zijn persoonlijke leven. Bradley lijkt steeds meer de afgrond op te zoeken. Nogmaals, pas daarmee op, een stap te ver en je gaat erin.quote:Schatzkebratz
33 minuten geleden
Braddie, als het ff kan he, als het FF kan, graag die video verwijderen wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN video`s van mij online gooien, THANKS!.
Dat nummer is zijn specialiteit. Sterker nog, dat nummer is zijn leven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Rectum het volgende:
Gast, lets be honest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Rectum het volgende:
#quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, lets be honest.
Voor iemand die 4 jaar speelt is het slecht.
Ik speel hem er nu met dat *langzame* stuk er uit.
Nee dat doe je nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, lets be honest.
Voor iemand die 4 jaar speelt is het slecht.
Ik speel hem er nu met dat *langzame* stuk er uit.
Ik speel hem er niet uit qua uitspelen als in snelheid en dergelijke.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet
Dat heb je een keer laten horen en dat klonk echt slechter haha
jokkebrok
jij kan ook niet improviseren want het klinkt voor elke keer voor geen meterquote:Op woensdag 8 december 2010 00:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel hem er niet uit qua uitspelen als in snelheid en dergelijke.
Maar qua met gevoel spelen wel.
Hij speelt alles zo standard, Hij doet echt nòòòòit vibrato, hij improviseert nooit wat, àltijd hetzelfde.
In dat opzicht speel ik hem er uit, vind het juist fijn om wat extra`s te doen, met gevoel te spelen, tuurlijk, ik ben een slechtere gitarist dan hij, dat weet ik zelf ook wel.
Maar ik maak meer gebruik van de gitaar dan hij, om het even zo te verwoorden.
Hij speelt altijd dezelfde dingetjes op dezelfde manier, ik speel vaak wat andere dingen(omdat ik kan improviseren en m`n scales weet, en hij niet)
Ik weet van mezelf dat ik best wel wat kan improviseren.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef genakt het volgende:
[..]
jij kan ook niet improviseren want het klinkt voor elke keer voor geen meter
je weet volgens mij echt niet waar je over praat je komt net kijken man![]()
Je moet niet zeggen dat je ''met gevoel'' speelt als je net begonnen bent en dingen produceert op je huidige niveau.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik best wel wat kan improviseren.
Ik heb laatst een baslijntje opgenomen wat volledig was geimproviseert, moet het alleen nog even uitschrijven en dan is het een Bastab.
Met gitaar improviseer ik ook, als die Frank gast Canon in D speelt, dan improviseer ik daar wat doorheen in zowel D als G als B!.
Omdat ik net gitaar speel weet ik niet waar ik over praat?
Wat is dat voor een Bullshit.
Als je iets speelt en je speelt het zonder vibrato of wat dan ook, dan is het gevoelloos.
Je moet er je eigen gevoel in stoppen, Tuurlijk ik weet er niet het fijne vanaf.
Maar als ik de sweet child o mine solo speel(de 1e solo) dan laat ik echt wel wat noten vibreren en sustainen, gewoon omdat het dan wat fijner klinkt, dan wanneer ik het recht toe recht aan zonder vibrato speel, want dan is het net alsof het uit een Midifile player komt..
Ik ben net begonnen, maar daarom kan ik toch wel met gevoel spelen?, is niet zo gek moeilijk, heeft te maken met Dynamiek en zulks, en ik weet wel hoe ik dynamiek in m`n spel moet brengen.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet niet zeggen dat je ''met gevoel'' speelt als je net begonnen bent en dingen produceert op je huidige niveau.
Dan nemen mensen je wat serieuzer.
En termpjes kan ik ook leren op Wikipedia ja.
Na wat Dean zei in het gitaristentopic was ik van plan om het te negeren en wat normaler te doen... maar echt gast, je maakt het me lastigquote:Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik best wel wat kan improviseren.
Ik heb laatst een baslijntje opgenomen wat volledig was geimproviseert, moet het alleen nog even uitschrijven en dan is het een Bastab.
Met gitaar improviseer ik ook, als die Frank gast Canon in D speelt, dan improviseer ik daar wat doorheen in zowel D als G als B!.
Omdat ik net gitaar speel weet ik niet waar ik over praat?
Wat is dat voor een Bullshit.
Als je iets speelt en je speelt het zonder vibrato of wat dan ook, dan is het gevoelloos.
Je moet er je eigen gevoel in stoppen, Tuurlijk ik weet er niet het fijne vanaf.
Maar als ik de sweet child o mine solo speel(de 1e solo) dan laat ik echt wel wat noten vibreren en sustainen, gewoon omdat het dan wat fijner klinkt, dan wanneer ik het recht toe recht aan zonder vibrato speel, want dan is het net alsof het uit een Midifile player komt..
Blijf es van die jointjes af man...verneuk je heel je carrière mee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Leuke foto Braddie.
[ afbeelding ]
ja inderdaad ik zei het ook nog doe normaal maar sorry ik kan nu het nu echt niet meerquote:Op woensdag 8 december 2010 01:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Na wat Dean zei in het gitaristentopic was ik van plan om het te negeren en wat normaler te doen... maar echt gast, je maakt het me lastigHEEL ERG lastig
quote:Op woensdag 8 december 2010 01:19 schreef chroestjov het volgende:
Braddie, ik ben heel benieuwd of jij hier een eigen versie van zou kunnen maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |